Mener altså jeg har set et 100 mm sæt hos Csp men jeg er på job nu så kan ikke lige finde det
58 dd panel,swallowtail golf1
26838555 sorenbryggerjensen@hotmail.com
Mener altså jeg har set et 100 mm sæt hos Csp men jeg er på job nu så kan ikke lige finde det
VW Tage : Tja, så høj var deb nu ik, mike har sat den lidt i højden igen og det passer godt til den syntes jeg!!!
vwoderwat : Det er et cool billed og fedt at du har rettet den godt op igen... :-)
Smider lige et par billeder af høje baja`s :
nej det ved jeg godt Bo. Men den var højere en 98% af danske baja'er he he
men vw tage den kørte godt igennem mosen bo baja
VW TAGE : Ja det kan der være noget om... hehe...
Jens : Syntes også der var nogle stykker der hyggede sig med tur på stranden ved solnedgang i skagen... ;-)
ja det hvar godt
Jens : det er jo lige det... ;-)
Blivr der lavet nogle baja`er ovre på sjælland???
ja 4 stk baja
Jens : Ok... Har du billeder??? og nu tæller du ik tage`s med vel??? hehe...
ha ikke billeder
Jens : Ok... Men er tage kommet igang??? :-)
de der karros lift kit er 3 tommer....meget mere kan du ikke aligevel før man får problemer med vinkel på ratstammen.....med minder man vil sænke den og styre mellem knæene....og ja jeg ved godt at alt kan lade sig gøre....har selv bygget et til min jagtvogn...
Bare rolig bo jeg er kommet igang. den forventes at været synet og klar en gang i starten af næste måned. og så skal den misbruges....
VW TAGE : Jamen så må du jo komme her over snart og tage en tur med i ådalen... hehe...
det lyder som en plan. har alligevel konens søster i jels som skal besøges henover sommeren, så det finder vi ud af bo.
You must log in to post.