tog nogle...
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
tog nogle...
Spændende. Det må du da godt se om du kan grave bedre frem fra hukommelsen hvad det var for noget
Fedt Søren - overhælede dig igår aftes ved lynge - du fik også en thumbs up (synes godt om finger) med på vejen :D
Hvem vil ikke have lidt synes-godt-om-finger?
Jeg bemærkede godt fingeren og det var dejligt...
Fruen har været flittig ved symaskinen og syet nye gardiner. I forruden og de forreste sideruder er der syet magneter ind i sømmen.
Det set sgu godt ud!
Du har med held testet begrebet dele-camper.
Hvordan har Mette det med eventuelt at være dele-kone?
G.
I kigger vel forbi Silkeborg Swinger Camping næste uge, så kan du spørge hende.
Har hun symaskinen med?
Er i gået i stå
Der sker ikke det store med den lige nu, for vi har gang i mange andre projekter som hus, arbejde, børn, MKP campingvogn, splitbus og baybus. Generelt tror jeg at livet lidt er kommet i vejen for os begge i øjeblikket.
Men snart er det varmt nok til at vi nok begynder at se på den igen.
Hvad skal den koste?
Hej Lars
Har i den stadig eller er den solgt?
Mvh bjørn
Den står her endnu.
Hej. Hvor og hvornår kan man se og prøve vidunderet?
Mvh bjørn
Jeg er på vej til bugrun i den, så der går nogle dagen inden jeg hjemme.
Hej. Hvis den skal sælges er jeg stadig interaseret
Mvh Bjørn
Hej Bjørn
Det noterer jeg mig. Lige nu er den vinteropbevaret og når foråret kommer fortsætter den løbende renovering.
Og så kan jeg da benytte lejligheden til at opdaterer hvordan det går med dette projekt. I efteråret blev der pumpet små 7000 kr i den på nye skiver, klodser, kalibere, hjullejer, pladedele, batterier, anhængertræk, syn osv.
Foråret kommer til at byde på nye stikaksler og nav bagpå, mere rustarbejde, maling, ny kabine osv. Der kommer til være noget arbejde i den endnu, men så kan man jo også sove i stor komfort på Roskilde Festivallen :)
Er den til salg?
go dag
Mvh Maria
Ikke umiddelbart.
Lige pt er jeg ved at sætte den i lidt i stand og er ved at skifte alle de dele beskrevet oven for. og så lidt rust arbejde så den er helt rustfri.
Søren
Ok ville bare høre, go arbejdslyst.
Maria