Mon ikke det han mener er at fordi den er blevet smallet (meget), og sænket. Så resulterer det i at styrearmene nu står i en kraftig vinkel i forhold til vandret. Jo mere smallet den er, jo mere vil det jo så give en negativ effekt på hvordan den drejer, og "styrer selv" når den fjedrer (styrearmenes vinkel). Lidt af det kan så sikkert reddes med at lave en ny konus for styrekuglerne, således at styrekuglerne kan vendes 180 grader, og styrearmene derved får en bedre vinkel.
Men problemet er det samme med styrearmenes vinkel, hvis man ser på det "oppefra". Der er man nødt til at forlænge pitmanarmen (teoretisk) for at forbedre vinklen lidt der. Styrehuset sidder jo i den ene side, så det er et stort problem når der sænkes og smalles ekstremt. Vinklerne bliver helt åndsvage, og bilen "ubrugelig". Styrearmene har jo forskellig længde, og jo mere smallet den bliver, jo større bliver forskellen mellem styrearmenes vinkler
Ret mig hvis jeg tager fejl, men er ovenstående ikke de udfordringer du står overfor?
Edit: jeg kan se at du lige nåede at skrive et lille indlæg mens jeg tastede :-)