7000
7000
ok vildt
jan har du da en barndoor ?
der er råd til en ny comp
Nu kan du da købe en ny computer for de penge (-:
7100
penge går desværre ikke til mig men vwbornholm
bøjer mig i støvet ....håber jeg har været med til at gøre aften lidt sjovere på vw nettet....
her bliver solgt en barndoor oplukkelig bagklap extream sjælden...tillykke til den nye ejer
ps send gerne en sms ham der er køber
23 23 71 27
1000 euro en ganske go pris stadig væk er jeg ganske sikker på...
Tøsedreng Langeberg
andre der har lyst til at byde..??
er sikker på vw bornholm ....for en go grill fest
den koster sikkert 2000 euro på thesamba i næste uge..*GG*
men nok om det tillykke til den nye ejer
ja vildt og jeg var faktis ved at smide den ud sidst jeg rydet op godt man ikke gjor det ;-)
og nej jeg har desværre ikke en barndoor....
men man skal vel starte et sted..ikke...GGG
yes det får vi jan og du er jo velkommen du har alligevel hjælpe prisen op ;-)
SOLGT
Langeberg, hvis det bare er en enkelt del Du skal bruge for at starte på barndoor, kan jeg da godt hjælpe :-) Med de priser er der gode muligheder :-)
Tonny ja har du sikkert...men jeg må heller holde mig til min 52 cabriolette projekt
men en go handel skal man da ikke lade gå fra sig....
skal da ikke ligge skjul på at jeg ingen barndoor har men en super sjælden stump var sat til salg og så må man jo byde for at evt kunne gøre en go forretning simpel as that...
jan
skal da ikke ligge skjul på at jeg ingen barndoor har men en super sjælden stump var sat til salg og så må man jo byde for at evt kunne gøre en go forretning simpel as that...jan
Jeg tænkte det samme, men stod af langt tidligere :-)
jamen sådan er det jo sommetider..men køber fik da lov til at betale lidt for klappen..og sælger fik en go pris..hvis ikke nogen bød den op ville den jo have gået som et røver køb..*GG*
You must log in to post.