Er det en 2L gearkasse fra en bay eller fra en T3? Der er nemlig stor forskel.
Sprøgsmål 2: Kortes op? Jeg mener at du bør skifte hovedakslen til en fra fra en 3 ribs gearkasse(1600 cc type 1 motor), da den passer i type 1 svinghjul.
Spørgsmål 3: Jeg mener at kunne huske noget om at man skal have en særlig starter ssom er beregnet til 2L gearkasse og type 4 motor. Dog er jeg ikke helt sikker på det.
Spørgsmål 4: Man kan godt skifte udrykkerarmen. Armen kan skilles i to, og selve armenen til koblingskablet piller af og resten trækkes ud via koblingshuset. Det kræver dog at man først kigger på bøsningerne/gummierne der sidder ved armendsgennemføring i koblingshuset. Der sidder en 6 mm skrue som holder bøsningerne på plads. Når den er løs kan man stikke og roligt få den innerste bøsning ud, hvilket burde være nok til at få akslen kæntret nok til at komme ud. Du skal naturligvis have udrykkerlejet af først.
Men hvorfor vil du skifte udrykkerarmen?