Kan der købes nye bøsninger for spjældaksel til en 31 pict - 4 karburator, eller skal den ud til højre??
På forhånd tak for hjælpen:)
Kan der købes nye bøsninger for spjældaksel til en 31 pict - 4 karburator, eller skal den ud til højre??
På forhånd tak for hjælpen:)
Prøv Jacob Spring/GetBackOnTrack..men du må ikke smide noget ud :)
Det er yderst sjældent en VW-karburator er så slidt at det betyder noget. Slør ved akslen er overdrevet som problem.
Den er ikke tæt for benzin ved aksel, går jeg ud fra? Det er jo ikke sådan at det ligefrem vælter ud, men den lugter MEGET af benzin. Kan ikke justere den ned i tomgang uden at skruen på kablet er helt pillet af. Har grundjusteret flere gange. Tænding står 7,5 grader, platiner 0,4. Venter dog på stumper, Nye platiner, tændrør, kondensator. Der sker det at når man har kørt langt i den, 50 - 70 km, går den ikke som den skal. Sætter lidt ud, kan godt ta fuld gas? Bør nok nævne at det er en D motor, 34 HK.
Gode råd modtages:)
Akselen er ikke tæt for benzin. Hvis der løber benzin ud ved akselen skal man fokusere på hvor det kommer fra og ikke at det løber ud ved akselen.
Man skal køre motoren varm, slukke den, og tage luftfilteret af og kigge ned om det løber eller drypper fra noget.
Start så motoren og kig ned og se hvad der sker. I tomgang skal der ikke komme noget benzin man kan se. Det skal kun komme fra tomgangssystemet og det kan man ikke se.
You must log in to post.