Nu har jeg lige læst Lyng's indlæg omkring hans bagende der svinger ud og hæftede mig specielt i Toe-in'en på baghjulene. Jeg har læst engang et sted på nettet at Toe-in var at fortrække på baghjulene. Så dette har jeg holdt fast i. Er dette også forkert på en IRS? I så fald hvad skal den så spredde på baghjulene??
Nu når vi er igang kan jeg ligeså godt hører jeres mening omkring Camberen på baghjulene på en med IRS. Når den bliver sænket burde Hjulene så ikke stadig have en Camber på 0 ? Har lagt mærke til min bestemt har negativ camber på baghjulene, kan dette ændres med noget? SKiver, exentriske bolte, eller skal der skæres og flyttes med beslag? :/
Sidste spørgsmål er til Casteren på en 1303'er der er sænket hvad skal den ligge på?? Regnede med jeg for lavet mig nogen justerbare tårnlejer så den kan justere frem og tilbage...
¨
På forhånd tak..
Tommy Hummel
Wir, die Jungen mit dem Typ 4! Laut, Breit und Tief! Hummel206@hotmail.com