:)
VW Boxer = Evighedsmaskine!
:)
Er det den koksgrå og hvide 924?? Han vil nemlig osse bytte med mig
den her ikke:D
Jo jo, han vil osse bytte med mig, men han mener jo at den kasse er 40 værd
klager du over din vw er for kompliceret til dig - så glem det - er du mand for en udfordring så gør det , men kig grundigt efter rust og dårlige reperationer.
klager ikke over dele klager over hvordan de hjemme sider man køber dele fra er sat så uforståeligt op ville ønske de ikke bare skrev bremse belægning 240 og så en unden noget hvad skal man så regne med?:o er i gang som auto mek men er forvirret over min baja den reg a test står 1200 men motoren er 1300 så kommer jeg i tvivl hvad med resten er det så 1300 eller stadigvæk 1200 det er det der gør mig så træt af det hele :(
klager ikke over dele klager over hvordan de hjemme sider man køber dele fra er sat så uforståeligt op ville ønske de ikke bare skrev bremse belægning 240 og så en unden noget hvad skal man så regne med?:o er i gang som auto mek men er forvirret over min baja den reg a test står 1200 men motoren er 1300 så kommer jeg i tvivl hvad med resten er det så 1300 eller stadigvæk 1200 det er det der gør mig så træt af det hele :(
hvordan startede i med jeres vw er købte i bare en som var std eller fik i hjælp med at komme i gang hvordan klarer i at overskue alt det der skal bruges penge på ?:o
Købte et lade fund, 16 år, skilte den af, og samler den nu stille og roligt, det kan kun samles på en måde så det virker og hvis det virker på anden måde så er der jo ikke noget problem? :)
Mvh Mikkel
vi tjener en masse penge - høhø nej det er jo hobby - så bruger kun de penge vi kan undvære på det - også tager det lidt længerer tid - ja og so what ;0)
for i år 24 år siden købte jeg også en vw og byggede mig en baja - den tog mig 4 år at lave, og siden er det nok blevet til ejerskab af ca 20 vw'er og jeg har vel haft en finger med i renoveringen af ca det dobbelte - man lærer ikke det samme på et enkelt år - og jeg startede med en bobbel til 2000 kr - og i dag har jeg stadig kun en bil der godt nok er lidt mere værd - men det var ikke nemt at nåh hertil..
bornholmer for ca 22 år siden med sin første vw:
Simon: Ro på :o)
Det er i virkeligheden ikke så kompliceret. VW'er er ofte samlet af lidt forskellige dele lånt fra hist og pist. Eller sagt på en anden måde. Hvad de tidligere ejer(e) havde på hylden.
Så det er altid en god ide at få identificeret hvad det er for noget som man har.
Dvs. stelnummer, motornummer, hvilken forbro, bremser osv.
(Andre: kom evt. med flere gode clues)
Når jeg kigger på dit postnummer er jeg pænt sikker på at der er nogle freaks i din nærhed, som kan hjælpe dig godt fra start. Vi er nemlig sådan et venligt folkefærd :o))
Prøv evt. at lav et indlæg om du søger en skruemakker eller kig efter en klub måske. Der er ihvertifald noget dernede af !
God fornøjelse med din nye og fantastiske hobby.
-Mads
du er velkommen til at ringe, jeg ha nemlig lige roveret sådan en 924. telefon 28118212
prøv at kigge på http://www.projekt924.dk
Jeg købte en Morris Mascot som 17 årig og gik i lære som mekaniker hos VW og blev derved klogere og solgte Mascotten. Siden har det været VW.
Med 7,50kr. i timen var det ikke let at få råd til sit første 92mm. cylindersæt.
Men en 924´er -- aldrig !
Hej Simon.
Da jeg fik min første vw var jeg også på bar bund, Ringede til Kit og Bug service og bestildte stumper fik en utrolig fin hjælp og service Købte også nogle bøger og Bug Me videoer, de viser de fleste ting i detaljer så alle kan forstå det, ligesom de også viser de forskellige detaljer der er ved de forskellige årgange.
Så du har mulighedder nok for at lære noget, også selvfølgelig her på vwnettet.
Så se bare at få gjort den Baja færdig.
Mvh Kenneth
Jeg købte en masse bøger men den bedste er
How to keep your volkswagen alive
a manual of step by step
for the
compleat idiot
syntes jeg der efter er internettet din bedste ven
You must log in to post.