Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  356 speedster widebody

Tags:
No tags yet.

(permalink) zico Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Hi Coty - how can you tell it is not a Vintage Speedster - I do not care who built it, I love it :-)

(permalink) Cruus Member
Skrev for 11 years siden | | | |

nej det er sgu nok ikke et intermeccanica kit, kan det være et CMC kit ?

-------------------------------------------

Cruusr600 @ hotmail.com
(permalink) Cody Member
Skrev for 11 years siden | | | |

You can tell by looking at where the wide body goes over the wheels in the back. On a Vintage Speedster the area is one long smooth arch down. On others, the wheel area goes out, then out a little, then down again. ard to explain, but you can see if you look at pictures of both of them at the same time.
Kind of like big boobs, some in the bra are round, some stick out a little, both good ! :-)

-------------------------------------------
I am actually a young man stuck in an old mans body !
(permalink) zico Member
Skrev for 11 years siden | | | |

ha ha Coty - was there ever a factory called fiber factory, who produced speedsters - I thought it was a Vintage and I assume parts from them will fit on my car

(permalink) Cody Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Lights and stuff will fit, but pretty sure windshield, kofanger and stuff like that will not fit at all.

-------------------------------------------
I am actually a young man stuck in an old mans body !
(permalink) Cody Member
Skrev for 11 years siden | | | |

When you drive over the Bugs Funny, you can stop by and see it, :-) Not that far from Haderslev :-)

-------------------------------------------
I am actually a young man stuck in an old mans body !
(permalink) Cody Member
Skrev for 11 years siden | | | |

http://www.kitcarlist.com/porsche356.html

This picture shows the vintage speedster style.

19.jpg

-------------------------------------------
I am actually a young man stuck in an old mans body !
(permalink) zico Member
Skrev for 11 years siden | | | |

shit, thought it was a Vintage and parts could be bought from them - nevermind, the car is in my garage and a least the tits of my wife look like a Vintage - you know, the stick out a little :-)

(permalink) Madsen Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Jeg har købt lister osv hos vintage. Jeg har dog ikke kunne fastslå hvilken fabrikant som har lavet min. Men kofangere, lister osv passede fra vintage.
Jeg købte sæder ved http://www.stardesign.dk/racingparts/, og tror måske du kan genbruge glide skinnerne fra dine nuværende sæder. Ellers kan disse bestilles hos Kit og Bug i århus ved Bent.
Jeg kalder min "junkyard bastard", da jeg har brugt mange dele fra auto ophygget, og egentlig selv lavet flere løsninger. Så min er utraditionel, men det gør ikke mig så meget, da det i min verden ikke gøre noget og skille sig udfra mængden :-)
Sig til hvis du bestiller noget ved vintage, så kan vi bestille sammen, jeg har konto derovre :-)

Rasmus

-------------------------------------------
Aalborg
(permalink) zico Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Hej Rasmus,

super navn til din bil, en af de sjove ting er jo netop at lave de løsninger og den bil, som ejeren vil have. Jeg har kigget sæder på bl.a ebay, dem der sidder i min er fra en 914 og det kan næsten ikke betale sig at få dem betrukket om, et par nye sportssæder koster ca. 1500 - 2000 på ebay. Har du selv lavet sidebeklædning, mit er fint nok, men der sidder et par rigtig grimme højtalere, så det skal laves om. Super du skriver med Vintage, jeg skal have bestilt lidt forskellige smådele, "hood handle" og måske "bumper guards", regner med at bestille i næste uge. Skulle vi ikke lige tale sammen, mit nr. er 30902320 - jeg bor i Haderslev, hvor er du fra ? hilsen Ole

(permalink) Karsten_vw Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Det er ikke sæder fra en 914.. de ser nemlig sådan her ud.

porsche-914-17-targa1.jpg

-------------------------------------------
Doven Bådbygger, nu med spær (o;
OilSquirtingType4Azzhole
*løsgænger*
(permalink) zico Member
Skrev for 11 years siden | | | |

nå for søren, så ved jeg ikke hvad det er for sæder, nevermind :-)

(permalink) Madsen Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Jeg er faktisk igang med og lave sidebeklædninger, så ja, dem laver jeg selv. Det er ikke det mest vanskelige, jeg har osse selv beklædt dem med filt, men vil have læder på det istedet. Så en polstrer får lov og lave det. Jeg bor i Brønderslev, så der er lidt vej mellem os. Jeg undersøger lige om jeg skal bruge noget derovre fra :-)
Skal vi ikke se billeder af bagage rum og motor rum?

Mvh Rasmus

-------------------------------------------
Aalborg
(permalink) Emsis Member
Skrev for 11 years siden | | | |

hej
det er nok lidt uden for emne men hvad årgang bund har i brugt og hvorfor
jeg har en 69 jeg måske vil bruge til en widebody, men er det en go årgang ?

(permalink) Mads112 Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej zico,

Jeg overvejer at købe et kit hos vintage speedsters og bygge en Wide Body speedster selv. Jeg har dog en række spørgsmål. Har du en mail jeg kan skrive til ?

Mvh mads


Reply

You must log in to post.