Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Co-tester?

Tags:
No tags yet.

(permalink) Peterwings Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Jeg ville høre om der er nogen som kender denne og evt om den kan bruges?

Hilsen Peter

Link: http://www.classicare.dk/html/cotester.htm

-------------------------------------------
Low Bay inc.
Our greatest weakness lies in giving up.
peterwings@yahoo.dk
(permalink) curthhansen (kbh-2800) Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Jeg har købt en for et par år siden og den virker, men men men det er med sikkerhed ikke bedste kvalitet, den er lidt følsom og skal stå rigtigt på jorden eller hvor den skal stå, ellers spørg Søren j hn lånte den af og havde den meget længe :-) så måske han har brugt den med ind en gang

Ses Curth

-------------------------------------------

tlf: 26172817
(permalink) ove wikander Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Jeg har en. Den er lidt besværlig. Brugsanvisningen skal følges nøje, mht udluftning, placering og nulstilling før den sættes i udstødningen. Reaktionstiden er lidt lang osv, hav god tid. Sæt den på et selvstændigt batteri (altså ikke det der sidder i bilen mens du måler) ellers viser den helt ud i skoven.Hhar brugt den i forb. med syn, så egentlig OK, omend lidt "tung". Er næppe til utålmodige sjæle.
Hilsen lambove.

-------------------------------------------
lambove
(permalink) ove wikander Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Tror for øvrigt den er købt hos "Harald" for 10-15 år siden.
Hilsen lambove.

-------------------------------------------
lambove
(permalink) warp Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Sådan en fætter er jo mere eller mindre forældet i dag. Jeg ville købe en lambdasonde i stedet.
Har selv en WB lambdasonde og det er en af de bedste investeringer jeg har gjort.

-------------------------------------------
I love anything that goes fast enough to do something stupid in.
meanbug@gmail.com
(permalink) Farmer Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Hvis nogen skulle være interesseret, så overvejer jeg at sælge min Innovate LM2. Men KUN for at jeg godt kunne bruge nogen af de features LM3eren har. Den fungerer 100% og kan evt leveres med en næsten ny "seksløber" til montering i enderøret.

Ring hvis interesseret.
T

-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Man kan jo sagtens bruge en CO-måler til at indstille motoren efter. Hvis det er tomgang, er det det eneste der dur´.
I tomgang bliver der blandet for meget ilt i målingen hvis man bruger lambdasonde-typen med holderen til at stikke ind i afgangsrøret.
Ved kørselsmåling er meget nemmere at bruge lambdasonden og den virker hurtigt og præcist. Så hurtigt at det næsten kan være svært at bruge ved kørsel i trafik.
Som jeg læser den omtalte CO-måler kan den ikke bruges til kørselsmåling. Hvis det f.eks. er et krav at den står præcist på en plan flade.
Jeg har været med til at køre og indstille et Megasqirt-anlæg med en CO-måler med pumpe. Det er svært når der er forsinkelse på målingen pga. slangens længde. Det kræver en længere bakke at give gas opad end når man kører med en lambdasonde :-)

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Genau Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Brug fodbremsen i stedet for (længere bakke) til fuldgasmålingen.


Reply

You must log in to post.