Faneme synd at ødelægge en fin årgang 67 1500 på den måde.
Vælg dog en anden årgang...
67 årgang 1500 med flade hjulkapsler og skrå lygter er one of a kind.
Men den kan vel genopbygges?
;-)
ja de har fjernet den mest unikke del på præcis den bil - bagpanelet - svært at finde et rigtigt til den - en split er jo peanuts sammen lignet med den.
og en type 4 med ukendt indhold og turbo - jojo, den turde jeg godt bruge penge på - men ok bilen i sig selv er jo 25000 værd hvis bagpanelet og bagklappen til 67 følger med - sidst jeg så et 67 only bagpanel kostede det 3500 dkr.
hva er de der 4 sorte plasticdimmerer bagpå motoren til - er det kølingen ??? ;0)
Tjah, har også undret mig...
Kølingen er vist den svage side ved den motor.
Den originale bagklap følger med . Læs annoncen ;-)
hvad er det lige ved bagenden der er så speciælt på en 1500 år 67. jeg har en så ville da gerne vide om den har den rigtige bag :-)
Jeg kunne os godt tænke mig og se et billed af det specielle bagfra på en 67'er
bagklappen og bagpanelet og bagspidserne er helt unikt på en 67er - er det udskiftet med noget fra en anden årgang er bilen jo ikke unik.
67 only bagpanel:
67 only bagklap:
og 67 only - bagspidsen kan jeg ikke lige finde et billede af hvordan den ser ud orginalt - den ligner 68ern - men har en lille presning til forskel - det er ikke fordi jeg er orginal freak - men selv på en ombygget bil skal detaljerne helt være iorden på karossen, den mening deler jeg med mange potiensielle køberer til en iorden bil.
her er et billede en en 68-73 bagspids - 67 onlyen er ganske lidt anderledes - men
kan ikke finde billedet af en som nævnt - viser lige billedet for at vise hvad det er jo snakker om bare:
billedet her er iøvrigt en repro del - dvs ikke en orginaldel.
der er tydelig forskel.
Super så ser det ud til at jeg har den rigtige bagende :-) har dog sat repro bagspidser på, tak for den hurtige tilbage melding bornholmer :-)
Et bagpanel må da være det mindste af det hele. Hvis man er interesseret i den bil, så er det vel ikke fordi man er originalfreak. Man er nærmere ligeglad med originalitet, men synes turbo er "fedt".
Jeg ville mere bekymre mig over at det er en svensker, der har karosseløftet den og lavet rust. Det kan jo være lavet godt, men det kan også være lavet af ham, der har designet bagenden af bilen.
Jeg tror nu ikke jeg ville være så bekymret for at gi 25k svenske kroner for en bil med turbo type 4 motor, bare motorn står til mere herhjemme,
men kan da godt være jeg tar fejl
Men va er det for noget med de 4 plastik skjolde dem kan jeg ikke lure hvad det er?
syntes bare det var meget billigt
Tror ikke de 4 dimser er til køling - tror det er 4 Ford A horn :o) som bliver aktiveret via shiftligth kontakten!
Solmex skrev
Tror ikke de 4 dimser er til køling - tror det er 4 Ford A horn :o) som bliver aktiveret via shiftligth kontakten!
Det er sq ikke en gang lyv har set det på flere Køwenhavner taxi,ibrug ydremere
West
Hæ hæ
You must log in to post.