Min bobbel er i veteran posten, med en tekst der varmer om hjertet. Det har åbenbart foraget ham meget, siden den får en halv side :-)
VW type 1 62. VW type 1 72/54 Vrod
VW type 1 65. VW type 1 65.
VW type 181 74
Min bobbel er i veteran posten, med en tekst der varmer om hjertet. Det har åbenbart foraget ham meget, siden den får en halv side :-)
ha ha ....ja de skulle hellere stoppe den uskik med folk er så kedelige ..GAAAAB
fjolser - man ødelægger jo heller ikke en ny bil når man sænker den.
med bilkultur må man ikke udfolde sig - der skal man sataligmig blive inden for rammerne - det siger janteloven. mange af de sænkede biler er mere orginale end mange af de såkaldte orginale er....
En bil kan aldrig blive for sænket hvis nogen mener andet ja så er de jo nok 70år + og røv kedelige
Haha jeg tog faktisk også et close up billede af din xtrem camber på automania :D
Dog ingen sure miner herfra ;)
Den ansvarlige skribent på Veteranposten er så udpræget upassende, i næsten enhver henseende, idet han bruger sin position til at udbrede holdninger om andre grene af motorhobbyen, end den han selv holder af!!
Det er så usmageligt at jeg krummer tæer, men på den lange bane er det jo ham selv der kommer til kort.
gir sgu manden ret Filip..hva fanden ligner det osse og ødelægge sådan en sjælen bil på den måde;).. syndt du ikke lige fik en snak med ham,og så lige viste ham filmen fra airmeet, så kunne du da virkelig havde fået ham helt op i det røde felt:):):)
de skulle hellerer tage og sætte fokus på hvorfor vores interresseforeninger er så snæversynede her i danmark i forhold til resten af verden - veteranposten kunne være et rigtig interressant blad hvis de dækkede et meget brederer spektrum - som feks US biler og Hotrod mfl - men nej nej - som sagt fjolser.... de er "heldigvis" en uddøende race ;0)
JJ har vidst glemt at sende klippet til dig, det må jeg lige få gjort. Min ligner et stankelben i forhold til
De ER nemlig en uddøende "race".
Og vi kan trøste os med at deres køretøjer en dag bliver ejet af nogle mennesker som er sande entusiaster...... med det rette brede perspektiv, hvadenten de vælger at holde sagerne originale eller ej!
Alle disse uheldige personer opfører sig som om de ejer retten til at afgøre, én gang for alle, hvorvidt køretøjerne skal være som oprindeligt bygget eller ej...... men husk lige på dette!...
Vi er her kun en kort stund..... vi er her som kustoder for motorarven..... og når vi er væk er det nogle andre som tager over.
Kom så over den dommer-holdning!!!
Godt formuleret Thomas, kunne ikke være mere enig i din betragtning!
Skriv et læserbrev til Veteranposten, så vi kan få noget debat og ham fjolset ikke bare får lov til at lege smagsdommer! :-)
Hvordan for i disse biler synet? og Veteranforsikret?? jeg tænker på foto til selskabet.
MHS er igang med at stramme reglerne,spørg bare Hot Rot ejerne.
Lad dog være med at købe lortet - lad ham visne hen - så kan han skrive om fartbump i grundejerforeningens månedsblad istedet. Folk med sænkede biler har holdt gang i en ellers døende hobby. Hvis sænkning og sprøde hjul ikke fandtes ville jeg ikke eje en folkevogn. Eller en anden klassisk bil for den sags skyld.
G.
Kustom - Because Stock Sucks !
Kommmer jo til træf for at se forskellige biler. Det ville da være kedelige hvis alle var ens. Har haft "snakken" med tilhænger af "das original" ved træf, og vi bliver aldrig enige.
Forestille jer at komme til Jaguar træf i en Jaguar E-Type mat i lakken og godt sænket. Nej nej, den skal være grøn eller rød og med tråd-eger fælge.
En dag så skal vi vel ALLE gå i samme uniform med kinaflip, have samme frisure og samme elbil...
Gustav t jeg har købt lortet det skal rammes ind og hænges op i hobby rummet ;-)
Ja, han er liidt langt ude.
Sænkede biler, ja tak. Men de der voldsænkede, 10gr. minus camber på baghjulene lærer jeg aldrig at forstå, ikke engang på looket.
Jeg sænker biler, så de kører godt, nogen af dem rigtig godt, hvis jeg må bruge de rigtige stumper.
Sådan en som f.eks Lindgårds kører jo ganske forfærdeligt, og er livsfarlig ved alt over 70 - 80 km/t. - Og kan IKKE synes, uanset. Medmindre ham med stemplet har indtaget så meget absinth inden, at han ikke kan se forskel på den store og den lille viser på uret.
- Men det er hans bil, og hvis han synes det er fedt at ødelægge sine dæk, og hjullejer på ingen tid, så kan vi andre være - næsten - ligeglade.
T
Enig i Farmer med at den var ulidelig at køre i da den var sænket så meget i bag. Dette blev dog også ændret til et lidt mere "normalt" mode igen. Men hold da helt op folk de gloede når de gik forbi den. Angående syn har jeg heller aldrig sagt at den kunne synes med det. Du kan jo heller ikke syne en bil der er mindre end 50 cm fra jorden til lygten, selv om der er mange der kører sådan. Men det er jo en helt anden snak.
Er man nu en sur gammel nar, hvis man køre rundt i en bil der kan synes? ;-)
Nu du selv siger det... ja
Som i alle andre af livets forhold så skider jeg højt og flot på hvad der er mode og hvad der ikke er mode - jeg KAN BARE IKKE klare at se en bil så vold-sænket at den slæber hen af jorden. Men det er jo smag og behag, så jeg holder normalt kæft og kører videre med min std højde og tænker "lad dog barnet"
/John
jeg har også kørt meget sænket for og bag men har jeg har hævet bag efter den
første sommer da jeg kører en del i bilen og jeg syndes sku det kørte af ht.. :-)
+ den at den kunne ikke kører på træfpladser - af og på båden til norge - div fartbump - op og ned lifter og bla bla bla.... men jeg syndes sku det ser fedt ud :-)
jeg kan lide bilerne i de fleste højder. Men eksempelvis min type 34 bliver aldrig originalhøjde. Den har aldrig kørt bedre end da den kom på maven - og netop den model ser virkelig fjollet ud i originalhøjde.
Var jeg redaktør på veteranposten ville jeg tordne mod de biler der er højere foran end bagi. Hvis man insisterer på at holde den original så juster da i det mindste bagenden op når den sætter sig i fjedrene. Og så er en brille ikke original med 15" hjul og 60ér skærme/kofangere uanset hvor skyhøj den er.
G.