Igen en hyggelig dag i Esbjerg med fint vejr vw bugs Herning var 11 biler på tur...
jeg håber på vi ka mønstre flere biler i 2014 ?
Dejligt og sparke dæk igen efter den lange vinter og hygge med andre vw folk...
Igen en hyggelig dag i Esbjerg med fint vejr vw bugs Herning var 11 biler på tur...
jeg håber på vi ka mønstre flere biler i 2014 ?
Dejligt og sparke dæk igen efter den lange vinter og hygge med andre vw folk...
VW klub vest siger tak til alle der kom idag og var med til at gøre dagen festlig
der var ca. 100 biler på besøg og en god handel med stumper.
ses-auto
Er der ikke nogen billeder til dem der måtte blive hjemme og skifte bleer?
VW'er i alle afskygninger, det var en go' dag i Esbjerg.
Henning
Hej.
Vi fra BuggyTeamSyd siger osse tak for en super dag og god atmosfære.
Fik desværre ikke taget nogen billeder, havde glemt batteriet.
Også KGB fra Kolding, takker for en dejlig dag i Esbjerg. Samt tak til klub Fyn for vores kolonne kørsel...
Vi takker også fra Club Fyn. Skønt at se da vi kom snigende af motorvejen, at der var så mange der hoppede med i det jyske. Havde den flotteste udsigt i bakspejlet hele vejen til Esbjerg. VW'er lige så langt som øjet rækkede.
Endnu en gang en stor tak til Klub Vest for en vellykket dag som altid.
Og tak til alle de skønne mennesker man altid kommer i snak med.
Takker osse for en hyggelig (og for mig laaang) dag, hvor der blev gjort en del handler. Skønt at se de mange mennesker der gik rundt i godt humør og nød hele arrangementet. Flere og flere benytter sig af forudbestillinger til arrangementerne sommeren igennem, grundet de store forsendelsesomkostninger der efterhånden er blevet herhjemme.
Som altid, en velarrangeret dag fra vw-klub vest. ;-)
Jan_vw
Er sq imponeret over det udvalg kager der var i år, og sidste år... Sindsyg godt hjemmebag.. Jeg nåede gennem alle 3 slags , inden jeg lå på grænsen til sukker chok.. :-)
He skal vi bage en der er sukkerfri til dig til næste år
ses-auto
Ja et par stykker fra djævle øen siger osse tak for en god dag i det gode vejr.. :-) og ja go kage
Tak for et godt arrangement skal os lyde herfra..
You must log in to post.