Type3-C : ja det er dem jeg mener...
Jeg har nemlig ik mulighed for at sandblæse der...
1303 kørene projekt, med orginale sorte plader & brug for en del tlc... hehe...
Tlf. 50-43-38-68
Type3-C : ja det er dem jeg mener...
Jeg har nemlig ik mulighed for at sandblæse der...
Hej IBA2000, undskyld mit sene svar.
Den ene var rustet igennem så den repede jeg, og den anden åbnede jeg op i bunden, så gjorde jeg den ren, sleb, sealede og malede den til sidst. Efter det lukkede jeg den af igen. Så det er helt sikkert bedst at gå helt i bund med dem. Ved ikke om der er en nemmere måde at gøre det på, men jeg syndes man har bedst overblik over det, når det bliver gjord på den måde.
Håber det var svar nok, ellers skriv bare igen.
Hvis der er flere spørgsmål, så spørg bare løs :)
Halløjsa....
Jeg valgte at bore punkt svejsningerne rundt langs kanten og derved åbne helt op så jeg kan komme til alt, selv nede i "afløbs-hullet" ved udstødningen...
Smider lige et billed fra inden den yderste plade blev boret af...
Mvh. Bo
Det ser super ud. Det er den helt rigtige måde at gøre det på. Glæder mig til at følge processen. Har du en tråd med dit projekt?
Ja er ik den mest hurtige når det kommer til rust og svejsning, men prøver at gøre det bedste jeg ved og har fået tudet ørene fulde af... hehe...
Jeg har fået ik lavet en tråd da denne fastback fulgte med i handlen da jeg solgte min 911 kit car og der var der lavet næsten alt rust, men desvære af fulde svenskere og et par gode danske pladesmede så det var lidt en blanding, må jeg nok sige... :-)
Men jeg er faktisk gået hen og blevet glad for den, så håber den kører så godt som folk siger...
Mvh. Bo
Min kører som en drøm efter jeg fik stillet min tænding korrekt, og efter jeg har synkroniseret mine caburatorer.
Så jo de kører fantastisk.
Jamen motorene er jo et kapitel for sig selv, sådan so jeg har forstået det...
Men det er mere bilen i sig selv jeg tænkte på... ;-)
Har forresten smidt en sms...
You must log in to post.