Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Mit lille Type 3 projekt 1969

Tags:
No tags yet.

(permalink) IBA2000 Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Type3-C : ja det er dem jeg mener...

Jeg har nemlig ik mulighed for at sandblæse der...

-------------------------------------------
1303 kørene projekt, med orginale sorte plader & brug for en del tlc... hehe...
Tlf. 50-43-38-68
(permalink) Type3-Christoph Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej IBA2000, undskyld mit sene svar.
Den ene var rustet igennem så den repede jeg, og den anden åbnede jeg op i bunden, så gjorde jeg den ren, sleb, sealede og malede den til sidst. Efter det lukkede jeg den af igen. Så det er helt sikkert bedst at gå helt i bund med dem. Ved ikke om der er en nemmere måde at gøre det på, men jeg syndes man har bedst overblik over det, når det bliver gjord på den måde.

Håber det var svar nok, ellers skriv bare igen.
Hvis der er flere spørgsmål, så spørg bare løs :)

(permalink) IBA2000 Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Halløjsa....

Jeg valgte at bore punkt svejsningerne rundt langs kanten og derved åbne helt op så jeg kan komme til alt, selv nede i "afløbs-hullet" ved udstødningen...
Smider lige et billed fra inden den yderste plade blev boret af...

Mvh. Bo

13060004.jpg

-------------------------------------------
1303 kørene projekt, med orginale sorte plader & brug for en del tlc... hehe...
Tlf. 50-43-38-68
(permalink) Type3-Christoph Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Det ser super ud. Det er den helt rigtige måde at gøre det på. Glæder mig til at følge processen. Har du en tråd med dit projekt?

(permalink) IBA2000 Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Ja er ik den mest hurtige når det kommer til rust og svejsning, men prøver at gøre det bedste jeg ved og har fået tudet ørene fulde af... hehe...

Jeg har fået ik lavet en tråd da denne fastback fulgte med i handlen da jeg solgte min 911 kit car og der var der lavet næsten alt rust, men desvære af fulde svenskere og et par gode danske pladesmede så det var lidt en blanding, må jeg nok sige... :-)

Men jeg er faktisk gået hen og blevet glad for den, så håber den kører så godt som folk siger...

Mvh. Bo

-------------------------------------------
1303 kørene projekt, med orginale sorte plader & brug for en del tlc... hehe...
Tlf. 50-43-38-68
(permalink) Type3-Christoph Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Min kører som en drøm efter jeg fik stillet min tænding korrekt, og efter jeg har synkroniseret mine caburatorer.
Så jo de kører fantastisk.

(permalink) IBA2000 Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Jamen motorene er jo et kapitel for sig selv, sådan so jeg har forstået det...
Men det er mere bilen i sig selv jeg tænkte på... ;-)

Har forresten smidt en sms...

-------------------------------------------
1303 kørene projekt, med orginale sorte plader & brug for en del tlc... hehe...
Tlf. 50-43-38-68

Reply

You must log in to post.