Den har den fedeste vw lyd når den snorre..
loef@webspeed.dk 2860 Søborg Type 1 '67 One year only
Den har den fedeste vw lyd når den snorre..
Så skete der lidt mere, bilen er slebet ned og malet med en helt speciel maling der er fyldt med metal støv = RUST unden at ødelægge bilen ;)
Malingen fra Cosmic-Color kan købes hos carlab: http://www.carlab.dk/shop/rat-style-maling-54011c1.html
Nu mangler den lige at få andet lag, et par forskærme (Nogen der ligger inde med skærme til en 1300 fra 69' ;) også skal den have rust acceletator spray og bom et stk rotte...
Er sku spændt på at se den :0)
Daniel
Så begynder skidtet at ruste. Jeg har kun sprayed den medfølgende rust accelerator på en gang. Men inden jeg var kommet om på den anden side var den første rust allerede kommet frem... Nu skal den bare have resten og en tur ud i regnen...
det ser da ikke helt dårligt ud, sjovt du har fundet sådan en maling.
sad selv med tanken for et år siden med metal støv i malingen :)
Ja det er ikke helt dumt.. Rat-style man kan fortryde uden at skade karossen... :)
Det begynder at pynte, Martin :). Ser godt ud
lyder... sig lige til hvis du har en lille rest...:-)
Desværre jeg mangler selv til forskærmene... Så enten flår jeg malingen af dem eller køber et kilo mere...
ok..:-) hvis du køber mere og derfra bliver en rest... så lad os snakke sammen
merkonomen skal da have mindst 20 dåser på lager.... ggg
Havde prøvet at få carlab.dk til at være dansk importør, men tror desværre det er gået i vasken...
Den bliver sguda cool nok.
Husk at holde den på afstand af Holt, så han ikke hyperventilerer af begejstring ;)
Ja måske jeg skulle indkøbe til Mekonomen's lager ;0)
fedt look.. ny stil uden forskærme og høj bag... cool :-)
Så er rustvognen ved at være klar.. Kun ca 4 måneder forsinket... Eller 1 år og 4 måneder... ha ha ha....
Den er blevet så fed :0)
Daniel
Hvad str fordæk endte du med at montere Lyder?
Så du klar til træf i weekenden :)
@Lange: jeg købte 135/70 - 15... passer perfekt! :)
@mweinreichh: Der er lige nogle udfordringer med motor, styrtøj og familien! Men arbejder på sagen, ku være fedt at komme forbi på dens jumfru tur ;)
Vi må se. Men du skal vel kører ud til Bella Center i september? Jeg har også tilmeldt mig idag. Så er vi 2 på aircoolers stand
Ja den skal ud og kører så hurtigt så muligt, så jeg får bare lidt ud af sæsonnen...
Fedt du har meldt dig til!!! :)
Føj hvor ser det fedt ud, så kan man få rat-style selv om man har fiber skærme...:-)
Er hele bilen "rullet" i hånden, eller er karossen sprøjtemalet..??