Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Spørgsmål/ide til Type4

Tags:
No tags yet.

(permalink) Peterwings Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Tja jeg burde nok have lagt dette under "legepladsen" men nu bliver det her. Jeg har (og gør stadig) leget med tanken om at lave en 1700/1800 Type4 med Type1 køl og centermonteret 34 pict 3 karburator. Evt med indsprøjtning og kompressor senere. Ved godt at der skal laves forvarme til indsugningsmanifolden for at den ikke fryser. Men er der nogen som har prøvet/har erfaring eller ideer til sådan en kombo?

Hilsen Peter

Ps: det er til en 66 Bobbel.

-------------------------------------------
Low Bay inc.
Our greatest weakness lies in giving up.
peterwings@yahoo.dk
(permalink) Peterwings Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Slet ingen ideer eller erfaringer?

-------------------------------------------
Low Bay inc.
Our greatest weakness lies in giving up.
peterwings@yahoo.dk
(permalink) Hye Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Leger faktisk selv med samme ide. Men vil have en register weber i midten. Og er kommet frem til at man kun kan få manifold til Type 4 blæsehus.

-------------------------------------------
73´ 1303 Cab
73´ buggy
58´ Type 1
(permalink) Farmer Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Det er en ganske udmærket måde, at slå en type 4 ihjel på.

T

-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) clocksmurf Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Hvis du skal ha sprøjtet på skal du ikke bruge forvarme . Og heller ik hvis det er sommertid.

-------------------------------------------
al elektronik er afhængig af røg....
for når røgen slipper ud, virker elektronikken ikke mere..
(permalink) clocksmurf Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Sommer bil.... Bloddy f..... Stavekontrol
den er nogen gange lidt for autonom

-------------------------------------------
al elektronik er afhængig af røg....
for når røgen slipper ud, virker elektronikken ikke mere..
(permalink) Peterwings Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Kan du ikke forklare nærmere Torben. Er det reduktion af HK eller "brænder" den af?
Det er jo også kun en tanke/ide.

Jeg ved godt at jeg ikke skal bruge forvarmen til indsprøjtning men ville starte med alm. kaburator hvis det er....

Hilsen Peter

-------------------------------------------
Low Bay inc.
Our greatest weakness lies in giving up.
peterwings@yahoo.dk

Reply

You must log in to post.