Vi kommer 6 personer og 4 biler fra Fyn. Og vi glæder os.
Vi kommer 6 personer og 4 biler fra Fyn. Og vi glæder os.
Jeg bor ude i skovlund så kigger da os forbi i min bobbel sammen med 2 kammeratet :)
man er også velkommen til at komme lørdag morgen og køre med ned på torvet og udstille sin bil selv om man ikke har tilmeldt sig bare man køre luftkølet
Martin G: ja det har jeg og den kommer selvfølgelig med.
regner nu med og være med hele weekenden:)
Fedt. Vil jeg glæde mig til at se :-)
Det ser ud til at vi bliver mindst lige så mange som sidste år.
Det glæder mit vwestern hjerte... hyp, og vi ses
Mvh Sheriff'n
BEMÆRK!!
Skulle du ikke have nået at tilmelde dig inden d. 10 maj så er der stadig mulighed for at komme med. Du skal blot betale træfgebyret eller bare møde op på dagen og så selv sørge for mad. Vi starter grillen både fredag og lørdag til de som selv sørger for forplejning.
Så er der kun 1 uge til det går løs!!!
Så er det ved at være tæt på!
I vejrudsigten har de lige sagt at det enten bliver 18-21gr. Med byger. Eller op til 27gr. Og skyfrit?!?!!?!
Så de har da også dækket sig ind så de ik lover for meget:)
Hvis der er frit valg, tager vi de 27 og skyfrit! :-)
stemmer os for de 27 grader + skyfrit
Jeg kigger forbi i ghian. Kommer seneste kl 12 ved torvet i Esbjerg
Jeg kigger helt sikkert også forbi. Lyder som et fedt arrangement og vil helt sikkert give mig noget inspiration:) FEDT:)
Til jer som selv kommer ind på torvet selv. I skal gerne være der senest 11.50 da vi gerne skal være på plads med alle biler til kl. 12.00. Der er nemlig jazz koncert på den anden halvdel af torvet fra 12 - 13
Allright
Så er teltet oppe, baren på plads, tombola gaver ved at være på plads. Solen brænder, temperaturen stiger, øl bliver hentet i morgen formiddag. Så nu er det kun deltagerne der mangler. Mvh Øsebonden
hvor kan man se billeder fra årets træf..
You must log in to post.