Husk nu lige at i ikke køber nummerplader men lejer dem. De skal jo afleveres når de ikke bruges mere!!!!
Hilsen Kylle
Husk nu lige at i ikke køber nummerplader men lejer dem. De skal jo afleveres når de ikke bruges mere!!!!
Hilsen Kylle
Er der stadig lige lang leverings tid på dem?
Nyeste jeg har hørt er 2md
Det er noget forbandet svineri! Morgenbrødstykke skrankepaver hele banden...
ja jeg bestilte for 14 dage side, og der sagde de der var der 8 ugers ventetid :o(
Bstilte i slutningen af November 2012, fik brev om afhentning i sidste uge, så små 5 måneders ventetid.
Jeg bestilte 22 januar og fik brev om afhenthing 1 april, men de kan ikke udlevere pladerne pga en IT fejl. Pladerne er klar,venter kun lige på at en ITmand løser problemet.. Har kun taget 14dage end til vidre... Det var aldrig gået i det private..
det er da utroligt.... jeg håber da de overholder de 8 uger, men de er vil bare fuld af Gode undskyldninger som altid.
Det skal lige siges at efter 3 fremmøde, fik jeg udleveret hvide plader uden beregning til fejlen er rettet.
s.m.j ved ikke hvor du har været, og om det er et lokalt IT problem, men jeg har i dag hentet historiske plader i Høje Tåstrup, så deres IT virker.
Det er i Høje Tåstrup, og fejlen ligger i det nummer jeg har fået tildelt,de kan ikke finde det i deres IT system..AB60.058
You must log in to post.