God påske allesammen!
God påske allesammen!
Held og lykke, kan ikke lide designet, men smag og behag.
Dertil kan jeg ikke lide at svartiderne fra serveren er utrolig langsom.
... Ja det er nok bedst du bliver på vw nettet. Det er jo helt up to date..
Ses derude!
Sidder lidt og tænker , hva er det der gør at man gider at lave et nyt forum som om 3 alligevel år ikke bliver opdateret fordi manden bag har mistet interessen for vw og er rykket tilbage til japaner biler, når alt den viden de nye nogensinde for brug er herinde, og hvis ens verden ramler fordi der er par ting der ikke virker herinde, tjaaa hvornår har din vw virket 100%..... Men god vind med det nye som osse de 10 andre før dig har fået
Ps hvem er "vi"
Rolig nu
Det er gjort med de bedste intentioner..
Hvis man ikke har noget pænt at sige kan du jo gå ud og nyde vejret.
Øh hvis du mener mig så er jeg helt rolig og kan ikke se jeg har sagt noget grimt om dig og dit forum?....jeg spørger bare fordi vwnettet har samme problem, men her har du bare alle dem som ved noget under samme tag, hvis du forstår, jeg syntes da det er ok du laver et forum hvis du lyster men spørger bare hvorfor
Og ja har kigget på din side:)
Altså. Som jeg startede med at skrive har jeg lavet et nyt site som passer til tidsånden.
Nu er der 40 brugere spm forhåbentligt vil benytte et forum som opdateres.
Jeg arbejder dagligt med sites og har ikke tænkt mig at stoppe med det - heraf den vedvarende interesse.
Når jeg ikke gider mere overdrager jeg til den som gider.
Jeg tager ikke penge for det. Jeg gør det ganske gratis.
Jeg har talt med andre brugere på dette site vedr mangelfuld opdatering fra admin. Derfor det nye site.
Jeg har lavet det for alle og hvis folk ikke vil bruge det fordi vwnettet er the shit er jeg ligeglad med.
Brug det eller lad vær - skriv på aircoolers hvis du vil vide mere.
Lyder som verdens bedste ide.
Se t3nettet og så kom t3klubben det jo spild af din tid
Skal vi ikke aftale at jeg, og kun jeg afgører hvad jeg vil bruge/spilde min tid på :-)
Tror jeg vil oprette en tråd mage til på aircoolers.dk
...altså en tråd der har til formål at kapre brugere til vwnettet :-D
Jeg Støtter også op om om vwnettet der ligger alle guldkornene fra de gamle kloge i faget, guldkornene kommer nok aldrig i et nyt forum, så kan det godt være det nye er smartere, men vwnettet er smart nok til det vi skal bruge det til.
Men selvfølgelig er noget nyt da altid velkommen, men tror alle får mest ud af at samles et sted om den luftkølede interesse.Mvh Kenneth
Du taler da pænt til folk !
Hansen Danmark.. Meget enig.
Hvor ville du reklamere for dit nye forum, hvis ikke VWnettet fandtes ?
Martin
Held og lykke med jeres Shoutbox.
Hvis jeg kunne slettede jeg denne tråd men desværre - det kan man ikke.
Som sagt - jeg har kun forsøgt at hjælpe.
Der er er helt bestemt ingen grund til at folk skriver i en grim tone til hinanden pga af et nyt site, nogle kan li moderen andre kan bedre li datteren, nogle kan li begge 2 :-)
Mvh Kenneth
Kenneth! Så enig !
Det er kun VW kærlighed ! Jeg har trods alt en Notchback fra 62 !
Der er da ikke spor i vejen med at have et alternativ.
Der er flere før dig, der har prøvet men der kom vist aldrig
noget ud af noget af det så det er nok derfor, vi er lidt skeptiske.
Men man ved jo aldrig, måske det bliver det nye thesamba - det startede også
i det små - så held og lykke med projektet.
Selv giver jeg ikke en rottefis for løbende opdateringer.
Fejlretning er naturligvis fint men det klinger vel af efterhånden som
produktet bruges i det daglige.
Faktisk holder jeg hellere fast i noget, der virker fremfor konstant at
skulle tilpasse, opdatere og/eller udskifte for at holde noget kørende.
Jeg har også mange andre ting, jeg hellere vil bruge tiden på men jeg er
også så gammeldags.
:-)
Martin
Michael Bernhard, du får et stort 12 tal i din eksamen fra mig: eksamen i gratis markedsføring.
Som den første skrev jeg i indlægget, fordi jeg som mange andre, af hvad jeg kan tolke i de følgende indlæg, bliver provokeret lidt af dig og din måde af annoncere dit nye site....
Jeg siger ikke at jeg er utilfreds med dit dit nye site eller ikke vil melde mig ind, men jeg må indrømme at jeg bliver provokeret af den negative, lidt fornærmet tone du bruger i din "annoncering"...: fordi vwnettets administratore ikke ville rette ind efter dine ønsker så starter jeg bare et nyt, bruger vwnettet til at annoncere på mens jeg sviner vwnettet til....
Det er i mine øjne, dyb mangel på respekt for dem der kører/styrer vwnettet, de gør en kæmpe indsats for at bl.a. du kan nyde godt af den kæmpemæssige viden der ligger her..... up to date eller ej.
At du vælger selv at starte et site og frivilligt vil bruge en masse tid på det samme, er helt fint med mig og tilsyneladende en masse andre, det er helt fint..men hvorfor sende en sviner til vwnettet og det admnistratorer... hvorfor ikke bare gøre opmærksom på det nye alternativ, uden en sviner...
Og sidst men ikke mindst, tillykke med dit nye site og som jeg skrev i mit første indlæg... som var absolut velmenende: god arbejdslyst med administrationen, og grunden: jeg tager naturligvis hatten af for folk der gider bruge deres fritid og arbejdskraft for at glæde andre....
Konstantin - Jeg følger dig et langt stykke af vejen - Jeg har dog skrevet til admins & mods igennem tiden og der sker intet.
Derfor har jeg tilladt mig i bedste VW ånd at oprettet et site som kører med en ny maskine og tema for at kunne give alle, som er interesseret, en ny oplevelse.
Fair nok og helt forståeligt at i vil blive hvor i er, fordi i kender det og har stærke følelser for sitet.
Jeg har været 100 % indforstået med at brugere vil have negative holdninger til et nyt site. Fornyelse er ikke altid det bedste.
En af jeres admins har fortalt mig at der er forsøgt nystartede sites igennem tiden, men de bliver aldrig til noget fordi brugerne hellere vil have det de er vant til.
- Så vidt jeg kan se, er de andre sites med annoncer og KØB hér osv - aircoolers er gratis uden annoncer eller pis og papir...
Er jeg så dum fordi jeg opretter et nyt site med den historik.
Er jeg dum fordi jeg har en over 50 år gammel bil som pudser, nusser og jeg hvert år spytter mange tusinder kroner i ?
Nej det er passion og fordi man går op i noget, altså har en hobby.
Jeg går op i at tingene er i orden og jeg har masser af hobby'er. Du kender til 2 af dem nu. Biler & IT.
Jeg har lavet et site til jer - et site som forbliver opdateret - fordi dét er min forretning og min person.
Hvis du ikke vil bruge det - Det rør mig ikke - Bliv endelig på vwnettet.dk
Jeg forsvarer hverken vwnettet eller aircoolers - jeg anerkender begge deres eksistens på hver deres måde.
(jeg vil gerne slette hele tråden så vi kan komme videre - men vwnettet.dk tillader ikke den mulighed - så min "post" i dette forum forbliver)
Tak for denne gang.
Tillykke med dit nye site.
Det er dog unødigt kompliceret, at der både er noget der hedder "forum" og "grupper" - altså dér hvor brugerne laver det reelle indhold.
Det er også klodset at der både er noget der hedder "regler" og "guide" - altså noget om hvordan man gør.
Og så er der en masse fyld af al mulig slags, der komplicerer oplevelsen. Bring gerne indholdet frem i første række. Hvis det er interessant nok, behøver du slet ikke noget pynt, for at tiltrække brugere.
Se fx http://citronik.dk/jforum/forums/list.page, der kører på en standard forumskabelon og virker fantastisk.
Jeg er heller ikke vild med VWnettets sennep/ketchup look, som man bliver lidt træt i øjnene af, men det er simpelt og gennemprøvet, ligesom en gammel VW.. :-)
Og ja, jeg arbejder med design og ved hvad jeg taler om.
Nogle af dine kommentarer har en negativ tone, og det tyder lidt på at du har lavet dit site i trods over ikke at kunne påvirke VWnettet nok. Og ikke fordi der er noget reelt behov. Det er ikke verdens bedste udgangspunkt.
Man KAN blive træt af VWnettet, når man er stødt på for mange fuskere. Heldigvis er der ikke så mange som på fx Bilgalleri.dk... Men så kan man tage en pause og nyde at bilen bare kører. Og komme igen, når man har brug for det.
I den bedste mening. God sommer.
Hi Jakob - Tak for din besked.
Det er en ny hjemmeside med samme passion for VW.
God sommer - Ses derude!
Hej
Jeg tror ikke at grunden til at et nyt forum ikke kan slå igennem, er at folk helst vil have det de er vant til.
Vwnettet fungere for mig på to måder.
1. Det er stedet hvor jeg kan spørge om noget og i løbet af nogle timer få hjælp af en masse mennesker som deler min passion for bobler. Dette har det nye forum jo ikke fra starten af, for alle brugere rykker jo ikke over på en gang.
2. Vwnettet er en kæmpe database af information om bobler. Alle de data kan jeg søge i og finde de ting jeg skal bruge, hvis andre tidligere har stået i samme situation som mig. Dette har et nyt forum jo heller ikke. Der går jo lang tid før sådan en database er bygget op.
Hvis vi skulle have et nyt forum så skulle vi alle, incl administratorer og moderatorer være enige om det, og så skulle der findes en måde at konvertere alt indholdet af vwnettet over i det nye vwnettet forum. Det er da for dumt at starte forfra.
Men jeg synes nu ikke vwnettet kører så forfærdeligt som mange gerne vil gøre det til. Jo, der er da nogle funktioner som ikke fungerer optimalt, men oppetiden er efter min mening rigtig fin.