Hej!
Ja.
vwnettet er et dejligt leksikon.
Der er plads til begge mener jeg.
Hej!
Ja.
vwnettet er et dejligt leksikon.
Der er plads til begge mener jeg.
Syntes sku det er fint nok med en vw side mere.. Men nu jeg så også typen der både læser eb.dk og bt.dk :0) Og de gange vwnettet så er nede, er der en side mere at slå over på ;0) Gi' da manden en chance, det jo ikke enten eller vel ???
Og se så at få vwnettet over på nogle nye systemer, det er jo ikke 1997 mere ;0)
Daniel
Jeg må desværre sige nej og det var ikke noget for mig
Men hvordan sletter man sin profil ?
For mig ser den sådan lidt "Facebook/Bilgalleri" agtig ud. Det er nok med vilje. Det er det de unge vil ha´ Facebook, Twitter osv. - Fint nok, for dem der kan li´den slags.
Good luck.
T
Det sære ved denne tråd er sgu at for et par år siden lavede folk herinde ikke (ret meget) andet end at brokke sig over de mangler der var, og stadig er, på vwnettet.dk
Nu er der så en der forsøger, at lave noget andet, der måske kunne fungere bedre, men han bliver sablet ned.
Folk er sgu sjove på den måde :)
Tror du - michaelbernhard - er kommet til at støde nogle folk med din fremgangsmåde med promoveringen af dit nye site. Du kom nok til at tale vwnettet lidt for meget ned og det reagerer brugerne sgu på!
Men giv nu for pokker manden en chance. Det er jo ikke sådan, at han truer med at lukke vores alle sammens vwnettet ned!
Som han siger - det er et alternativ til vwnettet.dk :)
Dejligt at se vwnettet.dk er oppe igen ;-)
Ja jeg ved godt at jeg var smart i en fart men ønsker det bedste for begge sites.
Jeg er jo selv superfan af VW
Tak
Jeg tror det er dig der har hacket VWnettet i knæ for at lokke folk over på det nye forum. puha puha ;-)
Hahahaha...
You must log in to post.