Kan se du er fra Jylland, kommer du evt til København engang i mellem? Eller kan den sendes?
Kan se du er fra Jylland, kommer du evt til København engang i mellem? Eller kan den sendes?
Kan tage den med til Greve her i weekenden?
Du kan evt sende mig en sms på 21700149, så finder vi nok ud af noget.
Hej, er DSB 120 plakat fra 2008 solgt? Mvh Brian Sørensen
Hej Brian
Nej den er ikke solgt endnu, jeg har rammet den ind, men vil du gerne købe den uden ramme, kan jeg pille den ud igen.
Mvh Winther
Winther er der nogen originale Olsen Banden??
West
West, jeg har Olsen Banden på sporet, men er der bestemte du er på jagt efter, kender jeg nogle samlere der også har.
Winther
SOLGT
Tak for tilbagemelding Winter ,på sporet findes,men kontakter dig lige på mobil med resten
West
Mistede du interessen for DSB plakaten igen Brian?
Disse org. Olsen Banden plakater biografplakater er også til salg nu, måler 85x62 cm
Hej, nej jeg har stadig interesse for DSB plakaten :-) Hvad er prisen uden ramme? Og hvad koster de Olsen Banden plakater?
DSB plakaten skal koste 250 kr uden ramme.
Olsen Banden plakaterne skal koste ca 500 kr stk. og så finder vi ud af en rabat hvis du køber flere af dem.
Lyder interessant :-) Vil du sende dit nummer til mig på 22867994?
Tak for handlen Brian, håber du bliver glad for plakaterne.
A centrury of Danish lightning.
Plakat over danske belysnings klassikere, indrammet i ramme med sort kant, rammemål 75 X 105 cm
Pris incl ramme 350 kr
Jeg snupper den ene "A centrury of Danish lightning"
Sender en mail.
Danish chairs 200, plakat med danske designerstole, indrammet i sølvfarvet ramme uden glas. Plakaten har en mindre skade i bunden.
Måler 75X105 cm
SOLGT
You must log in to post.