Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Erfaring med extern olie thermostat

(permalink) Rene_Jakobsen Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Jeg er ved at skifte min oliekøler på min Speedster pgr. Af utæthed... Og kunne i den forbindelse godt tænke mig en olie thermostat på, så den hurtigere opnår drifts temperatur. Jeg har kigget i diverse gamle indlæg, og nogle bliver anbefalet i starten, og senere bliver de frarådet osv. Så er der nogle dugfriske anbefalinger til en god thermostat?

Jeg kører med en 2332cc full flow. Og der er kun ekstern oliekøler på den! Og det SKAL være en thermostat med mulighed for påskrugning af hydraulik slanger, og ikke slangestudser til spændebånd!

Eksempelvis denne: http://www.cbperformance.com/ProductDetails.asp?ProductCode=1724 Men kender ikke kvaliteten af den!

Mvh. René

(permalink) Rasser Member
Skrev for 11 years siden | | | |

CSP sælger en der ligner den model du linker til.
Den de sælger er en racimex med 3/8" gevind i. Den har jeg selv brugt med godt resultat.

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Den type ville jeg også vælge.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Rene_Jakobsen Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Super godt. Tak for hjælpen. Den er hermed købt.


Reply

You must log in to post.