Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
12:10 Karsten_vw: Glædelig jul ?
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Karburator sygedom

Tags:
No tags yet.

(permalink) TLS Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Hej
Jeg vil høre om der er andre der har haft samme sygdom.
Her i år jeg skulde til at have min VW type 1 1959 ud og køre, starter den godt
da den lige fik en snaps ned i kab, og kørte fin i 10 minutter samt fin i tomgang
men så derefter kunde den ikke rigtig gå i tomgang og tage gas, begyndte så
at juster på tomgangs skruge, men dette hjalp helle ikke.
Så i dag tager jeg kab af og åbner for huset og ser der er meget skidt i den
og ser så at det er indersiden af huset er er angrebet af noget, og det smulder
væk i flager. Så derfor stopper dyser mm og motor vil ikke gå.
Kan det komme fra det som de nu kommer i benzin der æder dette som kab
er lavet af. Køre på 95 oktan samt lidt bly erstatning i. Har kørt med denne
kab fra 2007 1300 AB som er lavet til en 1600 med enkelt port topper
og står stille hver vinter.
Kaburator er en 34 pict 3. mærke CARBURATOR ikke SOLEX.
Hvis der er nogle der har haft dette problem elle ved hvad det skyldes at
kab smulder væk i hus, så skriv, For KIT&BUGGY har ikke set dette før .
Alle gode råd søges.

k1.jpg
k2.jpg
k3.jpg
k4.jpg

-------------------------------------------
Syddjurs
tlsunder@outlook.dk
(permalink) Den halvblinde Member
Skrev for 11 years siden | | | |

det må værer genbrugs alumium .det kan værer urent af messing jern .m.m.har været i lære på metalstøberri poul bergsøe og søn godt nok som smed.når man smelter alu og tilsætter gamle fælge m.m. er det vigtigt at man hurtigt fjerner den smule jern der er om bolthuller m.m. metallet blev kontrolleret på labretorie efter støbning og solgt med data på det.samme prosedyre på alle metaller med hensyn med renhed .mon de kontrollere metallet i kina ?

-------------------------------------------
http://cph-air.dk/

jagtvogn skouenby @ webspeed.dk
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Den halvblinde har nok ret i at kvaliteten halter på materialet. Jeg har set det før på Dellorto, men ikke så slemt. Find en original karburator og kom videre.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Henrik Harder Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Det ser da helt tosset ud det der. Har skildt flere gamle org solex ad, og de har aldrig set sådan ud. Har endog en til at ligge uden top som reservedel som jeg købte med nogle andre stumper. Den er irret men ikke gået i opløsning.

Har arne ikke en org karb 34, ellers sæt en på fra en 02/03. 31 pict, sammen med manifold.

(permalink) TLS Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Henrik jeg får en bytter fra Bent, og ellers har Arne
en som kan bruges.
Ja det er nok hud kræft den har fået, skal nok
CT Scannes på Skejby som gravballe manden.

-------------------------------------------
Syddjurs
tlsunder@outlook.dk
(permalink) Rene72 Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Jeg har haft en der også var fuld af sådan noget hvidt fnuller. Den røg bare ud.. Jeg tror det var en original en.

-------------------------------------------
http://www.flickr.com/photos/43816259@N08/?saved=1

2074 1572

Reply

You must log in to post.