Nå jeg skal have noget mere oliekøling på min 1303'er. Jeg kan ikke holde temperaturen nede ved længere motorvejskørsel.
Status pt: sandwich adapter ved org. Filter konsol med termostat, som går til type 1 oliekøler i blæserhus.
Jeg tænker at oliefilteret sidder uhyggeligt tæt på udstødningen på sin originale plads, dette kan kun tilfører mere varme til olien. Kunne jeg bibeholde sandwich adapteren med termostat og lade den styre olieflow til køler i blæserhus, også sætte en spin-ón adapter på istedet for filteret. Så kunne jeg flytte filteret væk fra udstødningen OG sætte en termostat mere på og en ekstern oliekøler omkring gearkassen ?? Ville dette være den rigtige måde at gøre det på ???
En anden ide var at lade filteret sidde som det gør sammen med sandwich adapteren. Også istedet for kun den ene oliekøler i blæserhuset så sidde en ekstern i forlængelse af den eksisterende køler ?? Ville dette tage for meget flow ?? Dette ville klart være det nemmeste .
Hvad har i andre gjort ?
Wir, die Jungen mit dem Typ 4! Laut, Breit und Tief! Hummel206@hotmail.com