Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Mere oliekøling af type 4 i 1303??

Tags:
No tags yet.

(permalink) kleinbusRonnie Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Takker
R.

-------------------------------------------
kleinbusronnie@gmail.com 42920053
65' Splitbus Doubledoor
68' Westy camper
(permalink) Hummel Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Rasser: hvad havde du af fri højde til oliekøleren?, syntes den sidder meget udsat der + jeg tror min 1303'er er lavere en din. Kan ellers rigtig godt li' monteringen under gearkassen så jeg undgår at tabe olietryk til en front monteret.

Tak for feedback

-------------------------------------------
Wir, die Jungen mit dem Typ 4! Laut, Breit und Tief! Hummel206@hotmail.com
(permalink) Rasser Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Ja min var høj i røven, og med større gennemslagsgummi, derfor kunne det gå an.

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Du taber ikke tryk fordi du kører med lange slanger. Med mindre du tager trykket ud efter reduktionsventilen.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Hummel Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Regnede med at tage olien ud fre oliefilteret ? Ville det være forkert ?

-------------------------------------------
Wir, die Jungen mit dem Typ 4! Laut, Breit und Tief! Hummel206@hotmail.com
(permalink) Hummel Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Er der nogen der har en tegning over type 4 olie systemet ?

-------------------------------------------
Wir, die Jungen mit dem Typ 4! Laut, Breit und Tief! Hummel206@hotmail.com
(permalink) warp Member
Skrev for 11 years siden | | | |

http://www.tunacan.net/t4/tech/oil_pics/layout.gif

-------------------------------------------
I love anything that goes fast enough to do something stupid in.
meanbug@gmail.com
(permalink) Hummel Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Nu for i lige en Update for dem der følger med .

Efter jeg fik den store blæser i et 30hk blæserhus uden doghouse, og afdækning bag på motoren, og en olie køler i fronten af bilen er mine varme problemer forsvundet.

Den køler faktisk så meget jeg måtte tape køleren til for at få olie temp op på ca. 80 grader. Jeg tror ikke helt på den termostat der sidder i sandwich adapteren.

Før ville olie temperaturen. Rende over 100 grader i kø kørsel, og stige hurtigt på motorvejs over 130 . Igår prøvekørte jeg den til Viborg fra Fyn. Og på intet tidpunkt var olien over 90 grader og da vi var deroppe var der ikke mere speedometer at gi af ;)

Så alt i alt Tak for feedbacken i har givet, det hjalp!

-------------------------------------------
Wir, die Jungen mit dem Typ 4! Laut, Breit und Tief! Hummel206@hotmail.com
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Rart med sådan en tilbagemelding. Jeg var ved at være nervøs for at man heller ikke kunne holde en type4 motor kold mere.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Rasser Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Herligt!

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia

Reply

You must log in to post.