Takker
R.
kleinbusronnie@gmail.com 42920053
65' Splitbus Doubledoor
68' Westy camper
Takker
R.
Rasser: hvad havde du af fri højde til oliekøleren?, syntes den sidder meget udsat der + jeg tror min 1303'er er lavere en din. Kan ellers rigtig godt li' monteringen under gearkassen så jeg undgår at tabe olietryk til en front monteret.
Tak for feedback
Ja min var høj i røven, og med større gennemslagsgummi, derfor kunne det gå an.
Du taber ikke tryk fordi du kører med lange slanger. Med mindre du tager trykket ud efter reduktionsventilen.
Regnede med at tage olien ud fre oliefilteret ? Ville det være forkert ?
Er der nogen der har en tegning over type 4 olie systemet ?
Nu for i lige en Update for dem der følger med .
Efter jeg fik den store blæser i et 30hk blæserhus uden doghouse, og afdækning bag på motoren, og en olie køler i fronten af bilen er mine varme problemer forsvundet.
Den køler faktisk så meget jeg måtte tape køleren til for at få olie temp op på ca. 80 grader. Jeg tror ikke helt på den termostat der sidder i sandwich adapteren.
Før ville olie temperaturen. Rende over 100 grader i kø kørsel, og stige hurtigt på motorvejs over 130 . Igår prøvekørte jeg den til Viborg fra Fyn. Og på intet tidpunkt var olien over 90 grader og da vi var deroppe var der ikke mere speedometer at gi af ;)
Så alt i alt Tak for feedbacken i har givet, det hjalp!
Rart med sådan en tilbagemelding. Jeg var ved at være nervøs for at man heller ikke kunne holde en type4 motor kold mere.
Herligt!
You must log in to post.