hay hvordan er det med at bruge karburatoren fra en pumpe motor skal der laves noget om på den ?
vw club fyn.dk
1970 type 1 pickup betty.1971 type 3 variant
hay hvordan er det med at bruge karburatoren fra en pumpe motor skal der laves noget om på den ?
Hvis motoren skal køre i en bil vælger de fleste at bygge om til karburator og strømfordeler fra en bilmotor.
Industrimotorer har mange gange ikke vakuumavancering og måske heller ikke accellerationspumpe fordi de er beregnede til at køre med ret konstante omdr.
Og jeg har erfaret at hullerne i accelerationsdyserne er alt alt for store, og selve "armen" til accelerationspumpen har været fast, og dermed er der ikke mulighed for justering af mængde.
Det resulterer i at en alt for stor benzinmængden kommer ind på EN gang, istedet for at blive sprøjtet ind i en fin stråle over et par sekunders forsinkelse.
Løsning: lod hullet til og bor op til ca. 0.5. Skær armen over, og svejs en ny på med gevind, så mængden kan justeres.
takker det var ski da lige den info jeg manglet
You must log in to post.