Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  hjælp til ledninger type 4 motor.. (nu virker det)

Tags:
No tags yet.

(permalink) hej dig Member
Skrev for 11 years siden | | | |

skal ha lavet lednings-net på min type 4 motor Cu-20...

den er monteret på min buggy, og det motor ledninger skal jo sættet på det gamle 1303 ledningsnet..

evt hjælp til hva diagram jeg skal bruge, eller en der vil hjælpe med og montere lednings-net..

-------------------------------------------
old vw´s dont die.. they just get lower
(permalink) Peterwings Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Der er lidt langt, ellers ville jeg godt have hjulpet. Det er ikke det helt store til forskel. Der er bare 2 kaburatore, hvis du altså ikke køre indsprøjtning. Jehovas ville bruge dette diagram. Det er godt nok en 1700 men det er kun motorstørrelsen der er til forskel. Du må gerne ringe hvis du har spørgsmål.

Hilsen Peter 31717970

Link: http://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiring/bus_8_71_1700.jpg

-------------------------------------------
Low Bay inc.
Our greatest weakness lies in giving up.
peterwings@yahoo.dk
(permalink) hej dig Member
Skrev for 11 years siden | | | |

oka. så den eneste forskel er dobbel karburator..

sys bare der sidder sådan noget "styre-boks" noget på den her type motor..

-------------------------------------------
old vw´s dont die.. they just get lower
(permalink) Peterwings Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Hvad for et af billederne passer på din motor. Evt tag et billed af din motor. Det vil hjælpe.

image.jpg
image.jpg

-------------------------------------------
Low Bay inc.
Our greatest weakness lies in giving up.
peterwings@yahoo.dk
(permalink) hej dig Member
Skrev for 11 years siden | | | |

billede 2..

-------------------------------------------
old vw´s dont die.. they just get lower
(permalink) Karsten_vw Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Det er en Cu'er der ligger bag i din buggy, med std karburator og tænding

-------------------------------------------
Doven Bådbygger, nu med spær (o;
OilSquirtingType4Azzhole
*løsgænger*
(permalink) Peterwings Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Hvis det er en CU burde diagram fra "vagon 80-81" passe.

Link: http://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiringt2.php

-------------------------------------------
Low Bay inc.
Our greatest weakness lies in giving up.
peterwings@yahoo.dk
(permalink) hej dig Member
Skrev for 11 years siden | | | |

kan ikke åbne diagrammet

-------------------------------------------
old vw´s dont die.. they just get lower
(permalink) hej dig Member
Skrev for 11 years siden | | | |

det fra "vagon 80-81" det er da noget med noget indsprøjtning.. og det er min ikke.

-------------------------------------------
old vw´s dont die.. they just get lower
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Ikke noget :-)

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) hej dig Member
Skrev for 11 years siden | | | |

?

-------------------------------------------
old vw´s dont die.. they just get lower
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Ja jeg skrev noget vrøvl. Men en type4 motor kræver de samme ledninger som enhver anden motor.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) hej dig Member
Skrev for 11 years siden | | | |

ja oka. så der er ikke noget hokus pokus ved det?

så den eneste forskel er dobbel karburator og elektronisk benzin punpe

-------------------------------------------
old vw´s dont die.. they just get lower
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Ja. Og evt. generator med eller uden indbygget regulator. Men det ville du også kunne komme ud for på en 1303-motor. Eller en Volvo eller Opel. Ingen mystik.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) hej dig Member
Skrev for 11 years siden | | | |

oki. så jeg kan sagtens bruge det std 1303 lednings net som jeg har..

-------------------------------------------
old vw´s dont die.. they just get lower
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Jamen kære ven! Gå da ud og kig på det!!
Hvis det er på en std. type4 motor kan de sikkert ikke nå og du skal også lave nogen ledninger til karburatorernes chokere og tomgangsmagnetventiler.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) hej dig Member
Skrev for 11 years siden | | | |

de diagram jeg har fundet kan ikke bruges..

hvor finder jeg et diagram til min 2,0 med elektronisk tænding

-------------------------------------------
old vw´s dont die.. they just get lower
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Du vil kunne støtte dig til et diagram fra en Polo eller Golf fra 85-87. Det er samme system.
Der er et stik til en "styreboks", som er den samme på Golf og Polo, og så skal du have den rigtige tændspole til anlæget. Jeg tror spolen skal have plus fra tændingskontakten. Så får den minus fra boksen. Og så tror jeg boksen får strøm direkte fra batteriet.
Hvis du er interesseret kan jeg kigge på min egen Polo. Hvis ikke du er interesseret, gider jeg ikke hjælpe dig.
Der er måske nogen der er klogere end mig herinde. Så skriv venligst om jeg er på sporet.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) hej dig Member
Skrev for 11 years siden | | | |

vil meget gerne ha hjælp.. ;)

evt gerne en der vil komme forbi og assistere mig..

bor ved Grindsted..

eller os bare det rigtige diagram- så kan jeg selv lave det..

-------------------------------------------
old vw´s dont die.. they just get lower
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Har du tændspolen og boksen?
Hvor er dit Grindsted?

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) hej dig Member
Skrev for 11 years siden | | | |

ja har tændspole og 2 bokse.. en hvor der står BM302 og en sort en sort med 2 stik

-------------------------------------------
old vw´s dont die.. they just get lower
(permalink) hej dig Member
Skrev for 11 years siden | | | |

bor 6823 ansager

-------------------------------------------
old vw´s dont die.. they just get lower
(permalink) Karsten_vw Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Jeg mener ikke at du har den originale tændspole.. Den skal være blå ... Men ved ikke om det gør en forskel.

-------------------------------------------
Doven Bådbygger, nu med spær (o;
OilSquirtingType4Azzhole
*løsgænger*
(permalink) hej dig Member
Skrev for 11 years siden | | | |

tlf 60242652

-------------------------------------------
old vw´s dont die.. they just get lower
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Den skal ikke være blå. De fleste spoler har to stik, såh, kom nu frem i skoene.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.

Reply »

You must log in to post.