Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  cylenderkit

Tags:
No tags yet.

(permalink) klarborg Member
Skrev for 11 years siden | | | |

hmmm bare lige en tanke , hvor store cyl kan man køre med på en type 4 til gadebrug med em mild tunet motor . for min kone sigere des større des bedre.. viste ikke hun havde forstand på motore

-------------------------------------------
gå aldrig i andres fodspor , for så kommer du aldrig foran...9490 pandrup
51508211
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Tyskerne har brugt 103mm. i mange år. Meen jeg syntes de hurtigt bliver utætte. Hvis du vil være sikker, så 96mm.
Så findes der jo nikasil-cylindre. Men så snakker vi 15-20.000 kr bare for cylindrene.

John Elnef kørte over 50.000 med hans 2,4 og brugte den til race også. Jeg kan ikke huske om han først kom til et døje med utæthed da han hævede kompressionen op over hvad gadebenzin kan klare.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Mads B Member
Skrev for 11 years siden | | | |

Hvor mange km er hurtigt slidt, dem der ikke bruger deres aircooler så meget kan jo køre i 10år inden de når 20-30000km ;-)

-------------------------------------------
28106142
Fredericia

Reply

You must log in to post.