Hej
Skalledalle det skulle virke har ikke hørt andet og Mr. Bubles ØV men så pyt da.
Ses-Auto
Alt hjælp er godt, men rigtig hjælp er bedre, så lær FØRSTEHJÆLP før det er for sent.
Hej
Skalledalle det skulle virke har ikke hørt andet og Mr. Bubles ØV men så pyt da.
Ses-Auto
Fælleskørsel igen? Vi står klar ved bramdrupdam/Kolding.. Evt kontakt mig på 21623888
Hej vwheino
Club Fyn laver fælleskørsel fra Fyn af, så i kan jo bare hoppe på. Se oplysninger på vwclubfyn.dk under sidste nyt.
Der står også nummer på Peter som er clubbens tovholder vedr. Denne tur.
Mvh. Lars Voss
Vwclubfyn
Hvis man tager kassevognen derover og har fyldt den med brugte stumper, skal man så henvises til en plads, eller bare sætte op der hvor der ikke holder luftkølet?
Mvh Lars
Hej Lars
Vi finder en plads til dig, kontakt lige Ses-auto når du kommer så vi kan finde en god plads
Hilsen
Ses-Auto
Super gør jeg
Lyder godt med rullefeltet.
Jeg har 2x dellorto karbs på dyret, men har en justeringsskrue på den ene karburator som jeg mangler. Pt sidder der bare en umbraco i fra forrig ejer. Jeg tænkte, om der var boder og lign til træffet hvor man evt kunne være heldig at få fat i sådan en skrue? Ved lige at låne et billede fra en gammel tråd, kan jeg sige, at det er skrue nr 2 som jeg mangler.
http://vwnettet.dk/bb-media/pictures/0/8/125080/img_03451-999.jpg
Den er indstillet og går i tomgang fint, men kunne måske godt trænge til bedre indstilling af mere kyndige folk. Jeg har ikke haft noget udstyr på den for at indstille, andet end jeg har lyttet mig frem :)
Hvis nogen er frisk på at give den lidt skrue og få den til at gå bedre, ville jeg blive glad :) Evt skriv på 28765756, så kan vi mødes derude og se på det :)
- Daniel.
Kommer forbi med "DET MOBILE RESERVEDELSLAGER".
Modtager >>> DANKORT <<<.
Varebestillinger modtages...
Der medbringes eksempelvis dele til : motor, benzin, varme, udstødning, gearkasseophæng, forrest hjulophæng, styretøj, lejer, dæmpere, bagest hjulophæng, bremsedele (cylindre, slanger, bremserør i KOBBER med omløbere i MESSING, bakker, tromler, m.m.), kofanger, gummilister, dørbeklædning (sort, rød, grå, hvid), sort dørbeklædning cab., diverse dørlister, gummimåtter, lygter, generator, starter, pærer, det meste af pladedelesortimentet, forrest inderskærm komplet, trinbræt, stålfælge i 4½" og 5½", sølvsmykker, motorbænk, FRONTRUDER, dropspindler, kromdele, gummi til cab., samt meget meget meget andet.
BREMSERØRSSÆT i KOBBER med omløbere i MESSING til type 2 samt type 3, medtages på opfordring/forudbestilling.
Køreklare hjul (NYE fælge med påmonterede NYE dæk), medtages på opfordring/forudbestilling.
Kuffertrum medtages på opfordring.
----------
Vi ses.
Jan_vw
Til skalledalle
Der er masser af dele du kan købe både hos Østertørslev men også hos Thomas Ishøj
skriv en mail til dem hvad du mangler så har de helt sikkert de dele med du lige mangler, og der er mekanikere på værkstederne der kan hjælpe dig og vejlede hvordan du skifter diverse dele.
spørgsmål så ring 40782389
Ses-Auto
Vi kommer 5 biler, 3 bobbel og 2 busser :)
Tak for en hyggelig dag i det syd-vestjyske, og rigtig fint vejr til alle Buggy rytter.........Og nej,en Buggy er slet ikke på ønskelisten(ironi kan forekomme)
Ses ude i sommerlandet
Mvh Leo
Hej
Jeg vil godt sige tak til alle dem som kikkede forbi til vores træf i Esbjerg idag det har været en fantastisk dag og jeg talte på et tidspunkt ca. 100 biler
ses-auto
Er der nogen "officielle" billeder fra dagen der blir uploaded et sted? :)
Lidt billeder fra Esbjerg igår til Test og Stumpedag.
ses-auto
Hej.
Mange tak for en super god dag med gode venner og et fantastisk godt vejr,
og tak for et godt følgeskab.
Tak for en super god dag, skal helt sikkert prøves igen.
Et par video klip fra dagen:
/Svendsen
Vil også lige sige tak for en super dag i gode rammer og vejret var jo igen super.
Kom desværre ikke så meget rundt og se på bilerne da jeg jo havde sat en lille stand op, men fik da en masse hyggelige samtaler :-)
Næste gang må jeg tage konen med til at passe boden...
Lars
Hej Lars, skulle lige hilse og sige at Oliver er rigtig glad for sin 23 Windows Samba bus.
Det ville jeg også blive hvis jeg fik en Samba bus :-)
Svendsen. Det var godt. Ja det ville vi nok også blive glad for, men vi kræver jo at det er 1:1 :-)
You must log in to post.