Den skal nu have de store lygter. Mener nu også at det skiller et sted i slutningen af 69 fra early til crossover.
Low Bay inc.
Our greatest weakness lies in giving up.
peterwings@yahoo.dk
Den skal nu have de store lygter. Mener nu også at det skiller et sted i slutningen af 69 fra early til crossover.
Den er en ren early, skal have små baglygter, stelnummer lige ved kanten bagerst i motorrum til højre, crossover er fra 08-71 til 08-72
Ups. Så også lige luftindtag er måneformede. My bad
Det er rigtig lars stelnummeret var i højre side. Og heldigvis passer det overens med papirerne ;-)
Undrer mig over at der ikke er andre der har nævnt at det slet ikke ligner VW baglygter..? Hanomag måske?
Den har da heller ikke den der forhøjning i pladerne som baglygten sidder i på crossovers/latebays men det helt runde baghjørne earlybays har.
Det med baglygterne kan jeg forstå ikke er bare lige... Men det er vel bare at købe de små og få dem til at passe i. ikke?
Hvor køber men droppet spindler? Og hva koster de..
ring til mig .
Lars
jeg laver droppede spindler og har gang i 10 nye sæt..
Der er også aftagelig bagpanel til og med 8/71
Hilsen kylle
Hvis man må spørge duck hvad koster sådan et sæt spindler til en early bay
Jesper
laver dem kun til skiver og de koster 3600 hvis du kommer med et sæt spindler (må gerne være tromlebrmeser)
http://forum.earlybay.com/viewtopic.php?f=2&t=26564
Og jeg syndes der er meget rust så se lige den her;-)
Er ca halvfærdig med at lave rust i bunden så det går frem ad...
Duck du siger du kun laver droppet spindler til skivebremser. Hvis jeg skal lave min om fra trommer til skivebremser er det ikke en dyr fornøjelse ?
Eller er det bare det man skal?
Det sku godt knoklet må man sige, og fedt den ikke omlakeres...:)
Den er da mega fed:)
Nu er jeg ved at være i bund med alt rusten i bunden af bussen og det var ikke så lidt...
Nogle som ligger inde med sådan et beslag sig endelig til..
Hey Benny ....
Cool at det går fremad ") bliver der noget af vangerne omkring bagtøjet i overskud ?
Mads
Det har jeg..
Lars
Lars....
For ikke at ødelægge benny's tråd .... Skriver du så ikke lige en mail? Mads ( snabela ) Stigaard.dk
Kunne være fedt med billeder
Så vidt jeg ved er 68-69 forbro one year only..... Har rodet med samme problem selv og den skal være 68 forbro.....
måske uk ved ik om det kan bruges .
Er der nogle derude som har en forbro til at ligge som passer på min?
Min er hel ny men passer bare ikke det er sku surt..
Ja dette beslag mangler jeg også men det største problem bliver nok glide beslaget..