du må holde øje på ebay.uk de har jo en del hvor skydedøren sidder i venstre side.måske er der en der vil skære det ud a en rusten eller skadet en.
du må holde øje på ebay.uk de har jo en del hvor skydedøren sidder i venstre side.måske er der en der vil skære det ud a en rusten eller skadet en.
Har du fundet delene?
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1420674
Det er jo lige det jeg manglede. Så må vi se om han vil sælge til mig
hvis ikke tror jeg jeg laver sådan at den åbnes ud ad som en bagklap.
Hej Lars
Du er en haj til at finde stumper men de vil sku ikke sælge til mig:/
Er der nogle derude der ved hvad hulafstanden er på det store VW logo til fronten og er der 4 huller i sådan en? jeg har nemlig været ved at slibe i fronten og der dukket der 4 huller op
hvis du en dag vil sælge må du da lige sige til. :) jeg er nemlig intreserret :)
Jeg tror du kan finde det meste til en venstre skydedør her :
http://www.justkampers.com/vw-t2-bay-window-parts/t2-bay-body-panels/sliding-door-parts.html
/John
Skal der være blinklys på siden af bussen? Og hvor og hvad skal man bruge?
Ja det skal der.
Jeg ved ikke om der direkte er nogle regler for hvor det skal placeres - men originalt sidder det som på billedet her:
/John
Okay jeg har også set nogle side nederst på fordøren. Men hvis der er orginal som du beskriver det så er det vel sådan det skal gøres..
I danmark var det originalt på dørstolpen
Hvor kan man købe de sideblinklys komplet?
Er der nogle som har sådan nogle på lager?
Dem du ser sidde på døren er ikke blinklys. Det er reflekser! John er inde på det rigtige.
Der er "ingen" krav om hvor de sidder bare de sidder på siden af bilen.
I Danmark og Italien var sideblink lovkrav.
Din bus ser ikke ud til at have haft sideblink. Har der været danske plader på ?
Da jeg synede min 68' westy fra Nevada (som ikke er født med blink på b stolpen)der satte jeg bare et par blink på i stedet for reflekserne*. Ledninger sad bare med tape.
Og det blev synet fint, for der skulle være sideblink.
Efter syn røg reflekserne på igen.
På min splitbus har jeg sat et par Ermax oppe under tagrende, jeg synes de generer i spejlet, hvis de sidder ved bæltet.
Så der er frit valg..bare de kan ses af synsmanden..kan ikke huske synsvinklen der kræves.
R.
*På en 68' Usa bus er det bare reflekser og de sidder på knæstykket, ikke i døren.
På min 69 pickup, sidder der blink i B-stolpen :)
Troede det var noget refleks-værk, men der er både ledninger og meget mere til de blink der sidder lidt på B-stolpen ca :)
..... På den ene af mine to busser "glemte" jeg at montere sideblik - det blev ikke opdaget ! Henrik
Jeg har de sideblink du mangler.
Mvh. Carsten
61469740
Spartel slibe slibe....... Spartel .......slibe osv..;-)
Men det går fremad:-)
hvis det havde været min havde den blevet grå og hvid :)
http://www.carandclassic.co.uk/uploads/new/3510569.jpg
Front grill til min erly bay hvor købes sådan en? eller er der nogle som har en tilsalg?
Jeg har en gril til en bus, men om det er til en early ved jeg ikke, har du evt et billede?