Hej michael :-)skiltet er dit, takker alle for interessen.
Slå på tråden michael så kan vi aftale nærmere.
23347214.
Hej michael :-)skiltet er dit, takker alle for interessen.
Slå på tråden michael så kan vi aftale nærmere.
23347214.
er den hund inkl. forsendelse?
Nej dog ikke det koster jo 60kr at sende så kunne jeg lige så godt forære den væk.
det var da en fin idé! :-P nå, så 140 med forsendelse?
Er der ikke mere du kan bruge lasse det næsten fjollet at sende den lygte alene:-)
du har ret. Hvad er prisen på den anden firkantede lygte du lige har lagt ind? har du andet lignende accessorie-stuff på lager?
Den store firkantede bosch lygte jeg lige har lagt på skal koste 200 den er næsten som ny,jeg har jo også de andre bosch lygter,jeg har da også lidt i gemmerne men så skal du næsten kigge forbi.
ja det kan være det bliver løsningen :-) men læg den lille firkantede til side til mig, så ser vi på det i nærmeste fremtid :-) smider du en mail? så kan vi klare overførsel und alles
Jeg skriver den er solgt,sender dig en sms:-)
har du buggy forlygter
Hej vow nej desværre.
Hej ville lige høre om du har de us forlygter i nu eller er de solgt og hvad er pris vis du har dem i nu
Hej callooker de er væk desværre.
Ok
Op:-!
hej igen! smider du ikke lige en mail, jeg kommer alt for sjældent til Holbæk. Så vi må finde på at sende den, og hvordan vi gør med betaling :-)
Hej Lasse jeg kommer snart forbi borup så kan jeg komme forbi med den:-)jeg kontakter dig lige når det er.
Byd alt skal væk.
super! vi snakkes ved!
hej igen! kommer du til swapmeet i Holbæk på søndag? så kan jeg ta' en hund med til den lygte. Jeg er der nok først ca. 12.30 hvis ikke den når at blive 13.00.
Du har ikke tilfældigvis et Britax på hylderne, vel?
Hej Lasse ja jeg kigger der ud,ring på 81750711 når du er der så kan vi lige mødes,har desværre ikke noget tag.
You must log in to post.