Ja, altså hvis man vrikker lidt i akslen til skovlhjulet,
må der så være lidt slør eller slet ikke ?
mvh Birke
Type 3 shortnose: venstre forskærm og Fastback bagklap søges.
Ja, altså hvis man vrikker lidt i akslen til skovlhjulet,
må der så være lidt slør eller slet ikke ?
Der må gerne være LIDT slør op og ned! Men indog ud må der IkKE være noget
Der SKAL være slør, medmindre det er en kuglelejeturbo.
Ja, for jeg havde fingre i en slidt Garrett T25 turbo som havde spil.
Dette tenkte jeg var logisk pga slid.
Så havde jeg fingre i en helt ny/ubrugt MHI/Volvo turbo og der syntes jeg at der var meget slør (altså op/ned, ikke på langs af aksel).
En der kan forklare mig hvorfor ??
Mit bedste svar er at akslen jo køre i en bøsning! Og imellem bøsning og aksel skal der var et spillerum da når der er olie tryk så skal det spillerum fyldes a olie så de 2 dele ikke skraber imod hinanden! Og derfor kan der mærkes lidt slør
You must log in to post.