Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Skovsøens Helte

(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hej til alle vw aircooler lovers, husk at "Skovsøens Helte" holder mandags træf ved Skovsøen i Odense kl. 18.30. Alle er velkommen, med og uden en aircooler, jeg håber vi ses :-) hilsen silverfox c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Vinden blæste det bedste den havde lært, men skyen holdt tæt, til stor glæde for os som var mødt op til Skovsøens Heltes mandags træf for vw aircoolers, men 2 camper busser med siden op mod vinden, så havde vi læ, og vi kunne nyde det med kaffe, kage og hygge, så går det jo alligevel. Mørket falder tidligt på, og vi må indstille os på den stille vintertid, hvor nogen af os ikke kører i dejlige gamle biler. Tak til alle jer der kom, vi ses igen næste mandag kl. 18.30. Hav det godt til da. :-)
Hilsen silverfox c",)

Og da jeg stadig ikke kan lægge billeder på her, må jeg henvise til Facebook siden:
https://www.facebook.com/437084836425630/photos/pcb.532764276857685/532764053524374/?type=1&theater

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hej Alle VW Aircooler venner, husk Skovsøens Helte holder mandagstræf kl. 18.30 ved Skovsøen i Odense, det er for alle der elsker vw'er, så kom frisk :-)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hold da op en super dejlig aften ved Skovsøen i Odense, vi var en hel flok vw aircooler lovers der holdt træf denne forholdsvis lune efterårs aften, vi fyldte hele promenaden op med vores veteraner, 20 stk. det er da godt gået :-). Og der dukker nye op næsten hver mandag, velkommen til jer, det er dejligt at se jeres biler, og tak til jer hardcore Helte som tager så godt imod de nye, det er godt at se, for vi vil være en gæstfri klub, hvor alle skal være velkommen, også publikum som kommer og ser på vores gamle biler er meget velkommen :-) Mørket faldt på, tid til opbrud og vi drog hver til sit. Jeg håber at vi kan ses næste mandag, tak til jer alle, uden jer ville det slet ikke være så godt. Vi ses, kør forsigtigt.
Jeg kan som sædvanligt ikke lægge billeder på her :-( men se på vores Facebookside:
https://www.facebook.com/video.php?v=536082806525832&set=vb.437084836425630&type=2&theater

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) animic Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Kom nu ind i kampen Ove frem med de billedere :) ja det var godt nok mange selvom nogen af de fast ikke var der, super fremmøde.

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

-------------------------------------------
Gulvmanden fra bellinge 22541232
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hej, Michael, mit kamera kan ikke tage med så lille en opløsning som kræves her !

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) animic Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Det ved jeg godt normalt kan jeg heller ikke ligge nogen op, de må se at få lortet lavet:)

-------------------------------------------
Gulvmanden fra bellinge 22541232
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hej til alle jer VW aircooler venner, Husk Skovsøens Helte holder mandags træf ved Skovsøen i Odense kl. 18.30. Alle er velkommen med og uden en aircooler. Vi ses :-)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Det var en heldigvis tør men temmelig blæsende mandag aften hvor mørket faldt tidligt på. Men Skovsøens Helte var til aircooler træf, med kaffe og friskbagte boller og hygge. Vi holder bare ud, ismanden på den anden side havde lukket, men vi kørte først da det var bælg mørkt :-) Tak til jer som kom med jeres fine biler, og tak til det publikum som også kom og nød de gamle luftkølede vw'er. Næste mandag starter vi kl. 18. Vi ses :-) Jeg kan som sædvanligt ikke lægge billeder på her :-( men se på vores Facebookside:
https://www.facebook.com/video.php?v=539907882809991&set=vb.437084836425630&type=2&theater

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Sune Jacobsen Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hej snakkede med en fra klubben sidst da vi var til Karoline træf der gerne ville have en Bobbel. så en bourdeux 1956 til 32500kr på dba i går hos en forhandler på Sjælland måske det kunne have interesse det det lyder MEGET billigt. Havde jeg selv haft pengene havde jeg kørt over og kigget:o)god dag MVH Sune Jacobsen

(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hej Sune, jeg tror at det er Jesper du har talt med, han har nu købt en gul Jeans af Wob i køge :-) Men det lyder interessant ,jeg har desværre heller ikke guldet til den .-)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) animic Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Den er solgt :)

-------------------------------------------
Gulvmanden fra bellinge 22541232
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hej VW aircooler venner, husk at Skovsøens Helte holder træf mandag aften kl 18. Alle er velkomne, vi ses :-)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Det er ikke fordi Skovsøens Helte er natteravne, men det var overskyet og der var gået hul på himlen, så både vores gamle aircoolers og os selv fik en afvaskning :-)
Men vi er jo ”Skovsøens Helte” og os er der ingen der kan vælte, der findes ikke dårligt vejr, men kun forkert påklædning :-) Så vi hyggede os gevaldigt under Bjarnes telt på camperen, der i mørket, godt hjulpet af kaffen og smørkagen som Anette bød på, tak for kage. :-) Vi må nok se i øjnene at det var sidste gang i denne sæson, at vi kan samle så mange ved Skovsøen, i vores elskede gamle Aircoolers, snøft :-( Men lad os nu se hvis vejret er strålende.... sol kan det da godt være vi ses ;-) Tak alle jer der mødte op, uden jer og vores sammenhold, ville verden ikke være den samme :-)
Jeg kan som sædvanligt ikke lægge billeder på her :-( men se på vores Facebookside: https://www.facebook.com/437084836425630/photos/pcb.543775519089894/543774572423322/?type=1&theater

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) animic Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hej Helte.
På tirsdag den 11/11/14 kl 18.00 starter vi op med vinterhygge i klubhuset hvor der som sædvanlig vil være pølser,sodavand, kaffe og kage.
Der er en lille prisændring på pølser og man bestiller nu hos Michael Johansen på 22541232 senest Mandag kl 20,00.

Priser lyder således
1 Pølse med brød og tilbehør  15,-
1 sodavand                                 5.-
Kaffe+Kage                                10.-

Håber vi ses til en hyggelig vintersæson!!

Hilsen Søren!

-------------------------------------------
Gulvmanden fra bellinge 22541232
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hej Helte, husk klubaften,tirsdag d.11/11 kl.18 i klubhuset. Husk at bestille pølser ved Michael på sms 22541232 senest man. Kl 20. Vi ses :-) hilsen silverfox c”,)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Så har vi taget hul på vinter sæsonen, vi holdt vores klubaften i Blæserhuset i klubværkstedet. Lokalerne var blevet frisket lidt op, nye installationer i køkken m.m. Som sædvanligt startede vi med gode grillpølser, nu tilberedt af vores nye fødevareminister Michael, og de er godkendt, og de gled ned med velbehag :-)
Snakken gik lystigt, kaffe og kage blev blev nydt af de deltagende, tak for det gode selskab, vi ses igen om 14 dage. :-)
Jeg kan som sædvanligt ikke lægge billeder på her :-( men se på vores Facebookside: https://www.facebook.com/437084836425630/photos/pcb.557544514379661/557544424379670/?type=1&theater

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hej Helte, husk klubaften,tirsdag d.25/11 kl.18 i klubhuset. Husk at bestille pølser ved Michael på sms 22541232 senest man. Kl 20. Vi ses :-) hilsen silverfox c”,)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Her er nogle billeder fra Skovsøens Heltes klubaften, som traditionelt starter med gode grillpølser så sulten er stillet. Vi fortsætter med hygge og adskiller lige en motor på værkstedet, og slutter af med kaffe, gode kager og godt humør, tak til jer alle for en sjov aften, uden jer ville det slet ikke være så godt. :-)
Jeg kan som sædvanligt ikke lægge billeder på her :-( men se på vores Facebookside:
https://www.facebook.com/437084836425630/photos/pcb.563875273746585/563875003746612/?type=1&theater

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hej Helte, husk klubaften,tirsdag d.9/12 kl.18 i klubhuset. Husk at bestille pølser ved Michael på sms 22541232 senest man. Kl 20. Vi ses :-) hilsen silverfox c”,)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) animic Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Der vil også være æbleskiver og gløg :)

-------------------------------------------
Gulvmanden fra bellinge 22541232
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Jubiiiiiiiiiiii

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Så er der kun 4 timer til årets sidste klubaften, kom frisk :-)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Heltene holdt årets sidste klubaften, med grillpølser som vi plejer og da det snart er jul fik vi også gløg og æbleskiver, småkager og kaffe/the. Vi hyggede og talte om vores kæledækker, hvad vi skal lave i vinterperioden på dem osv. Humøret var godt og aftenen sluttede, der blev ønsket god jul, det er jo en travl tid for os alle til denne højtid. Tak til jer der kom. Tak for jeres gode humør, vores gode sammenhold, vi ses i det nye år. God Jul til alle med og uden blæsere på ;-)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Skovsøens Helte siger tak til alle vores VW venner som vi i 2014 har delt vores store passion med, (VW Aircooled) i en helt forrygende sæson, med det bedste vejr i lange tider, jeg kan nævne bla.: Stumpedag i Ringsted, VW Klub Vest stumpedag, DVK træf på gl. havn i Fredericia, BUB (Bugs under Bøgen) Ebeltoft, Grundlovsdag i Odense, Sankt Hans aften i klubben, Vag træf i Odense, VWestern træf, mange Onsdags træf i Faaborg, Koroline træf i Middelfart, Alt på hjul i Otterup, Stumpe marked Bilbyen i Odense, Veterantræf i Bogense, Veteranmesserne i Fredericia, Sommerfesten i klubben, Alle vores mandags træf ved Skovsøen i Odense, og vi har fejret 2 runde fødselsdage i klubben i år. Det er noget af det vi har deltaget i det gamle år. Skovsøens Helte vil Ønske alle vores VW venner et rigtigt godt Nytår i 2015, og håber vi mødes igen, i vores elskede aircoolers.:-) :-)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK

Reply »

You must log in to post.