Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Skovsøens Helte

(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hej vw venner, husk "Skovsøens Helte" holder aircooler træf ved Skovsøen i Odense mandag aften kl. 19. Alle er velkommen både med og uden biler. Vi ses. hilsen silverfox c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Gulvdasker Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hej alle
Skovsøen er lukket i aften der er sat telte op hvor vi plejer at holde
Så vi mødes på Stige Ø i stedet kl. 19 det er bare at kører af Havnegade til man ikke
Kan komme længere så er der en stor pakning plads der er vi
Mvh Lars

-------------------------------------------
VW Club Fyn Og "Skovsøens Helte"
VW 1303 74 + 1/2 VW 69
Tlf. 51943467 email lp.larsen@kalnet.dk
(permalink) Gulvdasker Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hej alle
Skovsøen er lukket i aften der er sat telte op hvor vi plejer at holde
Så vi mødes på Stige Ø i stedet kl. 19 det er bare at kører af Havnegade til man ikke
Kan komme længere så er der en stor parkeringsplads der er vi
Mvh Lars

-------------------------------------------
VW Club Fyn Og "Skovsøens Helte"
VW 1303 74 + 1/2 VW 69
Tlf. 51943467 email lp.larsen@kalnet.dk
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Da vi meget sent fik kendskab til at arealet ved Skovsøen var optaget, flyttede vi hovedkult træffet til Stige Ø. Beskeden kom ikke ud på den officielle Facebook side, og det var min fejl, det undskylder jeg hermed, til dem som mødte forgæves op, og ikke kunne finde os. Det sker ikke igen, det lover jeg !
Vi var 11 vw'er der fandt ud til Stige Ø, og vi hyggede med kaffe og gode is fra boden, i den friske vind ;-) der er godt nok ikke læ nogen steder der. En kulpram gled gennem kanalen, og det var det. Tak til jer som kom. Vi glæder os til at komme tilbage til Skovsøen næste mandag. Jeg håber vi ses :-)
Jeg kan desværre ikke få billederne lagt ind ! Men se dem på vores Facebook side:
https://www.facebook.com/photo.php?v=509749395825840&set=vb.437084836425630&type=2&theater

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hej VW Aircooler venner, husk vores træf ved Skovsøen i Odense mandag aften kl. 19. Alle er velkommen :-) Håber vi ses hilsen silverfox c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Dejligt :-) vi var tilbage i de gode vante rammer ved Skovsøen i Odense til vores ugentlige mandagstræf, vores gode veteraner holdt til skue til glæde for publikum og de stolte ejere hyggede med kaffe/the, småkager, gode historier og der gled også nogle gode is ned i vommen fra isboden ved søen på den anden side af vejen :-)
Tak til jer der kom med jeres flotte biler, både dem som var her for første gang og dem som har været her mange gange, uden jer ville det slet ikke være så godt. Også tak til publikum som kommer og ser på vores gamle vw aircooler's, vi er meget glade for jeres interesse for disse, og vi vil gerne høre om de minder i har haft med disse prægtige køretøjer. Vi er her igen næste mandag. Vi ses :-)
Se billeder på vores åbne Facebook side:
https://www.facebook.com/437084836425630/photos/pcb.512927172174729/512926545508125/?type=1&theater

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) palle sorensen Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Altså hvor er det dog besværligt. Blev synet i tirsdag uden fejl super godt men men da den skulle oprettes i systemet blev den låst af told og skat problemet var at den simpelhen ikke var i systemet længere men blev åbnet igen af told og skat i torsdags. så skulle der plader på men men igen et problem mit selskab ville ikke tage den da der skal to billeder ind sammen mad en ansøgning så blev jeg sku sur hvad fa.... bilder de sig ind.Der blev ringet til et andet selskab men der måtte der kun køres til træf de blev skrottet ringet igen til et andet selskab der skulle de sku også have foto før de ville tegne en police og det var ikke nok med en nej de skulle have to. Og ikke nok med det så har sandblæseren ikke sandblæst mine fælge skulle have været malet her i denne weekend så hele køretøjet var klar til den kommende weekend så venner i får den nok ikke at se i dette år.
og nu tænker i nok hvordan kan han få den synet uden hjul jo var ude og låne her lokalt hvor han bor men udlåner skal jo have dem igen så nu står den på lift med forskellige hjul og nedslidte dæk det dur jo ikke.
Så prøv lige og spørg om jeg er ked af det.
Mvh den triste fynbo

-------------------------------------------
Det er bedre at ha styr på skidtet
end ha skidt på styret
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Oh shit, Palle, det er sku uheldigt, vi havde sådan håbet på at du kom i den til vores sommerfest, jeg har 4 splitfælge med gode dæk på, dem må du gerne låne til du får styr på dine egne :-) hilsen silverfox

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Husk Skovsøens Helte holder vw aircooler træf mandag aften kl. 19 ved Skovsøen i Odense, alle er velkommen med og uden en aircooler, vi ses, hilsen silverfox c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) palle sorensen Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Tak for tilbudet ove men har fået styr på mine fælge nu. Har renset skrabet varmet brugt roterende stålbørste samt sandblæst med min lille sandblæser og har fået et rimlig resultat ud af det. er nu malet så skal de bare tørre så der kan komme dæk på.
vedr forsikring må vi om de vil forsikre mig får svar på tirsdag fra min nuværende forsikring og får et svar fra aros i løbe af ugen.
så måske det ka nåes endnu vi får at se

Mvh palle

-------------------------------------------
Det er bedre at ha styr på skidtet
end ha skidt på styret
(permalink) animic Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hej palle

har du prøvet nordisk verteran forsikring?, de skulle godt nok også have to billeder, men det sendte jeg bare på mail og dagen efter var den godkendt.
aros siger de kun vil hvis man tegner alle ved dem:(

vh michael

-------------------------------------------
Gulvmanden fra bellinge 22541232
(permalink) palle sorensen Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Det var så ikke det svar jeg fik fra aros men en indbo forsikring skulle der tegnes for at de ville

-------------------------------------------
Det er bedre at ha styr på skidtet
end ha skidt på styret
(permalink) vw 1303 Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Veteranforsikringdanmark.dk 2 billeder på mail, så kører det. 5 min efter jeg havde sendt billeder ringede de med forsikringsnummer så jeg kunne registre bilen. Ingen krav om andre forsikringer.

Mvh. Lars Voss

-------------------------------------------
http://www.vwclubfyn.dk
73 VW 1303, 74 VW M181. 75 VW t2. 68 Admiral A
(permalink) palle sorensen Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Prøver lige og høre hvad aros kan hoste op med. Da jeg spurgte hos thisted fik jeg det svar at der kun måtte køres til træf og det kan jeg ikke bruge til noget. GF hvor jeg er nu måtte der køre 6000 om året og lejlighedsvis kørsel. Aros er der fri km og der må køres hele året og til hvad som helst. Gf lidt billigere end aros hvad det koster hos thisted hved jeg ikke da det ikke var noget for mig.

-------------------------------------------
Det er bedre at ha styr på skidtet
end ha skidt på styret
(permalink) Bjarke Member
Skrev for 9 years siden | | | |

så det i aften der er træf ved skovsøgen kig forbi og få en sluder og slader

(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Der var igen fint fremmøde til Skovsøens Helte's mandagstræf i Odense, der blev sparket dæk som man siger, og byttet mange gode historier, hygget med kaffe/the, småkager og en enkelt is gled også ned i vommen på nogle Helte :-)
Velkommen til Lars som kom fra Assens med sit nye spændende flotte ovaler.
Og Tak til alle jer der kommer og viser jeres flotte køretøjer frem, og tak til publikum som kommer og kigger, vi kan ikke undvære nogen af jer :-) Vi ses igen næste mandag :-) Hilsen silverfox c",) Se videoen på vores facebook side: https://www.facebook.com/photo.php?v=517413645059415&set=vb.437084836425630&type=2&theater&notif_t=video_processed

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) animic Member
Skrev for 9 years siden | | | |

På tur til stark

image.jpg
image.jpg

-------------------------------------------
Gulvmanden fra bellinge 22541232
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Husk mandag aften kl. 19 ved Skovsøen i Odense viser Skovsøens Helte deres vw Aircoolers frem, alle er velkommen, håber vi ses:-) hilsen silverfox c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Så var vi igen ved Skovsøen i Odense og flasche vores vw'er på en overskyet mandag aften, hvor mørket faldt tidligt, vi kan godt mærke at sommeren går på held, så næste mandag starter vi kl. 18,30. Her lige en lille film fra denne aften. Tak til jer som kom både udstillere og publikum. Jeg håber vi ses på næste mandag aften kl.18,30 :-)

Se filmen på dette link:
https://www.facebook.com/video.php?v=521536414647138&set=vb.437084836425630&type=2&theater&notif_t=video_processed

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Husk det er mandag aften vi har træf ved Skovsøen i Odense, det starter kl 18.30 i aften pga. det bliver tidligt mørkt. Vi ses hilsen silverfox c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Mandag aften ved Skovsøen i Odense, en flok vw aircooler venner mødes :-) Det er Skovsøens Helte som holder Træf, for gamle luftkølede folkevogne, vi hygger med kaffe og kage, hyggesnakker, sparker dæk, og fortæller historien om vores gamle biler for publikum som spørger ind til de forskellige modeller, det er super hyggeligt. Så har du en vw aircooler, eller er du bare interesseret i disse gamle veteraner, så er det en god anledning til at besøge os, vi er bare så flinke, og alle er velkommen. Ses vi næste mandag ? :-) :-) Se en lille video af vores biler på vores Facebook side her:
https://www.facebook.com/video.php?v=526728664127913&set=vb.437084836425630&type=2&theater&notif_t=video_processed

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Bjarke Member
Skrev for 9 years siden | | | |

hyggelig som altid

(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Husk Skovsøens Helte holder Træf ved Skovsøen i Odense for vw aircoolers mandag aften for alle vw lovers med og uden aircoolers, alle er velkommen vi starter kl 18.30. Jeg håber vi ses, det holder tørvejr. Kom og se de flotte biler.

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Efteråret trænger sig på, og køresæsonen går langsomt på held, men ”Skovsøens Helte” lader sig ikke vælte, vi holdt igen vores mandagstræf, med stor tilslutning af såvel gamle som nye medlemmer der kommer og udstiller deres kære hobby til skue, for alle der kommer og kigger på, og det er ikke så få. Stor tak til alle jer der kommer og deler vores hobby med os, det gør det værd at bevare disse prægtige køretøjer. Mange tak til alle som kom med og uden en aircooler. Om en uge er vi klar igen, vi ses :-)
Se en lille video, på vores Facebook side: https://www.facebook.com/video.php?v=529751547158958&set=vb.437084836425630&type=2&theater

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Ulla Simonsen Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hurra - så blev jeg langt om længe "lukket ind" her på vw nettet også. Altid rigtig hyggeligt at mødes med Skovsøens Helte :)


Reply »

You must log in to post.