Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Skovsøens Helte

(permalink) lupojesper Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Fedt må jeg hellere deltage i, har slet ikke opdaget jeres reklame for det.
mvh Jesper

-------------------------------------------
http://www.succes4you.dk
tlf 29707493
(permalink) palle sorensen Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Lidt nyt fra det midtfynske idag er boblen blevet malet kasan roth L30B som er en original VW farve. Da jeg ikke kunne få kontakt til ham der ellers skulle have malet den gjorde jeg det selv og mener at resultatet blev godt.
Nu håber jeg så bare jeg lige kan ligge nogle billeder ind så i kan se med egne øjne hvor flot den er blevet (hi hi syntes jeg da selv)

Pis det kan jeg ikke

Mvh palle

-------------------------------------------
Det er bedre at ha styr på skidtet
end ha skidt på styret
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hej Jesper, du skal være så velkommen, det er et aftentræf som vi holder hver mandag fra kl. 19 - ca.21.30 ved skovsøen i odense, mvh. silverfox

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

hej Palle, det ser godt ud, jeg har set billederne på facebook, vi glæder os til at se den når den er samlet og du kommer kørende i den :-) hilsen silverfox

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Løhndorf Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hejsa drenge og piger

Så er det mandag igen, og Skovsøen og engen er klar til at tage imod en masse VW'ere. Lad os se hvor mange vi kan samles?

Skriv her på vwnettet hvis du kommer - det kan motivere andre til at komme forbi.

Kig forbi - der er 100% hyggegaranti.

Mvh/Søren

-------------------------------------------
1972 crossover bay camper
http://www.vwclubfyn.dk
http://vwnettet.dk/topic/160817/page/6
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Jeg kommer til Skovsøen i aften :-) Så alle i andre kom frisk ;-)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Løhndorf Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Der er stadig få ledige pladser ;-)

Mvh/Søren

-------------------------------------------
1972 crossover bay camper
http://www.vwclubfyn.dk
http://vwnettet.dk/topic/160817/page/6
(permalink) Kong Box Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Jeg kigger også ned forbi i min Karmann Ghia, der i øvrigt er til salg :-) Mvh. Kåre

(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Så havde vi igen en god og hyggelig træf-aften ved Skovsøen i Odense, der var i alt 14 flotte køretøjer der var på aftentour denne dejlige mandag aften i midsommerens tegn. Vi flaschede vores køretøjer og klubflag til stor glæde for publikum der var ved Skovsøen denne aften. Som Søren L skrev på vwnettet, ”der er 100% garanti for hygge”, hvor har han dog ret, snakken går om alt og intet, og bliver skyllet ned med kaffe og kage, og en enkelt is fra kiosken, stor eller lille bliver nydt, det er da Dansk sommer hygge :-). Tak til jer alle der var mødt op, uden jer ville det slet ikke være så godt. Lad os gentage succes'en næste mandag :-) vi ses - hilsen silverfox c”,)

dsc_0230.jpg
dsc_0231.jpg
dsc_0233.jpg
dsc_0229.jpg
dsc_0232.jpg

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hej Helte, jeg håber i har haft en god weekend, vejret har da været med os og der har været god lejlighed til at lufte kæledyret, for dem der ikke er taget på ferie vil jeg lige gøre opmærksom på vores mandags træf ved Skovsøen, det er som sædvanligt kl. 19, Vi ses, jeres VW kan næsten ikke vente til i morgen :-) hilsen Silverfox c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Det er ferietid, men til trods for det kunne vi samle 10 blæsere og 4 på vand, denne dejlige sommeraften ved Skovsøen. Der blev som sædvanligt kigget på bilerne, hygget med kaffe/tee og cookies, humøret er godt og gode historier bliver byttet.
Tak til jer alle der kom og udstillede jeres biler, og tak til alle i interesserede som kiggede på og spørger ind til model årgang osv. Vi er glade for jeres interesse, og vi elsker at fortælle om vores hobby. Vi er på pletten igen næste mandag aften kl. 19 :) Vi ses. hilsen silverfox c",)
Beklager men kan kun ligge 1 billede ind :-(

20140707_220851.jpg

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hej Helte, jeg håber i har en god weekend og til de mange der er ferieramte, god ferie til jer, og i er alle er velkommen ved Skovsøen på mandag kl 19 :) Jeres VW'er vil gerne komme, så husk at hoppe ind, inden de er kørt. ;) jeg håber vi ses. :-)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Tak til de Helte som kom i 6 aircoolers til Skovsøen denne mandag aften, vi fik bilerne vasket af vor herre som åbnede for skyerne, men vi klarede den med hjælp fra Bjarnes bus, hvor solsejlet blev rullet ud, så vi kunne holde os tørre og så gik det jo godt alligevel. Tak for en go aften til jer der kom :) hilsen silverfox c",)
N:B. jeg kan ikke ligge billeder ind Øv.

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hej Helte og VW-lovers, jeg håber i nyder det gode vejr, og får luftet jeres Aircoolers. Jeg vil lige huske jer på, at der mandag aften er VW træf ved skovsøen i Odense fra kl. 19 for alle, det ligger på Skovalleen. Jeg håber vi ses. hilsen silverfox c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) animic Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Må heller se om den vil ud at køre imorgen:) den er lidt stædig den gamle.

-------------------------------------------
Gulvmanden fra bellinge 22541232
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

En dejlig sommeraften ved Skovsøen i Odense på en mandag aften, hvor en flok VW lovers mødes til et lille træf, til glæde for dem selv og det publikum som elsker at tjekke de flotte gamle vw veteraner ud. Tak til alle jer der mødte frem, det var meget hyggeligt, og vi er der hver mandag aften fra kl. 19. Ses vi næste gang ?

20140721_201123.jpg
20140721_201032.jpg

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) kim andersen Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hvor har du købt den klistermærker på døren henne Silverfox.

(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hej Kim, dem laver jeg selv :-)
Find ud af hvilken str. du vil have, så kan jeg give dig en pris.
hilsen silverfox c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) kim andersen Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hvad koster sådan 2 som der sidder på døren på billedet?

(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hej Kim, de koster kr. 120 pr. stk. hvilken farve har din vw ?

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) kim andersen Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Den er rød.

(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hej Helte og alle der er interesseret i gamle VW'er, det er mandag aften kl 19 der er Træf ved Skovsøen i Odense. Kom frisk vi tager godt imod alle der har lyst til at kigge de flotte biler ud :) Vi ses, hilsen silverfox c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Den danske sommer er nu dejlig på sådan en mandag aften ved Skovsøen sammen med alle VW vennerne til vores ugentlige træf, mange gamle vw'er holdt til skue og der blev hygget og snakket. Vi havde også besøg af Zulu sommer bio, som holdt til i den anden ende af området af Skovsøen. Jeg vil sige tak til alle der mødte op med deres flotte biler og gode humør, uden jer ville det slet ikke være det samme :-) Også tak til publikum som kommer og ser på vores biler, i er altid velkommen, og bare spørg hvis der er noget i gerne vil vide om bilerne, vi vil så gerne fortælle om dem :-)
Vi er på pletten igen næste mandag aften kl. 19, vi ses, bare kom vi er flinke :-)
Jeg kan desværre ikke få billederne lagt ind ! Men se dem på vores Facebook side: https://www.facebook.com/pages/Skovs%C3%B8ens-Helte/437084836425630?ref_type=bookmark

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hej Alle med og uden VW aircooler, husk vi holder træf ved Skovsøen i Odense mandag aften kl. 19, og det bliver tørvejr,så kom og vis din bil frem eller kom og kig på dem der kommer, alle er velkommen vi ses, kom frisk Hilsen Silverfox c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Skovsøen i Odense var igen rammen om vores mandags træf, deraf navnet ”Skovsøens Helte” vi er en voksende flok vw aircooler freeks som mødes hver mandag til dækspark, hygge, kaffe/the/kage, og ikke mindst de gode is der frister :-)
Der var et godt fremmøde og velkommen til nogle nye biler og deres ejere, jeg håber vi ser jer igen her til vores vw træf. Tak til alle som deltog både bilejere og publikum som ser på, stiller spørgsmål og bliver klogere på vores hobby. :-) vi er her igen næste mandag. Kom frisk. Vi ses :-)
Jeg kan desværre ikke få billederne lagt ind ! Men se dem på vores Facebook side:
https://www.facebook.com/pages/Skovs%C3%B8ens-Helte/437084836425630?ref_type=bookmark

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK

Reply »

You must log in to post.