Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Skovsøens Helte

(permalink) animic Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Ca 15km fra bellinge på vej mod fåborg

-------------------------------------------
Gulvmanden fra bellinge 22541232
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej "Helte"
Er der nogen af jer der skal med på virksomhedsbesøg hos Gartneriet Offer Madsen Odensevej 32 5620 Glamsbjerg søndag d. 3 nov. kl. 13.30. ??..Det er arrangeret af VW Club Fyn, der er tilmelding ved Hanne Clausen på tlf. 30680198.. (N.B. det er omtalt i sidste nr. af trinbrættet, der står ikke noget om det på hjemmesiden!)
Hilsen Silverfox c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Baloo1985 Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Jeg springer over.
Hilsen Søren ''Bang''

(permalink) Clausenvw Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Syntes da i skal kigge forbi :)

-------------------------------------------
69´ Porsche 912
73´ Porsche 914
(permalink) Bjarke Member
Skrev for 10 years siden | | | |

springer også over hilsen bjarke

(permalink) mulle64 Member
Skrev for 10 years siden | | | |

hej helte hvis vejret er til det kører jeg til karolines på søndag ang. 4/11 er jeg klar på at kikke ned. hilsen michael

-------------------------------------------
Vw 113 1964 medlem vw veteranklub danmark og skovsøens helte
(permalink) my56vw Member
Skrev for 10 years siden | | | |

hej jeg vil godt se de lokaller.. (har gættet hos hvem, men har ikke adressen)
så sms mig adressen...
Hej Ove virksomhedsbesøg hos Gartneriet Offer,, er ikke medlem og har også for travlt med at få kørt brænde hjem efter blæsevejret)
Vh. claus

-------------------------------------------
Ovaler 1956. Vw-veteranklub Danmark & Skovsøens Helte
(permalink) my56vw Member
Skrev for 10 years siden | | | |

hej michael jeg tror dig og perle får god plads hos karoline på søndag, da det var sidste gang i år, da vi var der sidst.
Vh. claus

-------------------------------------------
Ovaler 1956. Vw-veteranklub Danmark & Skovsøens Helte
(permalink) mulle64 Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Tak for tippet claus jeg havde ellers forstået at det var siste gang på søndag Michael

-------------------------------------------
Vw 113 1964 medlem vw veteranklub danmark og skovsøens helte
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej Claus
Det er det med brænde, det giver varmen flere gange. :) god arbejdslyst :) Jeg har heller ikke adressen endnu, men jeg skal nok sende den videre når jeg får den.
Hilsen silverfox c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej Mulle
I to gamle (dig og perle) kunne ellers godt trænge til at strække benene lidt. ;)
Hilsen silverfox c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Gulvdasker Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej Helte
Så er der sendt adressen til dem jeg har tlf nr.på
Er der andre der vil kigge forbi så send mig en sms på
51943467
Der er kaffe og kage til de fremmødte
Hilsen Lars

-------------------------------------------
VW Club Fyn Og "Skovsøens Helte"
VW 1303 74 + 1/2 VW 69
Tlf. 51943467 email lp.larsen@kalnet.dk
(permalink) animic Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Så er det om et par timer:)

-------------------------------------------
Gulvmanden fra bellinge 22541232
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Det var en mørk og stormfuld aften, Claus var på vej af små og krogede veje til "Skovsøens Heltes" nye mødested, og han følte sig helt ude i hampen og havde slet ingen fornemmelse af hvor han befandt sig, der var skilte med køer på vejene, han så dog hverken nogen af dem på fire ben eller holdt i en, han var helt i gps'ens vold. Endelig efter en rum tid, mange sving og vejkryds, viste gps'eren at bestemelsstedet var nået. Claus stod ud af bilen, vinden tudede i hegnet, det var bælg mørkt, men lys skinnede ud af de duggede vinduer i den store port, skygger bevægede sig derinde, uha det var godt nok uhyggeligt, var det her eller hvor var han henne, han anede det ikke. Claus famlede sig vej i mørket og fandt indgangen bankede på,.. døren blev åbnet og... Søren fra "Skovsøens Helte" sagde, nå det var da nemt at finde ikke! Claus tænkte at det lå meget langt fra Odense N.

Der var ni helte der havde fundet vej til det nye mødested på Midtfyn, hvilket vi syntes var helt godt gået eftersom der var gået kludder i sms beskederne, undskyld til dem der ikke har modtaget nogen, det bliver der styr på nu.

Vi fremmødte syntes godt om de nye omgivelser, godt værksted og plads til at etablere en hygge stue. Lars syntes at vi er nogle slyngler, så den nye stue vi skal bygge skal hedde "Slyngelstuen"
Vi har nedsat et byggeudvalg som indkøber materialer og så vil vi holde nogle byggedage og så må vi se hvad vi kan få banket op.

Der vil blive mulighed for at pusle med vores dejlige aircoolers på værkstedet, og vi vil på næste mødeaften vedtage et bookingsystem, så der er styr på hvem der bruger værkstedet og hvornår.

Vi har bestemt at vi vil holde vintermøder mandag hver 14 dag, første gang d. 18/11 kl. 18 og der vil vi grille pølser så aftensmaden er i hus, der skal lige reserveres antal på tråden her på VW nettet så Søren, som er blevet valgt til at være Fødevareminister og samtidig Værkmester da det også er ham der skal åbne lokalerne, tænde op i grillen og indkøbe pølser og andre fornødenheder, der så kan købes til rimelige priser. Vi fik i øvrigt også kaffe og dejlig drømmekage bagt af Sørens mage. :)

Undertegnede blev pålagt af være referent, og talsmand og da jeg prøvede at optage udtagelser fra de enkelte medlemmer til referat klappede de alle i som østers. Så kære venner i må tage til takke med min ringe iagtageleses evne og hullede hukommelse. Venligst, bær over med mig.

Det var igen en rigtig god aften med "Skovsøens Helte" vi har et fantastisk sammenhold og et rigtig godt humør, og der bliver fortalt mange gode og utrolige historier, om de alle er sandfærdige, skal jeg ikke tage stilling til, blot at de er hylende sjove. Her er lige en om en 1 cylindret motor: den kan klare alle størrelser stempler, den er selvsmørende..den starter ved et tryk med en finger !.. den skifter selv olie hver 4. uge... den eneste fejl den har er, at styresystemet kan være voldsomt temprementsfuldt.!!!

Har du kære læser en VW aircooler eller har du interesse for sådan nogle køretøjer, så skulle du måske overveje os et besøg, vi vil tage godt imod dig og hjælpe dig med din VW aircooler, vi har ingen snobber eller klikker her, vi alle lige gode.

Aftenen slutter og vi kører alle hver til sit, Claus starter gps'eren vinden tuder i hegnet det er bælgmørkt der ude på landet et sted på Midtfyn, det skal blive dejligt at møde Odense N og lyset, når bilen har ædt sig gennem de små og krogede veje helt der ude på landet, uh det var godt nok lidt uhyggeligt.

Hilsen Silverfox c",)

dsc_0816.jpg
dsc_0855.jpg
dsc_0856.jpg
dsc_0857.jpg
dsc_0858.jpg
dsc_0859.jpg
dsc_0860.jpg
dsc_0861.jpg

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Baloo1985 Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Tak for en hyggelig aften.

Hilsen Søren ''Fødevareminister/Værkmester'' ;-)

(permalink) animic Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Ja sku det bliver godt med når "stuen" bliver lavet:)

-------------------------------------------
Gulvmanden fra bellinge 22541232
(permalink) Bjarke Member
Skrev for 10 years siden | | | |

takker også for en hyggelig aften

(permalink) mulle64 Member
Skrev for 10 years siden | | | |

takker også for en hyggelig aften. kan også fortælle at matrialerne bliver sponsoreret af stark.

-------------------------------------------
Vw 113 1964 medlem vw veteranklub danmark og skovsøens helte
(permalink) Baloo1985 Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Fedt fedt. Så bliver det jo ikke det store problem at få slyngelstuen op at stå.

(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Støt STARK...STARK.. støtter os. Tak

Hilsen silverfox c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

BC's Automobiler støtter med et vindue til Slyngelstuen, Tak til Jytte og Bjarne fra BC' Automobiler Speciale i oldtimer & VW Aircoolers

Hilsen silverfox c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) my56vw Member
Skrev for 10 years siden | | | |

hej takker også for en hyggelig aften og god kage.
det var jo nok det jeg vil kalde et besøg i udkants danmark , men gps virkede så jeg kom jo også hjem igen.
en stor tak til Michael for at skaffe bygge materialerne, så vi kan få en røgfri "slyngelstue" ..
Vh.Claus

-------------------------------------------
Ovaler 1956. Vw-veteranklub Danmark & Skovsøens Helte
(permalink) Gulvdasker Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Søren "Kaffebussen"
Hvis du går i gang med ombygning af bussen nu
tror jeg at du kan værre klar til sæson start så den
kommer til at se ud som denne her.

img_9951570935993.jpeg

-------------------------------------------
VW Club Fyn Og "Skovsøens Helte"
VW 1303 74 + 1/2 VW 69
Tlf. 51943467 email lp.larsen@kalnet.dk
(permalink) Baloo1985 Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Så er gipsplader,isolering,ny dør,stort vindue og paller i hus.
Tak til Stark og michael for alle de fine nye ting til vores klubhus.
Og tak til Jytte for det fine Vindue!

(permalink) Bjarke Member
Skrev for 10 years siden | | | |

ja det er fint og mange tak:-) glæder mig til at komme i gang med bygger


Reply »

You must log in to post.