Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Skovsøens Helte

(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej, "Helte"

Der er nu 16 Helte på sms listen. Er der nogen som mener sig forbigået, og ikke har fået en sms i dag, så kan de lige give besked her på tråden og jeg vil føre jer på den. :)

hilsen silverfox c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK

Hej, "Helte"

Vi er nu 19 Helte på sms listen. Er der nogen som mener sig forbigået, så kan de lige give besked her på tråden og jeg vil føre jer på den. :)

hilsen silverfox c",)

VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Baloo1985 Member

Hej.
Der vil Mandag den 18/11 blive mulighed for pølser og brød kl 18.
3 Pølser med brød til 25kr.
Jeg vil gerne have at man skriver hvor mange pølser man vil have og navn på en sms til 42594675 inden Mandag kl 15,00.
Det bliver også muligt at købe en sodavand til 5kr

Mvh/Søren

Ps. Bare for at være sikker på jeg har modtaget din bestillige skriver jeg OK tilbage. Skulle der ikke komme et svar inden for en time, ring da lige til mig så du ikke står på mandag unden pølser;-)

Hej Silverfox.
Kan du sende en besked ud på sms ang pølser.
Håber du læser det her da jeg har mistet alle telefonnumre.

Mvh/Søren

Hej Søren
Ja jeg rundsender som aftalt ;)
hilsen Silverfox c",)

Hej.
Så er det i morgen vi endnu engang mødes.
Vi har lidt vi skal have på plads i morgen ang klubhuset. Så på med JA-Hatten og lad os få en god aften..

Husk at skriv til mig på 42594675 vis i skal have pølser!

Ser frem til endnu en hyggelig aften i selskab med andre VW tosser;)

Mvh/Søren

(permalink) palle sorensen Member

Hej søren
Vi to har skrevet sammen vedr adrs og kommer da som lovet. Vedr pølserne håber jeg du har styr på. Vi ses.
Mvh palle

Det er bedre at ha styr på skidtet
end ha skidt på styret
(permalink) Gulvdasker Member

Kom bar do :-)

VW Club Fyn Og "Skovsøens Helte"
VW 1303 74 + 1/2 VW 69
Tlf. 51943467 email lp.larsen@kalnet.dk
(permalink) Bjarke Member

så det i aften det går løs bliver hyggeligt håber jeg glæder mig til at se jer alle vw tosser igen

Hej Palle.
Jeg har styr på det.

Mvh/Søren

Vi blev mødt af et lysende VW logo, da vi drejede ind til Skovsøens Heltes, nye værksted, på klub aftenen mandag. Nøj hvor var det blæret, hold da helt k... ! Bjarke og Søren havde været rigtigt kreative, godt gået knægte :)

Der var travlhed ved grillen, vi så først Fødevareministeren da alle pølserne var grillet og brødene var varme. Og de smagte uhmm, det var godt vi valgte Søren til fødevareminister, han kan bare det der.! Hvilket hans korpus også er et bevis på ;)

Vi var 8 helte der var mødt frem, og der blev lagt planer, tegnet streger og skrevet lister til byggedagen, hvor vi skal i gang med at opføre Slyngelstuen.
Byggedagen bliver lørdag d. 14/12/13 kl. 9.00. Fødevareministeren sørger for forplejning til rimelige priser. Så mød nu frem Helte venner, så vi kan få slyngelstuen banket op. Vi har byggekyndige i klubben som står for ledelsen og det faglige knowhow, så har du 10 tommelfingre som nogle af vi andre, så kom bare, der skal holdes og hentes her og der, så vi kan alle bidrage. ;)

Vi er jo som bekendt en kontigent fri klub, men vi kan jo ikke drive den helt uden midler, så vi har besluttet at hente lidt overskud på salg af pølser, vand, øl, kage, chokoladebarer og andet mundgodt. Det skal så betale for den gratis kaffe/the, der altid er på kanden, til fri afbenyttelse for medlemmerne og deres gæster på klubaftner/dage. Nye priser: 1 grillpølse m. brød kr. 10,- Drikkevarer kr. 5,- Kage, chokoladebarer og andet mundgodt for en 5'er pr. stk. Og så tager vi selfølgelig ikke selv noget med hjemmefra, vel ?

Endnu engang tak til vores sponsore: STARK Byggemarked Odense, BC Automobiler Speciale i Oldtimer & VW Aircoolers Refsvindinge, og til ABC Reklame Skilte & Tryk Assens som har leveret en spotlampe til slyngelstuen.

Vi sluttede vores igen, vellykkede klubaften med højt humør og kaffe og kage, igen bagt af Sørens mage. Og et stort velkommen til Palle, vores nye medlem, som er ved at opbygge en noget tæret 1303'er, vi håber du syntes godt om os VW tosser, som Bjarke udtrykker det, vi syntes i hvert fald at du er en flink fyr, så vi ses igen. :)

Næste klubaften er mandag d. 9/12/13 kl. 18.00. Vi seees, gode VW drømme indtil da. ;)

Hilsen Silverfox c”,)

dsc_0867.jpg
dsc_0868.jpg
dsc_0869.jpg
dsc_0870.jpg
dsc_0871.jpg
dsc_0872.jpg
dsc_0873.jpg

(permalink) Westphal Member

Jeg vil meget gerne på SMS listen :)

Christian Westphal. Odense SV, Mobil 30172963, Email christian@fwo.dk
(permalink) palle sorensen Member

Hej
Takker for modtagelsen i skovsøens helte i er ski godt nok flinke. Men for h----- hvor var det koldt når man sådam kommer anstigende i sit sommer dres. Og jo i kommer til at se mig igen skal jo suge noget vw stof til mig og som silverfox så rigtig skriver er min bobbel godt nok noget rusten. Det værste er at den tåbe der har lavet den før har bare sat de nye dele uden på det gamle (klamphugger). Havde en ide om at ville lave en byggetråd om projektet men det kommer der så ikke. Men måske vi kunne holde en hyggeaften hos mig i det nye år så i kan se hvad det er jeg får klistet sammen.

Mvh palle

Det er bedre at ha styr på skidtet
end ha skidt på styret

Hej Westphal
Tak for din interesse. Der er sendt en sms til dig, som du lige skal svare på, og så kommer du på listen :)
hilsen silverfox c",)

Hej Palle
Tak for sidst, du er en hyggelig fætter, som passer godt ind hos os "Helte" Når du bliver helt fuldbefaren, i en VW aircooler, vil du vide at tage godt med tøj på når vi når denne årstid. :) Og så ønsker du dig snart et benzinfyr. ;) En hyggeaften hvor vi kan se dit projekt lyder godt, jeg er frisk på det. :)
hilsen silverfox c",)

2 af Heltene var på tur i bussen til ClassicVWparts.dk Åstrupvej 34 7130 Juelsminde. Vi skulle lige hente nogle vw dele og ose lidt, og uha hvor det frister at komme i VW partsland, der kom nok også lidt mere i baggagerummet end plantlagt hjemmefra. Tak for Kaffe/The og god behandling til Thomas, det var hyggeligt. :) En lækker hyggetur i bussen
Hilsen BC & Silverfox c",)

Hej "Helte"
Så er det i morgen man. d. 9/12 kl.1800 vi har klubaften, husk det nu og mød op :)
Husk også lige at bestille grillpølser v. Søren tlf. 42594675 senest kl. 15 på dagen, gerne før :) Vi ses. God søndag, hilsen silverfox c",)

(permalink) animic Member

Hej
Mig og datteren kommer ned med div. Ting til på lørdag:)

Gulvmanden fra bellinge 22541232

Jeg er også klar har bestilt pølser
Ps. Jeg ved at der også er varme æbleskiver så kom
Talstærk til en hyggelig aften
Hilsen Lars

VW 1303 74 + 1/2 VW 69

Så er der snart æbleskiver til i aften;-)

Hlsen Søren

img_0424.jpg

Det lyder godt Søren, du er en "Helt" :)
vi ses hilsen silverfox c",)

(permalink) animic Member

Vi siger tak for mad og fedt med så mange flinke folk, ses på lørdag til bygge dag:)

Gulvmanden fra bellinge 22541232

Tak for i aften det var kanon hyggeligt dejligt at se
to nye ansigter der gav udtryk for at det ikke var sidste
gang de kom til " Skovsøens helte" hygge aften
Mvh. Lars

20131209_185535.jpg

VW 1303 74 + 1/2 VW 69

Så har vi igen afholdt en vellykket klubaften i "Skovsøens Helte" der var mødt 10 helte op og juniormedlem Mathilde, samt vores 2 gæster, Sune og Dennis som lige skulle se, om det var noget for dem, at være sammen med os vw aircoller freaks.
Sune har en orginal oval 56'er og Dennis en syncro bus. De er 2 vældig flinke vw venner, som under hårdt prees har bedyret at de vil komme igen :) Vi siger velkommen til dem begge to, som nye medlemmer i Skovsøens Helte.
Vi fik som sædvanligt stillet sulten, med de velgrillede pølser fra Fødevarerminister Sørens hånd, der var importeret en ny sennep hjem direkte fra Frankrig,som var lige stærk nok til vor hardcore senneps spiser Bjarne, som fik en lille tåre i øjenkrogen, og som bedyrede at det var af bare fryd, men vi tvivler nu lidt på det ;) Søren havde til i aften lokket sin bedre halvdel til at bage æbleskiver til kaffen, tak det smagte mums. Også en stor tak til Jytte som havde kogt velsmagende juleklejner til vores klubaften, de blev spist med velbehag :)
Aftenen gik med lystig snak, om alt mellem himmel og jord, og ikke mindst vw arcoolers. Der blev kogt thevand med en primus fra 1914 som er fast inventar i vort nye medlem Dennis vw bus, se billede af den herunder.
Aftenen slutter, og vi drager hver til sit, i alle afkroge af Fyn. Næste klubaften bliver 6 jan 2014 kl. 18.00 Vi ønsker alle medlemmer og deres familier en rigtig glædelig jul og et rigtigt godt nytår. Vi ses :)

Husk dog lige vores byggelørdag d. 14 dec. dennes kl. 9.00 hvor vi begynder at opføre slyngelstuen. BC Automobiler Speciale i Oldtimer & VW Aircoolers Refsvindinge har sponsoreret vand og øl til byggedagen. Vi takker. Søren sørger som sædvanlig for forplejningen , så ingen går sultne herfra :) Vi ses også der. slut.
hilsen Silverfox c",)

dsc_0889.jpg
dsc_0890.jpg
dsc_0881.jpg
dsc_0888.jpg
dsc_0891.jpg
dsc_0880.jpg
dsc_0879.jpg
dsc_0884.jpg

(permalink) mulle64 Member

tak for god snak og tak til søren og frue for æbleskiver og pølser sikken nogle kokke vi har i klubben. vi ses lørdag michael

Vw 113 1964 medlem vw veteranklub danmark og skovsøens helte

Reply »

You must log in to post.