Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Skovsøens Helte

(permalink) Sune Jacobsen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej vil bare lige sige tak for en hyggelig aften i går og det er super fedt at komme hos nogle man overhovedet ikke kender og så føle sig så VELKOMMEN:0) Ser frem til flere hyggelige timer og køredage. Mvh Sune Jacobsen

(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej Sune.
Mange tak for i går og de venlige ord. Det er lige netop det, der er vores formål, at dele vores store interesse, for VW aricoolers, uanset hvilken model man har. Og som tidligere nævnt på denne tråd, alle skal føle sig velkommen i "Skovsøens Helte" Vi gentager den lige igen.
Har du kære læser en VW aircooler eller har du interesse for sådan nogle køretøjer, så skulle du måske overveje os et besøg, vi vil tage godt imod dig og vil hjælpe dig med din VW aircooler, vi har ingen snobber eller klikker her, vi alle lige gode.
hilsen silverfox c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Gulvdasker Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej "Helte"

Jeg tager lige et rundstykker og basser med til byggeholdet på lørdag

MVH. Lars

-------------------------------------------
VW Club Fyn Og "Skovsøens Helte"
VW 1303 74 + 1/2 VW 69
Tlf. 51943467 email lp.larsen@kalnet.dk
(permalink) palle sorensen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej
Vil bare sige til dem der tænker på at melde sig ind i skovsøens helte se at komme igang og som silverfox rigtig nok skriver behøver i ikke at være ejer af en aircooler hi hi de er ski nogle kære tosser Selv blev jeg spurgt om jeg er ejer af en aircooler til det skal i bare sige ja ja det sagde jeg og det tror de stadig på.( De kære tosser)er selv ved at være lidt småtosset har været der to gange nu og og har fået virussen på mig.
Nå vi ses jo imorgen har noget 3 leddet elkabel samt kabelholder er det noget jeg skal tage med.
Mvh palle

-------------------------------------------
Det er bedre at ha styr på skidtet
end ha skidt på styret
(permalink) animic Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej Palle gør du bare det :)

-------------------------------------------
Gulvmanden fra bellinge 22541232
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Så blev det lørdag, vores byggedag, hvor vi skulle i gang med at lave vores hyggestue også kaldet ”slyngelstuen” Der var mødt 8 hardcore ”Helte” op til dette projekt. Efter rundstykkerne og brunsvigerne var fortæret og kaffen og tee'en var skyllet ned gik vi i gang.
Vi skulle have skillevægge op, og fik understøttet med soldater, da vi skulle have nye bærestolper i, så det passede med dør og vindue.
Arbejdet skred frem som en velsmurt boxermotor i højt humør, og vi bidrog alle med de evner vi havde, godt at nogle var kompetente håndværkere, det hjalp jo en hel del på det. :)
Efter et solidt middagsmåltid, og en del hyggesnak, forsatte vi arbejdet og vi fik banket væggene op med isolering og hele svineriet, vinduer og dør er monteret. Bjarke og Søren isolerede og trak kabler, så de er klar til elektrikkeren. Tak til Michael, Mulle, Palle og Lars der virkelig trak fra, også Miro hjalp til til trods for at han lige var kommet hjem fra en hård nattevagt.
Som Søren sagde du laver jo ikke en ski mand, hvortil jeg svarer, jeg bidrager med det som mine evner rækker til, hvad mere kan der forlanges :) Den tænkte Søren lige lidt over ! Vi ka bare det gylle der ;) Lige for en ordens skyld, der var ingen der kom til skade.
Så skal der spartles og males næste gang, vi kalder til byggedag, vi har ikke fastsat, en dato i skrivende stund.
Tak til vores sponsore for at det kunne lade sig gøre, det er: STARK Tømmerhandel Odense, BC Automobiler Speciale i Oldtimer & VW Aircoolers Refsvindinge, Palle Sørensen, Gulvmanden fra Bellinge, Sørens Svigermor, Gulvdaskeren og Miro hvis lokaler vi bruger.
Rigtig glædelig jul og et godt nytår til alle vores medlemmer og deres familie, og alle jer andre der også elsker VW Boxer Aircooler.
Hilsen Silverfox c”,)

dsc_0896.jpg
dsc_0897.jpg
dsc_0898.jpg
dsc_0905.jpg
dsc_0909.jpg
dsc_0913.jpg
dsc_0916.jpg
dsc_0919.jpg
dsc_0922.jpg
dsc_0924.jpg

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) mulle64 Member
Skrev for 10 years siden | | | |

hej helte det var en god dag og vi nåede nok mere ind vi havde troet,men alt kørte på skinner takket være en god insats fra alle. hav en god jul og et godt nytår ses i det nye år med glæde og nye udfordringer i klubben hilsen mullemanden 64

-------------------------------------------
Vw 113 1964 medlem vw veteranklub danmark og skovsøens helte
(permalink) animic Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej gutter det gik skide godt, vi er ved at få lavet en liste til hen over gipsen i massiv eg som miro gerne ville have :) god jul og godt nytår til alle ses
Michael

-------------------------------------------
Gulvmanden fra bellinge 22541232
(permalink) palle sorensen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej
Vil da også lige sige rigtig god jul samt godt nytår til alle. Kan se at i gik lidt vidre med inddækning i miro s garage det ser ski godt ud miro må være en glad mand nu.Som i nok hved skulle jeg selv til julefrokost samme dag og hjernen blev sku godnok lagt i blød men men den er er blevet normal igen hi hi tror jeg nok.
Min rustne bobbel er der også blevet lavet lidt på men nu er det tæt på jul så lige pt må den vente til efter hjul. Kom til at tænke på hvor mange liv har sådan en bobbel det er ihvertfald ikke først gang der er blevet reppet rust på den kære bobbel. Med den overhaling den får ved mig vil jeg mene der går rigtig rigtig langtid inden der skal laves noget igen.
Ka i ha det godt vi ses i det nye år.

Palle

-------------------------------------------
Det er bedre at ha styr på skidtet
end ha skidt på styret
(permalink) Gulvdasker Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej Helte
I ønskes en rigtig god jul og godt nytår
Lars

Ps. Michael og jeg er på værkstedet mandag
D. 30/12 formiddag og spartle væge og gulv
Så i kan jo kigge forbi hvis i har tid

-------------------------------------------
VW Club Fyn Og "Skovsøens Helte"
VW 1303 74 + 1/2 VW 69
Tlf. 51943467 email lp.larsen@kalnet.dk
(permalink) Bjarke Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Vil også lige ønske god jul til alle i vw tosser håber i hygger jer og får en god aften

image.jpg

(permalink) Bjarke Member
Skrev for 10 years siden | | | |

vil lige sige tak for i år det har være mega hyggeligt og dejligt at møde så mange nye menesker og iser her i vore lille fine klub glæder mig til at vi tager fat på det nye år og til vi ses i gen i det nye håber i alle får en dejlig aften med dem i nu vælger at holde nytår med så ses vi i det nye hilsen Bjarke :-)

1560712_10152326457512454_814159832_n.jpg

(permalink) my56vw Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej
Jeg vil også ønske jer et godt nytår, med ønsket om en kommende, lang & god køresæson. vi ses
claus

-------------------------------------------
Ovaler 1956. Vw-veteranklub Danmark & Skovsøens Helte
(permalink) Sune Jacobsen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Tak og i rigtig lige måde:0) mvh Sune

(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Godt nytår til "Helte vennerne" og alle i andre VW lovers.
Så er det snart mandag og dermed klubaften, husk nu at krydse i 2014 kalenderen :-)
Mere info følger og der kommer gruppe sms senere.
hilsen silverfox c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) animic Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Så det snart pølse tid:):) ses

-------------------------------------------
Gulvmanden fra bellinge 22541232
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Så er en vellykket klubaften i ”Skovsøens Helte” endnu engang slut, og vi er draget hver til sit, med en god oplevelse. I aften kunne vi byde velkommen til: Jytte, Flemming, Leif, Villy og Ulrik som for første gang var med i vore nye ufærdige klublokaler.
Vi var 20 der var mødt op denne grå regnfulde januar aften, men humøret fejlede ikke noget, og der blev hygget, snakket og spist pølser til den store guldmedalje.
Søren havde nok at gøre i køkkenet, grillen blev flittigt brugt og der blev grillet godt 40 stk gode pølser med brød og det hele til.
I den forbindelse søger vi en assisterende grillmester, så Søren kan blive aflastet, da vi ikke vil slide ham op, så vi må aflaste ham, så han også kan nå at deltage i hyggen. Lige for at nævne det, Bjarne havde taget sin egen sennep med, Mulle kom til at tage lidt af den, og udbrød, hvem har taget børnesennep med, er der ikke noget andet ;.)
Vi sad for første gang i den nye stue, der var intermistisk indrettet, da den jo ikke er helt færdig endnu, og vi blev enige om at omdøbe den, til ”Blæserhuset” da det jo helst skal lyde lidt af aircooled VW.
Vi så også et diasshow af Dennis's Syncro, der er under renovering ved BC Automobiler Speciale i Oldtimer & VW Aircoolers Refsvindinge.
Aftenen sluttede med kaffe og kage, og snakken gik lystigt og humøret var højt.
Til alle jer der var mødt op i aften med jeres bedste humør, vil jeg sige tak, det er dejligt at være sammen med så positive mennesker.
Næste klubmøde bliver Mandag d. 13 januar kl. 18.00.
Og herefter hver mandag i ulige uger, altså hver 14 dag.
Hilsen silverfox c”,)

dsc_0953.jpg
dsc_0954.jpg
dsc_0956.jpg
dsc_0984.jpg
dsc_0985.jpg
dsc_0986.jpg
dsc_0989.jpg
dsc_0990.jpg

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Bjarke Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Vil da også lige sige tak for en dejlig aften og tak til alle der var mødt op det er dejligt at se den opbakning fra folk glæder midt til st vi ses i gen tak for i dag ;-D det var hyggeligt

(permalink) Sune Jacobsen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hejsa vil også bare takke for en hyggelig Mandag aften:o)

(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Vi var 4 Helte der drog på tur i Bjarnes røde campingbus over broen til dj....... øh til Henrik's stumpemarked v, Ringsted, vi fik set på stumper og også fyldt noget i bussen til hjemturen. Vi så også alle Henriks projekter, oh mama mia, nogle af dem havde vi godt nok svært ved at forestille os at de kom på plader igen, men Henrik bedyrede at det kunne de skam, pyha der går da vist timer, dag, og år før de værste af dem ses på plader igen ! Der kom en del flotte VW på besøg bla. en splitbus som Mulle blev meget begejstret for, jeg kunne også sagtens forestille mig den og Perle stå og spise havre sammen i folden :-) Ken købte en del retroting til at udstille i Boblen. Der er lige smidt nogle billeder på af de besøgende aircoolers, der i dagens anledning var på luftetur til Ringsted herunder.
Alting har en ende, og en regnorm har 2 som Shu bi dua sang, så vi drog hjem, Bjarne v. roret, Ken som co pilot, og Mulle og mig selv sagde hunden sad bag i loungen og muntrede os med youtube videoer om aircollers der bla. gav en Ferrari baghjul på 400 m. banen. Det var et frygteligt regn og blæsevejr at køre hjem i, men den høje campingbus besejrede dog uvejret og vi kom sikkert hjem.
Tak for en god tur til Bjarne, Ken og Mulle.
Hilsen Silverfox c”,)

dsc_0997.jpg
dsc_0999.jpg
dsc_1000.jpg
dsc_1005.jpg
dsc_1006.jpg

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) mulle64 Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Selv tak altid hyggelidt at bruge lidt fritid på hyggelige venner. Ps så ses vi alle vel imorgen i klubbens blæserhus hilsen Michael

-------------------------------------------
Vw 113 1964 medlem vw veteranklub danmark og skovsøens helte
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej til alle "Helte" vennerne, så er det mandag d. 13 jan kl.18.00 vi holder klubaften, så kom og lad os få en hyggelig aften :-) Husk at bestille grillpølser v. Søren inden man dag kl.15 på tlf.42594675 tak. Vi ses :-)
hilsen silverfox c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

”Heltene” holdt en ekstra mini klubaften, da vi lige skal have rettet ind til mandage i ulige uger. Alligevel mødte 8 glade medlemmer op til pølser, kaffe og kage i den gode kendte kvalitet. Mange eller få, vi forstår at hygge og have det sjovt uanset antal :-)
Vi planlagde en byggedag til torsdag d. 23 januar kl. 17.00, hvor der skal pudses sokler, spartles vægge og hvad vi ellers kan nå denne dag/aften. Søren sørger som altid for forplejningen, så det bliver godt!
Vi længtes alle efter at få boxerne ud på saltfrie veje igen når foråret melder sig. Vi har dog en hardcore kerne af medlemmer som kører hele året, og de kalder os andre for påskekyllingerne, pip pip ;-) Næste klubaften er mandag d.27 januar. Slut for denne gang. Vi seees.
hilsen silverfox c”,)

dsc_0859.jpg
dsc_1008.jpg
dsc_1010.jpg
dsc_1007.jpg
dsc_0660.jpg

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) 1968 bobbel Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej Skovsøens helte.

Det kan godt være det er et dumt spørgsmål, men er skovsøens helte og VW klub Fyn
en og samme klub?

Hilsen den nysgerrige fra Fyn.

(permalink) animic Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Nej vi er bare nogen som vil det lidt mere og derfor mødes lidt tider men du er da velkommen til at kigge forbi, du kan få div oplysninger af Silverfox:)

-------------------------------------------
Gulvmanden fra bellinge 22541232

Reply »

You must log in to post.