Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Skovsøens Helte

(permalink) Baloo1985 Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Tak for en hyggelig aften ved Søen!!!!

(permalink) Løhndorf Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Tak for en hyggelig aften. 11 biler mødte op - ikke dårligt, men der er stadig masser plads - så kom frisk.

Mvh/Søren

-------------------------------------------
1972 crossover bay camper
http://www.vwclubfyn.dk
http://vwnettet.dk/topic/160817/page/6
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Så mødtes vi igen ved Skovsøen i Odense, denne mandag aften, der faldt på 2. påskedag, en dejlig måde at afslutte en forhåbentlig god påske for alle. Vejret var efter årstiden godt og der var også et godt fremmøde, og os som holder længe ud til en fest, får som bekendt alt det sjove med. :-) Og derfor må jeg lige korrigere nogle af de andre, ærede Boxerkørere, at fremmødet var på 12 stk. af de gode aircoolers, i det Christian Westphal også kom i sin flotte dekorerede Retrobus, efter en aftenvagt på TV2, men det gik dem der skulle tidligt hjem, jo så glip af :-) Ikke for at træde i det, men vi fik også fornemt besøg, af lovens håndhævere, i form af 2 flinke færdselsbetjente, som fik opdateret deres viden om nogle veteranbiler, som de sikkert kun kunne erindre fra deres barndom, med legetøjsbiler, og så er det jo imponerende at se dem i fuld skala ;-) det var især Miros flotte Baja de var vilde med. Om der var nogle af de resterende tilbageværende der blev nervøse, vil jeg ikke afsløre. ;-)
Jeg vil sige til alle jer der var mødt frem, at uden hver enkelt af jeres gode humør og positive væremåde, ville denne aften ikke havde været, hvad den var :-) Tak for det. Vi ses igen næste mandag aften d. 28 april kl. 18.30. hilsen silverfox c”,)

dsc_1154.jpg
dsc_1157.jpg
dsc_1159.jpg
dsc_1152.jpg
dsc_1151.jpg

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) palle sorensen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej
Takker da også for en hyggelig aften. Men knokler med min bobbel for der blev godt nok set lidt skævt til mig da jeg kom i min toyota.Så jeg spartler sliber spartler sliber til den store guldmedalje. Fruen kom ud her til aften og tog disse billeder og fik den besked at nu kunne jeg godt gå i bad og komme ind og underholde hende lidt syntes nok lige at det er lidt strenge har jo lige været på camping sammen her i påsken.
Nå men flexsibel er hun ikke hi hi det må man så leve med. Stakkels mig.

001.jpg
003.jpg
004.jpg

-------------------------------------------
Det er bedre at ha styr på skidtet
end ha skidt på styret
(permalink) animic Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Det kender jeg godt Palle når man nu er så godt igang så kommer de rendende og ynker om selsskab :) det ser ellers fint det du for få hånden, håber min kan komme til syn på torsdag, det kan være det blive en stor dag:):):) vi ses der ude

-------------------------------------------
Gulvmanden fra bellinge 22541232
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej Palle, du er altid velkommen ved skovsøen, også i Toyotaen, bare du gemmer den inde i skoven ;-) Du må se at få opdraget konen til at servere aftensmaden og aftenkaffen ved et picnicbord der passer til årgangen af 1303'eren i garagen ;-)

Og michael jeg håber virkelig du får den gennem syn på torsdag, så du kan komme med til Klub Vest på lørdag i din fine vogn :-) vi krydser fingre..

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Tak til Heltene,for en en rigtig god og hyggelig tur til Stumpemarkedet i Klub Vest i Esbjerg i dag. Og tak til Klub Vest for et godt aragement, og det gode vejr i havde bestilt til os. :-) Hilsen Silverfox c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej Helte, Anti Helte, VW venner og andet godtfolk, Husk VW Træf v. Skovsøen i Odense på mandag d. 28/4 kl. 18.30. Alle er velkomne med eller uden en VW Boxer, kom og se de flotte veteranbiler. Hilsen Silverfox c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) palle sorensen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Ja i kørte til esbjerg for at blære jer med jeres fine køretøjer tænkt sig at bruge alt det benzin for det når i kan nøjes med skovsøen. Men jeg blev hjemme og mejslet og sleb i undervognen altså den til boblen og da jeg var færdig med at mejsle og slibe blev til 2 slibeskiver var jeg lige så sort i hoved som røvhullet på en neger føj nå men med alt det skidt og møj skal det nok blive godt igen.
Her er nogle billeder men læg mærke til benzin slangen.

Palle

007.jpg
006.jpg
019.jpg
021.jpg

-------------------------------------------
Det er bedre at ha styr på skidtet
end ha skidt på styret
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej Palle, tør nu øjnene og vask det sorte af hovedet, og bliv glad igen, for nu er det mandag og vi skal til Skovsøen i aften kl. 18.30. Vi ses :-) hilsen silverfox c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Clausenvw Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Prøver at nå forbi ....

-------------------------------------------
69´ Porsche 912
73´ Porsche 914
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Du skal være så velkommen :-)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Tak for en god aften til alle VW vennerne som kom til Skovsøen denne mandag aften, der kom i alt 11 flotte køretøjer.

dsc_1165.jpg
dsc_1166.jpg
dsc_1172.jpg
dsc_1174.jpg
dsc_1169.jpg

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej Alle VW boxer venner, husk at vi holder træf ved Skovsøen i Odense mandag d. 5 maj. kl. 18.30. Alle er velkomne, med eller uden boxere, kom og se alle de flotte gamle VW'er. Vi ses. hilsen silverfox c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej Alle, det regner ikke mere så ud og start din VW Boxer og kør til Skovsøen i Odense, Vi ses, kl 18.30 :-) hilsen Silverfoc c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hej Alle VW boxer venner, husk at vi holder træf ved Skovsøen i Odense mandag d. 12 maj. fra kl. 18.30. Alle er velkomne, med eller uden boxere, kom og se alle de flotte gamle VW'er. Vi ses. hilsen silverfox c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Det var den hårde kerne der var mødt op ved Skovsøen i Odense denne grå mandag aften, men skyerne holdt da tæt og vi fik sparket dæk og byttet gode historier, tak til jer der kom :-) hilsen silverfox c",)

dsc_1213.jpg
dsc_1214.jpg
dsc_1215.jpg
dsc_1216.jpg
dsc_1212.jpg

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Bjarke Member
Skrev for 9 years siden | | | |

det var hygge som det plejer

(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Vi var nogle Helte der var på tur til DVK Lillebælt Træf denne lyse tirsdag aften, vi startede i Blommenslyst og samlede op v. Ejby og så gik turen til Fredericia, med rundvisning på containerhavnen, inden stifinderen med hjælp af en flink lokal mand guidede følget frem til Gammel Havn hvor Træffet er hver Tirsdag aften fra kl. 18 - 21. Vi blev budt velkommen og på kaffe af Bob som står for arrangementet, også kendt for at stå for det månedelige træf v. Karoline i Middelfart. Vi blev taget godt imod og fik snakket med mange interesante mennesker og set mange flotte biler af alle mærker ikke kun Vw'er. Tiden blandt venner løber hurtigt, og vi satte snuden hjemad, tak til alle som var med, og ikke mindst tak til Bob fra DVK Lillebælt for en god oplevelse. Vi ses snart igen :-)
hilsen silverfox c",)

dsc_1219.jpg
dsc_1220.jpg
dsc_1221.jpg
dsc_1225.jpg
dsc_1226.jpg

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hej alle VW Boxer venner, husk at vi holder træf ved Skovsøen i Odense hver mandag aften kl. 19 - 21 hvor vi stiller vores gamle VW'er til skue, så alle kan se dem og vi sparker dæk og bytter gode historier og drikker kaffe og spiser is og hygger. Så har du en gammel Boxer er du velkommen, har du ikke en, men godt kan lide dem er du lige så velkommen. Vi ses :-) Vejret bliver godt. hilsen silverfox c",)

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) palle sorensen Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hej
Tak for iaften det var ski hyggeligt lige og komme ud og hilse på jer det er jo også længe siden jeg har været der sidst. Tro mig knokler helt vildt med at få den tidligere så rustne bobbel færdig men som jeg siger til fruen når jeg kommer ind jaa nu er jeg sku ved at få magten over den.
Som nogle sikkert er klar over er karos færdig og er nu godt igang med bunden. Næsten færdig det jeg mangler er pt bunden til rammehoved.
Nå men lidt billeder skal i have der blev nu også spurgt efter dem.
Mvh palle

021.jpg
019.jpg
001.jpg

-------------------------------------------
Det er bedre at ha styr på skidtet
end ha skidt på styret
(permalink) Rene Andersen Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Er lige så sort som dig Palle..ser godt ud..

image.jpg
image.jpg

-------------------------------------------
Tlf 20834406-
(permalink) palle sorensen Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hej rene
Det ser super godt ud. Min karos er færdig mangler maling men det var også en stor omgang og det er sku længe siden jeg har lavet rust sidst nok 20 år siden og havde den ide at jeg aldrig skulle lave sådan et omfattende rust igen. Men da jeg fik boblen til den rigtige pris af 500 kr kunne jeg ikke lade være og har da også hygget mig med det.

Et før og efter billed lidt forkert rækkefølge

002.jpg
vores rustne bobbel 009.jpg
003.jpg
006.jpg

-------------------------------------------
Det er bedre at ha styr på skidtet
end ha skidt på styret
(permalink) Silverfox Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Så har vi i Skovsøens Helte igen haft en god sparke dæk aften, denne gang m. grill. tak til Brdr. Johansen for de gode pølser :-) Tak til alle VW vennerne for den gode stemning, det var hyggeligt. Og tak til de mange nye ansigter som dukkede op, jeg håber at i også hyggede jer, og i skal være så velkommen igen. Klubben blev forøget med 3 nye medlemmer, velkommen til jer, på denne aften i Maj, hvor myggene holdt fest og fik tanket op, avs.
Der var 12 gode luftkølede mødt op denne aften, hvor skyerne kvitterede med at holde tæt. Næste event er Bugs under Bøgen i den kommende weekend, hvor vores klub også er godt repræsenteret. Og vi ses selvfølgelig igen næste mandag her ved Skovsøen i Odense kl. 19, god vind, så længe :-) Har du talt pænt til din VW i dag?.... Ellers kan du nå det endnu ;-) hilsen silverfox c”,)

dsc_1256.jpg
dsc_1257.jpg
dsc_1261.jpg
dsc_1262.jpg
dsc_1258.jpg

-------------------------------------------
VW 1303 Big 1973, named Futte, medlem af "Skovsøens Helte" & VW Club Fyn. Location Assens Fyn DK
(permalink) Sune Jacobsen Member
Skrev for 9 years siden | | | |

Hej hvor er det dog dejligt at se alle de fine biler samlet ved Skovsøen:0)Regner med at komme på mandag har jo slet ikke været med endnu øv øv og glæder mig til at se jeres biler de har jo været i vinterhi al den tid jeg har været medlem af klubben. Det er jo altid super hyggeligt til vores klub aftener. Mvh Sune


Reply »

You must log in to post.