Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  motor knalder?

Tags:

(permalink) karsten andersen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

(permalink) jakob356 Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Karburatorer ude af synkronisering.

(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Den har for lidt kompression. Men det er ikke derfor den knalder.
Det mest normale er tilstoppede tomgangsdyser.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) karsten andersen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Ja det kan være. Er luftskruen så ikke den med fjedren på ?

weber.jpg

(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Nej. Der er ingen luftskrue.
Har du aldrig indstillet dem før ?
Men tilstoppede dyser kan ikke justeres væk.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) karsten andersen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

nej har ikke rørt dem

(permalink) karsten andersen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

har lige kigget på karb. Der er 2.skruer på hver karb med en fjeder på , de er skruet 1.omgang ud , er det dem jeg skal just.på ?

(permalink) karsten andersen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

kommer lige til at tænke på om, det kan skyldes el fuelpumpe , der er jo mere tryk på

(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

http://www.ducati.dk/teknik/weber.html

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) karsten andersen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

AHA !! Acc pumpen som driller. Piller den fra hinanden straks.
Tak for input

(permalink) zico Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej Karsten,

har lige haft sammen problem, min trak godt igennem gearerne, men ved ca. 2500 - 3000 omdrejninger kørte den meget ujævnt og motoren knaldede - skiftede tændrør, rensede karburatorer (kører med dobbelt kardron), ny rotor, fordeler dæksel, stillede tænding, nye tændkabler, tjekkede om den trak falsk luft osv. - men intet hjælp. Stillede så ventiler og nu kører den perfekt igen :-)

(permalink) karsten andersen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

>Zico
Ja ventilerne får også en tur

(permalink) retrosmed Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hvis du ikke har justereret cabs før
Ville jeg få en til gøre det mens du kigger
På og får alle fifende
Kontrol/Juster mine med jævne mellemrum
Der er en verden til forskel på før/efter

Retro

-------------------------------------------
type 1 85` 2110 oxy
harley custom bagger.tlf 20741811
(permalink) karsten andersen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Ja Tror nu ikke der har været gjort noget ved bilen de sidste 7 år og den har heller ikke kørt meget (har ikke været udenfor Svendborg i de år)


Reply

You must log in to post.