Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Fremtidens Summermeet og Bugs Funny

Tags:
No tags yet.

(permalink) lupojesper Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej alle
Som en del af MIB Summermeet træf crew kan jeg så fortælle lidt om tingene:
-Datoen passer mange andre som starter på sommerferie lige netop i de uger.
-Nogle har ment at MIB Summermeet i 2013 lå for sent.
-Der har alle år hvor MIB Summermeet har været afholdt været tvivl om hvornår er anden weekend i juli, hvornår starter den o.s.v.?
-Desuden er stedet hvor MIB Summermeet tæt pakket med andre træf o.s.v. så man må tage de datoer som passer ind.

Vi håber da at se jer alle sammen til både BF og Summermeet i fremtiden.

mvh Jesper

-------------------------------------------
http://www.succes4you.dk
tlf 29707493
(permalink) Waehrens Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Ja det er besluttet så det bliver så simpelt som overhovedet muligt. Samme weekend hvert år med skiftevis Jylland og Sjælland. Vi har heller ikke ville "stjæle" weekender fra andre træf.

Vi kommer nok til at miste et par stykker til Roskilde Festival, men det har MIB gjort i mange år.

Bugrun i Malmø er et nyt træf. Det er umuligt at finde en weekend hvor der ikke er et andet arrangement.

- Casper, Formand Copenhagen Wings

(permalink) brianbhansen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Der er ikke noget og gøre ved det, men det ærgeligt..:)

-------------------------------------------
Brian Hansen
60619011
earlybay 1968
(permalink) Erik Bendix Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Casper;

>> Ja det er besluttet så det bliver så simpelt som overhovedet muligt. Samme weekend hvert år med skiftevis Jylland og Sjælland. Vi har heller ikke ville "stjæle" weekender fra andre træf. <<

Hvis nu i holdt fast i den weekend Wings har haft hidtil så er i udover det problem .

>> Vi kommer nok til at miste et par stykker til Roskilde Festival, men det har MIB gjort i mange år. <<

Hvorfor fortsætte denne weekend - det giver da ingen mening. Den negative effekt fra Roskilde Festival er større på Sjælland og København end i Jylland.
Det svarer til at afholde et VW træf i Aarhus samtidig med at der er Skanderborg Festival.

>> Bugrun i Malmø er et nyt træf. Det er umuligt at finde en weekend hvor der ikke er et andet arrangement. <<

Rettelse, nej det er ikke et nyt træf - det bliver 3. år i 2014
Det er ikke umuligt at finde en weekend hvor det ikke karambolerer - hvis nu i holdt fast i jeres weekend som hidtil så gik alt op i en højere enhed.

Hvorfor tror i egentlig at Bug Run Race Day i Malmö er på lige netop den dato ? Det er for bl.a at tage hensyn til Bugs Funny - men det hensyn er nu skyldet ud i toilettet.
Vi får se om i kan mærke det til sommer ude i Lynge ellers må i ændre igen tilbage til den "gamle" weekend.
Det er som jeg altid har sagt;

If something works don´t change it.

-------------------------------------------
22143315 eb@soundforce.dk
(permalink) Waehrens Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Jeg hører dine argumenter, og vi har diskuteret alle problemstillingerne i Wings og sammen med MIB.

I forhold til Bugs Funny så er Bug Run Malmø et nyt træf. Afholdt 2 år kontra 7 år, det er da nyt?:) Du kender du Bug Run familien bedre en jeg, så du har måske ret i at de har taget hensyn, det var blot ikke det indtryk jeg havde.

- Casper

(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Det er godt nok den bedste nyhed nogensinde!
Med et ben på hver side af vandet mht vennekreds/familie har det været et tilbagevendende dilemma, hvilket træf vi skulle til.
I en årrække tog vi til begge og det var simpelthen ikke sjovt.

1000 tak!

G.

-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) Møgelmose Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Bendix:
Kbh -> Roskilde
Aarhus -> Skanderborg
Aalborg -> Nibe Festival

Nibe Festival er uge 27.

-------------------------------------------
Aalborg 248442 seksogtyve
(permalink) Morten Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Godt at Midtfyns Festival er lukket og slukket for længst ;-) Jeg glæder mig til pattegrisen (hvis den evt. kommer med til Sjælland?)

-------------------------------------------
[URL=http://www.vw-mplate.com/mplate-21244.htm]
(permalink) vwoderwat Administrator
Skrev for 10 years siden | | | |

Med alle de nationale og internationale træfs man ellers skal nå, har det været lidt svært, at sætte en weekend af til både MIB og BF. Nu kan man være med til et hele, det sq fedt...
Kom nu, Roskilde Festival er ikke det det har været :). Var der igen i år efter 22 år abstinens og hold kæft et gedmarket - 135000(!) besøgende er vist lige i overkanten. Der sidder jeg heller i baren på BF og belter bugs booze næste år :)...Ses 2014

Hov, er der fundet en sjællandsk pendant til slagter Stiller??? Eller tager han grillen og grisen med over næste år?...

-------------------------------------------
Helsinki77 ØrleDeLaks69 Variant63
mikka_dahunga(ät)hotmailcom tlf 5o11o667 Hedehusene
(permalink) Hansen-Danmark Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Det lyder da som en fornuftig beslutning i har taget der, Til alle der heller vil til festival, håber i får en god weekend, man kan ikke få alt, og hvis man kunne hvor skulle man så gøre af det.
God vinter i garagen.
Mvh Kenneth

(permalink) Erik Bendix Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Møgelmose ; Du behøver ikke at belære mig i geografi, ej heller placering af landets " festivaler " kontra byers geografiske placering og da slet ikke placeringen af disse arrangementer mht. kalenderen.
Det at Nibe Festival som vi alle ved, er placeret i samme weekend som Roskilde og dermed ligeledes samme weekend hvor i fremover vil ligge jeres træf i MIB og Wings regi, gør jo så absolut ikke sagen bedre. Det er jo bare endnu et argument til samlingen imod placeringen af træffene i kalenderen.
Maik, du af alle ved da udmærket godt hvad jeg ernærer mig ved - jeg har været i den branche i det meste af en halv menneske alder og jeg har nok i omegnen af 275000 + argumenter for hvorfor jeg vælger at tage til Roskilde Festival fremfor et VW træf.
For mig handler det kun en promille om musikken resten er arbejde.
MEN jeg ville tusind gange hellere tage til et VW træf som Bugs Funny som jeg har gjort de sidste år end at tage på festival og arbejde. Dette valg har jeg så desværre ikke længere.
Nu får vi se hvordan det kommer til at gå fremover - er det en succés - ja så lukker jeg bare røven - hvis ikke, ja så skal jeg da være den første til at være bagklog ;-)

Og, læs nu hvad jeg skriver inden i sætter jer til tastaturet. Jeg HYLDER idéen om at i holder træffet skiftevis hvert andet år på samme dato. Hurra for det !
Det er SELVE datoen der nærer mig og ikke mindst min søn, som elsker Bugs Funny.

-------------------------------------------
22143315 eb@soundforce.dk
(permalink) Anne-Mette Member
Skrev for 10 years siden | | | |

F*** da festival, det er sku da vw træf vi vil til, med billige bajere og pattesvin :)

At det rammer sammen med andet er bare ærgerligt , det vil jo aldrig gå op alligevel.

Så før nævnt er Fruerlund parken udlejet til andre klubber, i løbet af sommeren også

-------------------------------------------
MIB AALBORG- KARMANN GHIA 14 1966 - VW 1300 DE LUXE/SKYDETAG 1969 OG VESPA 150 GL 1960
(permalink) Erik Bendix Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Også i 2015 ?
A-M læs nu hvad jeg skriver - det er arbejde ikke fornøjelse.
Mine gæste billetter er jo ok ;-)
Og selvfølgelig kan tingene gå op - det er når man ændrer på tingene at det krakelerer - læs nu hvad jeg skriver længere oppe - argumenter har jeg rigeligt af.

Nå det er jeres beslutning - fred være med det - meeeeeeeeeeeeeeeeen mon ikke man lige skulle have vendt nogen flere sten ? Mon ikke researchen har fejlet ? Det ser sådan ud fra min stol.

-------------------------------------------
22143315 eb@soundforce.dk
(permalink) Anne-Mette Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Jeps Erik forstår din pointe :) Ved du arb med store højtalere :)

Der er også mange som har weekend arb, det ville svært at få det hele til at gå op.

Lærte som barn, man skal ikke ærgre sig over det man ikke kan komme med til, men
glæde sig over det man kan deltage i.

Erik du kan komme med til andre træf syd for den dk/tyske grænse, i stedet for at køre over til de svensker der :)

-------------------------------------------
MIB AALBORG- KARMANN GHIA 14 1966 - VW 1300 DE LUXE/SKYDETAG 1969 OG VESPA 150 GL 1960
(permalink) hendrixxx Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Fandt aldrig ud af hvad der skete i weekenden uge 26, som var vigtigere end Roskilde!!!

-------------------------------------------
Pick-up Jens- NEJ tak, Knabstrup, http://vwnettet.dk/topic/159616
(permalink) Kirk... Member
Skrev for 10 years siden | | | |

super...det bliver sku fedt med et stort træf hvert år i danmark...og glæder mig både til mib og bf..og til ikke at skulle til røvkilde mudderbad..super dato for mig ...tak til wings og Mib

-------------------------------------------
[URL=http://s960.photobucket.com/user/KirkhammerThomas/media/lll/dcdcfefa-8bc4-4f84-96cd-3988de0d2ff
(permalink) Torben S Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Jeg føler med Erik og kan godt følge ham.
Vi vil have BUGS FUNNY weekenden tilbage.
;-)

-------------------------------------------
Med VW hilsen Torben fra Dragør.
sparkdaek@gmail.com
Spark dæk kom sammen på Amager strand
(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Eneste ulempe at vi få jyder nok ikke længere bliver modtaget som var vi rockstjerner nu da der forhåbentlig kommer andre jyder med.

G.

-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) BasseB Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Mere snøft snøft herfra.... Med den dato er alle under 30 ikke en del af bf mere :(

Det er en KÆMPE ommer.

-------------------------------------------
M181 76: Latebay sika 76, Latebay doka 79. Type 34 66 Hillerød TlF:22660574
(permalink) Copenhagen Wings Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Uanset hvilken weekend træffet afholdes vil der være andre ting. Bugs Funny har været afholdt samme weekend som bussfest i Sverige, hvilket har afholdt en del fra at komme. Det var denne weekend der kunne få det hele til at gå op.

Fra Wings side vil vi gerne lige give lidt forventningsafstemning til jyderne. Bugs Funny bliver ikke til Summermeet, Sjælland edition. Bugs Funny har de sidste par år kørt med det koncept at man medbringer sin egen mad. (Vi stiller grill og køleskab til rådighed).Dette primært fordi mange medlemmer brugte stortset hele weekenden med køkken eller lokumsvagter. Klubben har endda mistet medlemmer alene pga. vagter. Vi kan derfor ikke stille med menu a´la Stiller, for det har vi fundet ud af man brækker nakken på. Det skal være sjovt for os alle, så vi gider blive ved.

Træfpladsen i Lynge er også noget mindre end Øster Hurup. Om det bliver nødvendigt for os at sætte et maksimum på antal deltagere må tiden vise.

Gustav. Du vil altid blive modtaget som den rockstjerne du er.

-------------------------------------------
(permalink) Peterwings Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Jeg vil gerne lige blande mig lidt. Jeg er den sidste i wings som stiftede klubben i tidernes morgen. Den weekend som er fundet har jeg ikke haft indflydelse på, men den kunne ikke passe mig bedre. I de sidste 7 år har den ligget i den weekend hvor jeg har mine unger (dele børn), og jeg har derfor kun været på et hurtigt besøg. Endvidere glæder det mig at jeg nu både kan komme til MIB og BF og forhåbelig se flere VWer og gamle kendninge. Jeg kan kun opfordre til at vi allerede nu begynder at melde datoen ud til både Sverige og Tyskland så de kan booke weekenden.
Hilsen Peter

PS: Gustav jeg skal nok også tage godt imod både dig og hunden.

-------------------------------------------
Low Bay inc.
Our greatest weakness lies in giving up.
peterwings@yahoo.dk
(permalink) Ekstrøm, Greve Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Jo Peter,det havde du indflydelse på i Juni hvor du stemte på doodlen. Lige som SørenJ, Torben S og BasseB ;-)

-------------------------------------------

24430551 lars(a)ekstromit.dk
(permalink) lupojesper Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Til jer fra øen af som kommer til MIB i 2015 skal det altså også lige siges at vi i jylland IKKE har en lige så fed cruise tur fra Holbæk via Munkholmbroen og op til Wings. At køre i cruise tur med Gustav og Betina som tur guider med fast stop ved is Kiosken ved Munkholm broen slår alt, nok er Ebeltoft og resten af jylland flot men i skal ikke forvente så fin en cruisetur på vejen til MIB.
mvh Jesper

-------------------------------------------
http://www.succes4you.dk
tlf 29707493
(permalink) Rasser Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hvad var der egentlig galt med 2. Weekend i Juli, hvor MIB træffet plejer at være?

Jeg skal ikke til Roskilde, jeg undrede mig blot lidt over den valgte dato, og kan godt se dem der har argumenteret herinde i tråden, har en pointe.

Men hvor er det fedt at det nu er skiftevis Jylland og Sjælland :-)

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) wcmekanikeren Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Roskilde eller ej.
1-2-3 eller 4 weekend, vi skal nok sørge for, at få skruet endnu et super Bugs funny sammen.

Der bliver lige meget hvad, plads til jyder, svenskere, sams'øer og hvad vi ellers kan vi få støvet op.

Det skal nok blive super godt, og vi glæder os til, at se alle jer der kan komme!

Jens

-------------------------------------------
http://www.copenhagenwings.dk fang mig på 20-240-905

Reply »

You must log in to post.