Jeg synes, at fornemme en smule modvilje mod forandring? Eller er det måske blot et øjebliks frustration/skuffelse, der er blevet kommunikeret i meget kontante vendinger?
Uanset så er det vidst ikke en overtolkning, når jeg mærker lidt dårlige vibrationer i denne tråd.. ;-)
Forandring er godt.. det er ikke farligt.. det er ikke til for at ødelægge eller udelukke.. det er udvikling, og det er nødvendigt for at ting består. I dette tilfælde er udviklingen og forandringen med til at bevare 2 af Danmarks værdsatte VW træf ved det kommende samarbejde MIB og Cph Wings imellem.
Jeg støtter initiativet og beslutningen! Jeg har selv været med til at stemme for som medlem af Cph Wings! Demokratiet fungerer og alle i klubben har kunne tilkendegive for og imod. Jeg er ganske overbevist om at MIB, har været et tilsvarende omend næppe identisk forløb igennem.
Da den endelige afgørelse kom og jeg så datoerne, blev jeg overrasket. Jeg har hele tiden været af den opfattelse, at weekenden ville blive den weekend, som MIB Summermeet tidligere lå i. Altså uforandret weekend for MIB og 1 uge tidligere for Bugs Funny.
Men det er ikke CPH Wings bestyrelse, der har fejlet. Det er ikke MIB, der har fejlet.
Det er MIG, der har fejlet!
Det er MIG, der ikke har checket op på datoerne for weekenden i uge 27, inden jeg stemte.
Det er MIG, der ikke har checket øvrige arrangementer for den weekend, inden jeg stemte.
Det er umuligt at ramme en weekend, hvor alle kan/vil deltage. Og det kan jeg nok heller ikke selv fremover - men jeg bakker op om beslutingen og jeg står ved min stemme!
Godt gået! God beslutning!