Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Fremtidens Summermeet og Bugs Funny

Tags:
No tags yet.

(permalink) Ekstrøm, Greve Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Primært at styre lidt fri af industriferien så vidt jeg husker. Og så har vi kigget på hvornår andre træf blev afholdt. Festivaler, politiske årsmøder, spejderlejre og lign. har ikke været med i vores overvejelser. I wings har vi meldt det ud som uge 27, hvorfor det ikke er blevet fanget det med Roskilde. Ugenumre er noget fanden har skabt.

-------------------------------------------

24430551 lars(a)ekstromit.dk
(permalink) Erik Bendix Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Ekstrøm skrev ;

>> Jo Peter,det havde du indflydelse på i Marts hvor du stemte på doodlen. Lige som SørenJ, Torben S og BasseB ;-) <<

Ja undskyld at jeg blander mig i interne klub anliggender.
Men det tyder altså på at denne afstemning ikke er kommunikeret ordentlig ud.
Nu husker jeg jo Wings styret som en lille lukket kreds hvor man først hørte efter hvad jeg sagde, da jeg var på vej ud af klubben.
Ja så kom der lige lidt sur ralle ud fra sidebenene ;-)
Spøg til side - er denne afstemning kommunikeret ordentlig ud ? Der er signaler der går i en anden retning.

Som sagt så bliver det interesant at se om datoen får nogen indvirkning på træffet i 2014.

-------------------------------------------
22143315 eb@soundforce.dk
(permalink) Ekstrøm, Greve Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Tydeligvis ikke Erik. I afstemningen blev det meldt ud som uge 27 og at det sammenfalder med Roskilde er desværre ikke blevet fanget før i denne tråd. Som Lupo Jesper skrev tidligere har der været et ønske om at rykke træffet frem fordi det kolliderede med manges ferie.

Uanset hvad vi gør, vil der være folk der er forhindret i at komme.

-------------------------------------------

24430551 lars(a)ekstromit.dk
(permalink) Mr_Bubles Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Frem og tilbage, frem og tilbage, vi KAN ikke sætte alle tilfredse, uanset hvilken weekend der vælges. jeg håber at så mange jyder/fynboer som over hovedet muligt vil støtte op om Bugs Funny 2014 og ligeledes at man den anden retning støtter op om Summermeet, lad os drikke en bajer og nyde de mange fine biler og mennesker

SKÅL, blev der sagt!!

-------------------------------------------
[URL=http://www.vw-mplate.com/mplate-1516.htm][/
(permalink) Søren Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Ja skål Mik

-------------------------------------------
58 dd panel,swallowtail golf1
26838555 sorenbryggerjensen@hotmail.com
(permalink) Waehrens Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Ja det her det udvikler sig til en diskussion om datoen, og det var ikke meningen.

Det er okay at I skriver at I ikke kan komme osv. Det er konceptet fremover, og som Erik så smukt skrive kan alt jo ændres, men det vil jeg nu ikke sætte mine penge på.

- Casper

(permalink) Mette Administrator
Skrev for 10 years siden | | | |

Jeg synes, at fornemme en smule modvilje mod forandring? Eller er det måske blot et øjebliks frustration/skuffelse, der er blevet kommunikeret i meget kontante vendinger?
Uanset så er det vidst ikke en overtolkning, når jeg mærker lidt dårlige vibrationer i denne tråd.. ;-)

Forandring er godt.. det er ikke farligt.. det er ikke til for at ødelægge eller udelukke.. det er udvikling, og det er nødvendigt for at ting består. I dette tilfælde er udviklingen og forandringen med til at bevare 2 af Danmarks værdsatte VW træf ved det kommende samarbejde MIB og Cph Wings imellem.
Jeg støtter initiativet og beslutningen! Jeg har selv været med til at stemme for som medlem af Cph Wings! Demokratiet fungerer og alle i klubben har kunne tilkendegive for og imod. Jeg er ganske overbevist om at MIB, har været et tilsvarende omend næppe identisk forløb igennem.

Da den endelige afgørelse kom og jeg så datoerne, blev jeg overrasket. Jeg har hele tiden været af den opfattelse, at weekenden ville blive den weekend, som MIB Summermeet tidligere lå i. Altså uforandret weekend for MIB og 1 uge tidligere for Bugs Funny.
Men det er ikke CPH Wings bestyrelse, der har fejlet. Det er ikke MIB, der har fejlet.
Det er MIG, der har fejlet!
Det er MIG, der ikke har checket op på datoerne for weekenden i uge 27, inden jeg stemte.
Det er MIG, der ikke har checket øvrige arrangementer for den weekend, inden jeg stemte.

Det er umuligt at ramme en weekend, hvor alle kan/vil deltage. Og det kan jeg nok heller ikke selv fremover - men jeg bakker op om beslutingen og jeg står ved min stemme!

Godt gået! God beslutning!

-------------------------------------------
~Mette
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Er jeg den eneste der IKKE har overhørt at træfpladsen i øster hurup slet ikke var ledig på andre datoer, og det derfor slet ikke var muligt at flytte datoen ?

i en travl sommer bliver man nød til at skære igennem - godt for nogen og skidt for andre - end of story - og skål ;o)

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) lupojesper Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Ups og jeg har lige opdaget at jeg skal til den årlige generalforsamling i lokalhistorisk arkiv for gamle V8 skibsmotorer i Limfjordens ældre afdeling som jeg åbenbart er blevet medlem af, pis også at det lige netop er hvert år lørdag i uge 27 at denne generalforsamling holdes!!!!! Enten kommer jeg til at gå glip af en sildemad og en 1 cl snaps eller så går jeg glip fremtidens vw træf, det valg bliver sku svært for mig.

-------------------------------------------
http://www.succes4you.dk
tlf 29707493
(permalink) Rasser Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Det er nok ikke derfor Ib, for det har altid heddet sig at MIB træffet var 2. weekend i juli, og sådan ville det altid være fremover. Det har Jesper i hvert fald skrevet år efter år. Men det er klart at når to træf så skal til at skiftes til at afholde det, så vil de sammen forsøge at finde en god fælles dato for det, og så vil der naturligt ske ændringer.

Jeg havde akkurat som Mette, også troet at det ville blive MIB datoen der ville blive den gældende dato fremadrettet. Desværre kan jeg ikke give mig selv skylden for at have stemt forkert, da de to klubber åbenbart afgør dette på forskellig vis.

@Jesper: ingen grund til at latterliggøre de andres kommentarer, jeg synes det er udemærkede pointer de har, omend tonen er en anelse kontant.

-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 10 years siden | | | |

jeg har ikke stemt - og skal nok møde op uanset hvad dato i ender på, og det er der nok mange andre der også gør.

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) vwandmanden Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Modvilje mod forandringer, tror Jeg næppe.
Bornholmer, du siger træfplads slet ikke var ledig den dato? Men hvordan forholder det sig når både Mib og Øster Hu ved det er samme weekend hvert år? Har de lejet pladsen ud, uden at spørge Mib om de kom næste år?
Der kunne jo uden problemer køres 2 forskellige datoer, på 2 træf . De skal jo kører hvert andet år..
Men man må da sige det er fedt folk råber op, havde ingen sagt noget var det også slemt:):)

Og i øvrigt 2 Kanon træf, ærgeligt vi "mister" 2 træf hvert år :(:(

(permalink) Hansen-Danmark Member
Skrev for 10 years siden | | | |

(Enten kommer jeg til at gå glip af en sildemad og en 1 cl snaps eller så går jeg glip fremtidens vw træf, det valg bliver sku svært for mig. ) Ha Ha

Hvorfor spørger i ikke bare Roskilde om de kunne rykke 1 uge eller 2 så er problemet løst.
Mvh Kenneth

(permalink) Peterwings Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Lige præcis Kenneth.
Tja Jesper hvis det indebære at fyre en Classic Chris Craft af ville jeg nok også skulle slå plat og krone..... Nej pis det blev plat så må både vente. SKÅL.

PS: Erik min fejl. Jeg havde glemt den doddel. Noget helt andet er at jeg har arbejdet for Roskilde i min lære tid med at levere kabler og vedligeholde elforsyningen til pladsen, og jeg savner det ikke må jeg sige. Ødelagte kabler og fylde diesel på generatore om natten..

Jeg kan kun snakke for mig selv, men jeg syntes at der er for mange træf. Dermed mener jeg at de bliver for små, men hyggelige nok. Jeg vil gerne både snakke med dem jeg kender og se på de forskellige VWer (mange VWer) og løsninger som er lavet på disse. Jeg er mere til 2 max 3 træf i DK, hvis jeg også lige skal til et par træf i udlandet. Til dem der kan huske en del år tilbage der var der "Hjembæk" som første gang blev holdt i haven på præstegården, det lille endags træf "Bug bash" nok mest sjællænderne og så gik turen til "Bug stop Skagen" med gris og hele pivtøjet. Dengang blev der sgu ikke beklaget sig over de datoer hvor de lå. Man kom hvis det var muligt, og der var masser af VWer at kigge på....

Dette her er ved at blive en tråd hvor dem der ikke kan komme prøver at presse på for at ændre datoen. Hvis den nu blev flyttet og dem der så ikke kunne komme, skulle de så også presse på for at få deres vilje? Skal vi ikke bare stoppe her og så allerede nu afsætte weekenden til fælles hygge????????

-------------------------------------------
Low Bay inc.
Our greatest weakness lies in giving up.
peterwings@yahoo.dk

Reply

You must log in to post.