husk der er kun 37 dage tilbage til vweekend #7
baja fra 72 nu med stinger
husk der er kun 37 dage tilbage til vweekend #7
Har fået fri så jeg kommer Tim
Kommer forhåbentlig alle dage. Det plejer jo at være kanon hyggeligt.
Husk nu hvis i vil sove i hytte at booke dem nu inden alt er udsolgt:)
Vi kommer 2 stk fra vw gården til dette åres hyggeligste træf
Ja, kan næsten ikke vente;-)
så er cruiseturen prøvekørt, og vi fandt et ishus med en rigtig god udsigt, så glæd jer til en pause med vand,kirke og klitter;)
ses på pladsen:)
Halløj vi kommer 2 stk fra lørdag morgen, og overnatter til søndag i telt.
Skal man bestille plads via campingpladsen inden, eller betaler man bare når man kommer ?
Mvh
Daniel
Copenhageng Aircoolers
Når i har tilmeldt jer på vores side har i automatisk booket plads sammen med os andre, så oplyser i bare navn i receptionen når i kommer og betaler for overnatning,så bliver i vist ned på træfpladsen.
det er kun hytte man skal booke separat.
Ses på pladsen:)
Topdoller :)
Vi glæder os..
Daniel
Copenhagen Aircoolers
Så er vi på.......glæder os meget til en hyggelig vweekend
Der står på hjemmesiden at der kommer en bekræftigelse på mail, hvor tit sender i dem ud..?
Den kommer automatisk når du trykker på send, din tilmelding er gået igennem kan jeg se,men hvis du ikke har modtaget en retur mail så prøv at checke din spam mappe, kan godt være den er røget der i
så er der 16 dage tilbage til vweekend#7
Vi er altid på kommer med 2-3 biler og 4 personer .
så er jeg sku tilmeldt med kone og unger og bobbel vis jeg kan få den til at køre igen
Så blev der skiftet tank. Så nu er der også en chance for, at vi kommer hele vejen til Vweekend. :-)
Husk at checke jeres spammappe for retur mail fra os, hvis i ikke har fået en inden for et døgn, da den åbenbart ryger der i hos nogen, og hvis i spørgsmål ang til jeres tilmelding, så skriv til os på info@vweekend.dk
Mvh VWeekend
en vejr rapport til vweekend#7
http://www.dmi.dk/vejr/til-lands/byvejr/by/vis/DK/4600/K%C3%B8ge,%20Danmark/
Så er det snart ;)
Næste weekend :-) . Det bliver fedt.
Så er det lige om snart, vejret lover sol og 25 grader..:)
Til alle jer som ikke har tilmeldt jer, så se og få meldt jer til overnatning og så de ved hvor mange der skal have morgenmad...
Jer der ikke kan finde tilmeldingen på siden, så er den her..;)
http://vweekend.dk/info/?page_id=19
Så er vi også meldt på, glæder os
Mvh lohse og familie.