nej nej - skal ikke ha noget Stuttgart gult på min bil - fælgene skal heller ikke , syntes det er ok de IKKE er detaljerede for en gang skyld ;o) og tak
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
nej nej - skal ikke ha noget Stuttgart gult på min bil - fælgene skal heller ikke , syntes det er ok de IKKE er detaljerede for en gang skyld ;o) og tak
Den tommelstok vil jeg gerne på lidt længere afstandse min ven for så skulle du jo kun være 130 til skulder for at det sidste foto passer :)))
Jeg skal nok dokumenterer det lidt bedre ven ;0) - jeg er jo dog kun 170 cm jo ....
Ja men arme 160 grader op i luften så som du var bodybuilder der skulle besvare mobil telefonen :)))
Perfekt højde "bussen altså";) den er sgu fed!!!
quote=søren: den er sgu fed
"bussen" ??? - hehe :o)
Bussen er også fed ;-) hehe. Du kan ta' det!
Nu kender jeg dig jo ikke så godt at jeg tør sige "både og" men tænkte nu mest på bussen :)
Hvad har du gjort mht. styrehus?
Har tandstangstyring på, sidder lidt højerer oppe, dog ikke helt så meget som jeg håbede på, går nok op i et 175/50-15 fordæk i stedet for 165/50-15 , så frihøjden bliver lidt større uden at give mere luft i hjulkassen....
Også fordi jeg har for gamle nyrer til så lave dæk, fjedring mæssigt er komforten dog i top pga 5 tommer spindlerne.
Hvad er det for noget bambus du far brugt og hvor har du købt det? Pris?
Mvh Benny
han er også på facebook søg på bambusimport.dk - lille hyggeligt enmandsfirma i Herning med niche salg..
bambusgulvet er fra Bauhaus - og bambus beklædningen er bambus dækkeservietter fra JYSK.
Tillykke! Selvom det har været en lang rejse, ser resultatet nu ud til at det har været det hele værd. Ser ihvertfald rigtig flot ud :-)
Sådan! Tillykke Ib. Så skal der køres!
Kæmpe stort tillykke.
Og hvor er den bare flot.. totalt iorden...
Feeeeeeeedt
Så er du vel på vej til bus træf
Den er virkelig fed.
Tillykke med den!!!
Sejt!!!!
Det må være årets garagefund :-)
haha - jep Jønke - det har du uden tvivl ret i - og tak gutter..
Hurra Ib tillykke det ser sku godt ud.
Tak Kim - så er det din tur næste gang - og du siger bare til, så gir vi den en skalle, du mangler jo heller ikke ret meget ;-)
dette billede et af de cooleste taget i vw society danmark i mange år...
to unger i fars split - selvom det er nogen år siden nu ;-)
Hva hedder den grønne farve ?
Tak John
John - det er kim der har valgt den - men mener det er L111 Pastel grøn - en 50 - 53 farve..