Ja det skal nok blive godt - tænk hvis bare man var så langt som du er ;-)
/John
25709453
I'm the only BAY in the village
Ja det skal nok blive godt - tænk hvis bare man var så langt som du er ;-)
/John
Det ser sku godt ud Brian
Lækker med en nymalet bus! Ser godt ud... Hvornår får du den hjem?
Ved det ikke, måske får jeg selve bussen slut næste uge, ellers ugen efter...:)
Den bliver super fin Brian glæder mig til at se den...
Curth
Glæder mig sku til og få den grønne på så jeg kan se hvordan de står til hinanden..:)
Kan ikke bestemme mig for om den skal have en gang lak ovenpå...:)
Hvis det er en bus du skal beholde, få den mellem-slebet og klarlak henover. Meget pænere, dog det mere træls at reppe i. Men sådan er det jo altid fordele og ulemper ;)
Den bliver mellemslebet mellem hvert lag, er os mest til at der skal lak på, det var bare fordi maleren sagde at lakken gir en lille smule gult skær..:)
Måske det noget som kun han ser...
Må jeg spørge hvad du har givet i afgift og hvad er den indregistreret som?
Mvh Benny
Det er en camper, så lav afgift..:) mener at det var 1280kr.
Det giver en anelse gult skær og det kan man ikke komme uden om. Men så har du ingen "grim" kant !
Er det noget som tydelig ses, eller hvordan..?
Helt ærligt, så skal du ikke bekymre dig om det gule skær fra klarlak .. Det er så lidt så lidt.. Ellers også er jeg meget farveblind :)
Men det ser godt ud Brian.. Glæder mig til at se det færdige resultat !
Faldt over denne, ikke samme farve som din, men bliver da noget derhen af :) Bortset fra modellen osv hehe..
Ok, så gør jeg ikke det, glæder mig sku godt nok os selv til og se den færdig...:)
Specielt til og se farverne sammen...:)
Ja, det bliver da også skide godt :) Glæder mig til jeg finder lige nøjagtig den bus jeg kunne tænke mig.. Det tager tid at bestemme sig ;)
Ja det ikke nemt, men rust mæssigt kan det altså godt betale sig og køre nord for Stockholm..
Jeg er mere til USA land :) . Nu må vi se
Altså det gule skær er ikke noget voldsomt, er man maler og ved man det er der ser du det. Og alle andre lever et dejligt liv og tænker aldrig mere over det :)
Rart og vide at man ikke skal tænke så meget over det...:)
Så må vi se om det er denne uge som vi går ind i, hvor der kommer lidt farver på bussen....:)
Så blev der kigget lidt på indretningen..:)
Det hele er lige blevet løbet over med lidt sandpapir og så har det fået en gang mat lak..
Er det bornholmsk åndenød eller Norsk bolignød ? :-)