Brian Hansen
60619011
earlybay 1968
Super fed!
Tak...
Håber på og være klar til d. 4 maj...:)
Så der lige kan køres lidt inden bub.
Så var Jimmi, Kim og jeg sku ude og trille den første tur..;)
Droppede spindler og ankerplader er bare ikke et hit sammen..:)
Fedt med den første tur:)
Hvad er problemet med dropspindlerne?
Nøæææh hvor fin ! Godt gået :)
Ikke noget med spindlerne, der er bare ikke plads til ankerplader når man dropper den..:)
Fik os monteres jailbar i bagruden og trinbræt ved skydedøren..
Mine baglygter er lavet så der er blink nede i baklys feltet og så er det røde amerikaner lygter.
Der er så sløjfet mellem bremselyset og op til der hvor blinket var før, så der er 2 bremselys i hver side men døg intet baklys..:)
Så kom der lister i fordørene, og det sidste udvendige blev færdigt, så mangler der lidt indtræk på døre og lidt loft samt el,gas og vand indeni...:)
Det ser bare kanon godt ud flot arbejde.
Ser fanme godt ud Brian :) Glæder mig til at se den..
Daniel
Har fået kørt nogle kilometer i påsken, men da den skulle køres på værket i dag kom der en mærkelig lyd som blev værere og værere..:(
Så ud med motoren, tror det converteren som er gået løs..:)
Men det finder jeg ud af når motoren kommer ud, skal jo være klar til bub.
Den er fed Brian!
Tak..:)
Har fået lavet lidt køkken og belysning dertil..:)
Og sat forbrugsbatteri i med skille relæ.
Og en sikringsboks med 6 sikringer til alt forbrugs strømmen..:)
dobbelt...
Der er nok ikke nogen der løber nogen steder med denne nummerplade lige umiddelbart. God tyverisikring dér... :)
Hvordan sidder beslaget fast på kofangeren? Har du boret huller i kofangeren eller hvordan? Jeg må nu også snart have fundet en under-kofanger løsning til min nummerplade foran, helst uden at bore. Den har bare ligget bag forruden i 3-4 år nu...:)
Har lavet en plade på 45x14 cm i 1,2 millimeter rustfri og bukket den lidt over 90" på midten.
Den sidder ikke på kofangeren, der er plads til den lige bag på den hvor kofangeren er monteret...:)
Fra midt 2015 kan du få en bøde på 1000 kr. Hvis din nr. Plade ikke er forsvarligt monteret..
Så er der god tid :)
You must log in to post.