hej hvad bruger i af svinghjul når i konvertere en type 4 om til en bobbel?er der andet en 200 og 215 der passer ?
gå aldrig i andres fodspor , for så kommer du aldrig foran...9490 pandrup
51508211
hej hvad bruger i af svinghjul når i konvertere en type 4 om til en bobbel?er der andet en 200 og 215 der passer ?
210
er der bestemt størrelse at fortrække frem for anden ??
210 og 215 er std. Koblinger der sagtens kan magte 140 hk. Til gadebrug. 200 vejer mindre så navet er ikke så tungt for synkromechringene.
215 kan godt kræve at man sliber lidt i koblingshuset.
der er også 228.......... ;@)
Jep sådan et har jeg men det kan vist ikke klemmes ind i en type 1 gearkasse
Jo det kan den. Men det er ikke bøvlet værd. Og så er navet jo endnu tungere.
Ja der skal slibes lidt men jeg syntes ikke at det var så slemt sidste gang jeg gjorde det
Leo...
hvis man alligevel vælger at bruge et 228 mm ( mest for det har jeg ) kan det så ikke være en ide at dreje det lidt for at spare vægt ?? for som frank skriver kan det være hård ved synkromechringene...
Man kan ikke rigtigt dreje noget af navet.
Svinghjulet kan lettes, men det er ikke det der er problemet..
det var selvføligt osse svinghjulet jeg ville dreje af . hvor er problemet så ???
Ring til Jacob, han ved hvordan man skal kneppe sådan et svinghjul, så det er lettere at tilpasse en type 1 gearkasse.... http://gbot.dk
Det er navet der er for tungt. Den del af koblingen med koblingsbelægningen på. Det er jo der skal bremses ned når der skiftes gear.
selvfølig er det det , så må jeg lige huske at skrive et 200mm på min ønskesedel til jul.
dur sådan et ?? eller er det bare noget kina shit ?
Samme sælger har det her: http://m.ebay.de/itm/271341206052?nav=SEARCH&sbk=1
Det er originalt VW, så slipper du for Kina bekymringer, og det er plug and play.
okey wbx og type 4 er det samme . Det kunne godt være et bedre køb så . Men fra 215 til 228 betyder vægten virkeligt så meget ??
You must log in to post.