Er der nogen som kan give mig en oversigt på hvor meget jeg skal afmontere for at løfte karossen af. Og gerne hvor de forskellige bolte sidder, der tænker jeg i bunden.
Gode tricks og tips modtages også meget gerne.
Er der nogen som kan give mig en oversigt på hvor meget jeg skal afmontere for at løfte karossen af. Og gerne hvor de forskellige bolte sidder, der tænker jeg i bunden.
Gode tricks og tips modtages også meget gerne.
Jeg har netop gjort det samme på min Oval. Jeg kan varmt anbefale bug-me videoerne. Mener det er nr 6 - der viser hvordan man hiver karossen af...
Er det på youtube?
Og så har jeg på et tidspunkt hørt at, en 1302 er en del anderledes end de gamle. Men ved ikke om det passer, selvfølgelig vil den være anderledes ved det at den har fjederben i front, men ud over det har jeg ikke meget viden omkring den model.
Det er kun ude i forenden at en 1302 er anderledes. De par bolte må du kunne finde.
Hmm nu er det en del år siden jeg sidst skilte en af, men mener at der er vist hvor de sidder i haynes manual hvis du har en sådan.
Klarede mig dog uden, men husk den eller dem under de sorte propper under bagsædet. Det er pænt tungt at løfte hvis de ikke er fjernet :-)
Foran 2 bolte undertank 2 under reservehjul
3 stk på hvert fjederben
i kabinen 2 foran gearstang ca 8 underbagsæde
nedenunder dem der sidder langs varme kanaler og 4 i rammehoved under Napoleon s hat
bag 2 stk ved støddæmpere
husk bremserør gennem føringer
Bolte under tank ???
Ellers vil jeg give Jimmy fuldstændig ret.
Husk dog også at løsne styrestængerne fra styrehus og hjælpestyrearm, da disse sidder fast i karossen.
ka godt ske jeg husker forkert med dem under tank men der er jo godt at afmontere tank alligevel da benzin rør går i gennem tunnel og det er da træls at hive benzin slange over når man hiver karossen af
Helt enig, men det er da nemmere bare at koble tanken fra under bilen, og så tømme den den vej altså hvor slangen samles med benzin rør.
Men det kommer også an på hvor doven man er :O)
You must log in to post.