Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Kø kørsel

Tags:

(permalink) Kenneth Fuglholt Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hej med jer .

et hurtigt spørgsmål.

Hvordan klarer vores motorer det, her tænker jeg en almindelig Type 1 motor med std. oliekøler i blæsehuset sig egentligt ved længerer tids køkørsel ?

er det noget man skal være bekymret for eller er det ikke er problem.

MVh
Kenneth

-------------------------------------------
MVH

Kenneth Fuglholt.
(permalink) fvee Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Intet problem.

(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Hvis den virker som den skal

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Anne-Mette Member
Skrev for 10 years siden | | | |

det virker også i 35 graders varme :)

-------------------------------------------
MIB AALBORG- KARMANN GHIA 14 1966 - VW 1300 DE LUXE/SKYDETAG 1969 OG VESPA 150 GL 1960
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 10 years siden | | | |

Med Porsche-blæser kan det sjovt nok være et problem. Meen kun på MEGET varme dage.

-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.

Reply

You must log in to post.